precies Flugel. Ze durft m inderdaad niet aan te kijken. En een gesprek wat nergens over gaat.quote:Op zondag 6 november 2005 01:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De mannen kunnen nog wat leren vanavond over 'ons' vrouwen
Typische zinnen en dingen:Nou, daar zitten we dan met z'n tweetjes Glas drinken krampachtig vasthouden Waar waren we gebleven Inrichting van je huis bespreken.... Iemand shssen door je vinger op z'n lippen te leggen. Tijdens het praten de andere kant opkijken (als ze naar je kijkt is het goed en mag je zoenen )
Kortom, Dido is zenuwachtig en wil wel...![]()
Idd, benieuwd hoe lang ze dat volhoudt.quote:Op zondag 6 november 2005 01:43 schreef Morwen het volgende:
Roel wil zoenen en Dido valt bijna achterover uit dat bad![]()
Oeps, ben blij dat ik daar geen last van hebquote:Op zondag 6 november 2005 01:40 schreef avonne het volgende:
[..]
als ik dronken ben ga ik ook niet direct naar bed, want dan ben ik bang dat ik ga kotsen in bed, of in coma raak.
Aangezien Rob verteld heeft dat hij voor het slapen gaan een doodsangst voelt, denk ik dat hij, net als ik, eerst weer iets nuchter wil worden.
Dido is een raar geval dus je kan met haar twee kanten op zoenen of slapenquote:Op zondag 6 november 2005 01:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Typische zinnen en dingen:Nou, daar zitten we dan met z'n tweetjes Glas drinken krampachtig vasthouden Waar waren we gebleven Inrichting van je huis bespreken.... Iemand shssen door je vinger op z'n lippen te leggen. Tijdens het praten de andere kant opkijken (als ze naar je kijkt is het goed en mag je zoenen )
You got it girl...quote:Op zondag 6 november 2005 01:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
lelijker kan niet worden.quote:Op zondag 6 november 2005 01:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ja, oke, maar hij klonk mij te nuchter tegenover Joost. Maar goed, we zullen het morgen wel merken, als Rob zich brak voelt heeft hij gezopen
Dus je zegt dat als een vrouw dit gedrag vertoond, wij mannen er bovenop kunnen duiken?quote:Op zondag 6 november 2005 01:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En wat betekent het dan als een vrouw er zo bij ligt?quote:Op zondag 6 november 2005 01:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Typische zinnen en dingen:
Nog wel ff het juiste moment afwachten en dat is dus écht nu....quote:Op zondag 6 november 2005 01:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dus je zegt dat als een vrouw dit gedrag vertoond, wij mannen er bovenop kunnen duiken?![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 01:40 schreef demins het volgende:
Het wordt weer niks hoor! Ik hang mezelf in de wilgen![]()
Vaarwel, allemaal!![]()
![]()
Dat ze haar muur heeft laten vallen....quote:Op zondag 6 november 2005 01:45 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat betekent het dan als een vrouw er zo bij ligt?
[afbeelding]
Wat betreft Dido weet ik het antwoord wel: cockteasen, en niets meer. Er gaat niets gebeuren.
In dat geval moet je míj zoenenquote:Op zondag 6 november 2005 01:45 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat betreft Dido weet ik het antwoord wel: cockteasen, en niets meer. Er gaat niets gebeuren.
quote:Op zondag 6 november 2005 01:46 schreef Bocaj het volgende:
Nou ik ga slapen.....
Als er nog wat gaat gebeuren dan zie ik dat morgen wel weer.... (Gelukkig hebben we de foto's nog....)
Ja echt? Ik vermaak me wel hoor, heb slechtere BB's meegemaaktquote:Op zondag 6 november 2005 01:45 schreef Minouishere het volgende:
zal blij zijn als BB is afgelopen eerlijkgezegd
we wachten af maar ik vrees het ergstequote:Op zondag 6 november 2005 01:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nog wel ff het juiste moment afwachten en dat is dus écht nu....
Ze staat helemaal open voor hem....
Zodra ze haar armen weer naar voren haalt is het moment voorbij....quote:Op zondag 6 november 2005 01:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
we wachten af maar ik vrees het ergste
Nou, laat ik je dit zeggen, ik heb altijd een heel erg slecht gevoel voor het juiste moment, of ik ben te laat, of ik ben te vroeg, maar altijd op het verkeerde moment. Een wonder dat ik toch nog aan een vriendin ben gekomen.quote:Op zondag 6 november 2005 01:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nog wel ff het juiste moment afwachten en dat is dus écht nu....
Ze staat helemaal open voor hem....
O een zoen kun je zo ook wel krijgen hoorquote:Op zondag 6 november 2005 01:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In dat geval moet je míj zoenen![]()
Dat niet. Dit is wel de slechtste tot nu toe. Per BB lijken te wel meer berekenend te worden en meer bewust van de camera's. Vooral de vrouwen. Dat maakt het er niet beter op. En iedere keer als we denken dat er 'oorlog' is, loopt het weer met een enorme sisser af.quote:Op zondag 6 november 2005 01:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja echt? Ik vermaak me wel hoor, heb slechtere BB's meegemaakt
Nu dus. Te laat.quote:Op zondag 6 november 2005 01:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zodra ze haar armen weer naar voren haalt is het moment voorbij....
wat mij betreft "Grijp me en wel nu"quote:Op zondag 6 november 2005 01:45 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik vermaak me ook wel, maar het beheerst wel een groot deel van m'n leven dit, net als wat iemand eerder vanavond schreef, zitten we te wachten tot een stelletje losers het met elkaar gaat doen, da's toch ergquote:Op zondag 6 november 2005 01:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja echt? Ik vermaak me wel hoor, heb slechtere BB's meegemaakt
Scanman, ik heb Hummie eruit gewipt voor je!quote:Op zondag 6 november 2005 01:47 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij laat Roel weer te veel merken dat hij meer wil. Dan heeft Dido haar doel al bereikt en is het genoeg. Beetje hard-to-get spelen jongen
trustquote:Op zondag 6 november 2005 01:46 schreef Bocaj het volgende:
Nou ik ga slapen.....
Als er nog wat gaat gebeuren dan zie ik dat morgen wel weer.... (Gelukkig hebben we de foto's nog....)
Hij moet in ieder geval een MOVE maken..... valt me van hem tegen dat ie nog niks geprobeerd heeft.quote:Op zondag 6 november 2005 01:47 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij laat Roel weer te veel merken dat hij meer wil. Dan heeft Dido haar doel al bereikt en is het genoeg. Beetje hard-to-get spelen jongen
Valt mee, de armen gaan weer naar achteren.quote:
Jij begonquote:Op zondag 6 november 2005 01:49 schreef Gert het volgende:
[..]
O een zoen kun je zo ook wel krijgen hoor![]()
Beetje rare weddenschap eigenlijk.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |