met een grote kans dat hij klap voor zijn kop krijgtquote:Op zondag 6 november 2005 01:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zodra dat glas weg gaat grijpt Roel z'n kans...
Wedje?quote:Op zondag 6 november 2005 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zoenen laat ze misschien nog wel toe.
Dan nog even off-topic. Wat vooral erg leuk was, was Gilmour die die 4 tonen aansloeg en dat even super versnelde voor On the run.quote:Op zondag 6 november 2005 01:23 schreef Gert het volgende:
Zolang ze nog niet zoenen mogen we offtopic lullen toch?
De grappige vorm, wat mij betreftquote:
Mischien helpt een mailtje aan Hummiequote:Op zondag 6 november 2005 01:26 schreef Gert het volgende:
Ok, nu is het wel mooi geweest.![]()
![]()
Zet godverdomme die bubbels uit!!!!!!
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 01:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan nog even off-topic. Wat vooral erg leuk was, was Gilmour die die 4 tonen aansloeg en dat even super versnelde voor On the run.Heel apart was dat. En die stemmen die je tussen door hoort. Prachtig
joost gaat slapenquote:Op zondag 6 november 2005 01:28 schreef flugeltje het volgende:
Zometeen grijpt Roel haar vast als ze een grapje of opmerking maakt. Hij geeft haar dan eerst een soort van stoeiende kieteldood en pakt haar vervolgens vol op de bek....
Tenzij Joost nu de tuin inloopt natuurlijk
In dezelfde setting, met dezelfde gevoelens en dezelfde hoeveelheid drank had ik er al lang bovenop gezetenquote:Op zondag 6 november 2005 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Hoe stereotyp weer... Roel zo geil als boter en Dido de 'afremmer'. Verandert er dan nooit iets tussen mannen en vrouwen
iedereen ligt op bed behalve rob die loopt in de keuken rondquote:Op zondag 6 november 2005 01:28 schreef doka het volgende:
liggen alle bewoners behalve roel en dido nu te slapen![]()
ook chantal met haar 'we doen het toch voor de feestjes' ?
Om een zoen?quote:
ik niet op roel hoorquote:Op zondag 6 november 2005 01:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In dezelfde setting, met dezelfde gevoelens en dezelfde hoeveelheid drank had ik er al lang bovenop gezeten![]()
Ik heb " Bang Bang my baby shot me down" opstaan.quote:Op zondag 6 november 2005 01:29 schreef Lamon het volgende:
Ik heb "We zullen doorgaan" van Ramses Shaffy op de achtergrond staan bij de streams, geeft een heel paradoxaal effect...
dus ook met al die kamera'squote:Op zondag 6 november 2005 01:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In dezelfde setting, met dezelfde gevoelens en dezelfde hoeveelheid drank had ik er al lang bovenop gezeten![]()
Ben ook een hele grote Pink Floyd-fanquote:Op zondag 6 november 2005 01:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger een beetje een "eng" nummer, ik snapte het niet. Moet ik bij zeggen dat ik toen een klein jongetje was nog. Mijn vader was groot Pink Floyd-fan, ik ben met die muziek opgegroeid.
Maar later ben ik het prachtig gaan vinden, al heb ik het wel altijd als een uiting van "levens-pijn" beschouwd.
Maar dat kan een geboorte ook zijn natuurlijk, letterlijk.
Zolang ze nog niet zoenen mogen we offtopic lullen toch?
New Age past ook wel bij de bubbels!quote:Op zondag 6 november 2005 01:29 schreef Lamon het volgende:
Ik heb "We zullen doorgaan" van Ramses Shaffy op de achtergrond staan bij de streams, geeft een heel paradoxaal effect...
Ik ook niet....quote:
Dito, gaak zelf wel voor vertier zorgen met mn vriendje...quote:Op zondag 6 november 2005 01:29 schreef Bocaj het volgende:
Ik geef Roel en Dido nog een half uur want anders gaan ik slapen
Beetje zoenen en 'droog' vrijen kan geen kwaad lijkt me.quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 01:32 schreef Morwen het volgende:
Kom op Roel! Ruk dat glas uit haar handen vol op de bek nu![]()
Dan maar een klap voor je kop![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 01:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Ben ook een hele grote Pink Floyd-fan![]()
Hihihiquote:
ja hier kan 'ie echt niet mee thuiskomen bij z'n vrienden hoorquote:Op zondag 6 november 2005 01:33 schreef Showtime het volgende:
Roel loop nou eens gewoon ijskoud weg uit dat bad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |