quote:Op zondag 6 november 2005 01:33 schreef Showtime het volgende:
Roel loop nou eens gewoon ijskoud weg uit dat bad.
quote:Op zondag 6 november 2005 01:34 schreef avonne het volgende:
Roel is een lafbek, dat weten jullie nu toch wel?
Heeft ie helaas de ballen niet voor.quote:Op zondag 6 november 2005 01:33 schreef Showtime het volgende:
Roel loop nou eens gewoon ijskoud weg uit dat bad.
quote:Op zondag 6 november 2005 01:34 schreef avonne het volgende:
Roel is een lafbek, dat weten jullie nu toch wel?
Maar Rob is niet dronken, als je dronken bent ga je niet nog even opruimen, doet Rob welquote:Op zondag 6 november 2005 01:32 schreef avonne het volgende:toch grappig dat Joost even ging checken hoe Rob eruit ziet als hij dronken is.
Om een beetje ontopic te blijvenquote:Op zondag 6 november 2005 01:31 schreef BONG4002 het volgende:
Ik gooi ff een leuk nummertje online, duurt nog ff maar ik post hem zo
En, niet te vergeten, de onvergetelijke Syd Barrett!quote:Op zondag 6 november 2005 01:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Ben ook een hele grote Pink Floyd-fan![]()
Actie: Flugeltje moet in BB6quote:Op zondag 6 november 2005 01:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In dezelfde setting, met dezelfde gevoelens en dezelfde hoeveelheid drank had ik er al lang bovenop gezeten![]()
lolquote:Op zondag 6 november 2005 01:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Beetje zoenen en 'droog' vrijen kan geen kwaad lijkt me.
roel is al weken mateloos geirriteerdquote:Op zondag 6 november 2005 01:34 schreef Peter6000 het volgende:
Dido: ja, nu pak je me weer op mijn echte gevoel
Roel: moet je jezelf nu eens horen lullen joh, je echte gevoel.
Roel krijgt haast, Dido raak licht geïrriteerd
Ik geloof niet dat Flugelmannetje me laat gaan....quote:
Nu kun je echt niet meer kapotquote:Op zondag 6 november 2005 01:33 schreef Gert het volgende:
[..]Die laatste twee studioplaten, zonder Waters, mogen ze wel skippen trouwens wat mij betreft.
M.i. heeft Rob van te voren bedacht dat ie beter niet kon gaan drinken in het huis, omdat ie dan zijn *gezicht* verliest...quote:Op zondag 6 november 2005 01:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar Rob is niet dronken, als je dronken bent ga je niet nog even opruimen, doet Rob wel
Roel kan met 1 botte uitlating alles weer verpesten, en dat doet hij dus weer nu en eerder op de avond al, dus...quote:Op zondag 6 november 2005 01:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ook niet....
Maar zoals ik al schreef... 'met dezelfde gevoelens'...
Gelukkig heb ik die niet voor Roel.
Dat is eigenlijk gewoon alle sexbewegingen maken, maar dan zónder het daadwerkelijk te doen...quote:
en aangezien je alleen nog maar spa rood hebt, kun je idd beter gaan slapenquote:Op zondag 6 november 2005 01:36 schreef MissX het volgende:
Ik ga ook maar slapen dit is te gaar om naar te kijke
Dát... zullen we nog wel eens zien!quote:
ah, oke, daar heb ik dan toen ik nog jong was wel wat ervaring mee opgedaanquote:Op zondag 6 november 2005 01:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk gewoon alle sexbewegingen maken, maar dan zónder het daadwerkelijk te doen...
Net zoals je vroeger in de pubertijd deed als je allebei je kleren nog gewoon aanhad... Beetje tegen elkaar oprijen zeg maar
Precies, en een beetje spelen dat je dronken bent doet het goed tegenover de jonkies, heel slimquote:Op zondag 6 november 2005 01:36 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
M.i. heeft Rob van te voren bedacht dat ie beter niet kon gaan drinken in het huis, omdat ie dan zijn *gezicht* verliest...
(en hij mist al een half been)
als ik dronken ben ga ik ook niet direct naar bed, want dan ben ik bang dat ik ga kotsen in bed, of in coma raak.quote:Op zondag 6 november 2005 01:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar Rob is niet dronken, als je dronken bent ga je niet nog even opruimen, doet Rob wel
quote:Op zondag 6 november 2005 01:40 schreef demins het volgende:
Het wordt weer niks hoor! Ik hang mezelf in de wilgen![]()
Vaarwel, allemaal!![]()
![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 01:40 schreef demins het volgende:
Vaarwel, allemaal!![]()
![]()
Dat lijkt me een vervelend probleem!quote:Op zondag 6 november 2005 01:40 schreef avonne het volgende:
[..]
als ik dronken ben ga ik ook niet direct naar bed, want dan ben ik bang dat ik ga kotsen in bed, of in coma raak.
Aangezien Rob verteld heeft dat hij voor het slapen gaan een doodsangst voelt, denk ik dat hij, net als ik, eerst weer iets nuchter wil worden.
post het hier even als je licht ziet aan het eind van de tunnelquote:Op zondag 6 november 2005 01:40 schreef demins het volgende:
Vaarwel, allemaal!![]()
![]()
De mannen kunnen nog wat leren vanavond over 'ons' vrouwenquote:Op zondag 6 november 2005 01:39 schreef Djoj het volgende:
Waar waren we gebleven zegt Dido...alles ligt nog open dus...
Jij woont hopelijk niet in de buurt van het Hilton.quote:Op zondag 6 november 2005 01:40 schreef demins het volgende:
Vaarwel, allemaal!![]()
![]()
Het gaat nergens overquote:Op zondag 6 november 2005 01:41 schreef cuall het volgende:
Ik kan niks verstaan door die rot-bubbels
![]()
Ja, oke, maar hij klonk mij te nuchter tegenover Joost. Maar goed, we zullen het morgen wel merken, als Rob zich brak voelt heeft hij gezopenquote:Op zondag 6 november 2005 01:40 schreef avonne het volgende:
[..]
als ik dronken ben ga ik ook niet direct naar bed, want dan ben ik bang dat ik ga kotsen in bed, of in coma raak.
Aangezien Rob verteld heeft dat hij voor het slapen gaan een doodsangst voelt, denk ik dat hij, net als ik, eerst weer iets nuchter wil worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |