Wat een ontzettende reality check.quote:Op zondag 6 november 2005 01:18 schreef Djoj het volgende:
Eigenlijk wel triest hoor, zit ik hier op zaterdagnacht te wachten tot 2 loosers overgaan tot, ja, tot wat eigenlijk...![]()
A dirty mind is a joy forever..quote:Op zondag 6 november 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Het leek wel alsof Dido zat te schokken net, maar ik zal wel weer dingen zien die er niet zijn
daar gaat dido spijt van krijgen maar goed dat is haar probleem.quote:Op zondag 6 november 2005 01:19 schreef flugeltje het volgende:
En daar is de ongemakkelijke stilte..
Het kan nu niet lang meer duren....
Hm, je zag het bijna goed denk ik. Dido was geschokt, door de saaiheid van Roelquote:Op zondag 6 november 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Het leek wel alsof Dido zat te schokken net, maar ik zal wel weer dingen zien die er niet zijn
Ik denk dat dat het bufferen van je streams wasquote:Op zondag 6 november 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Dido tegen roel: Je was ook al de hele tijd brutaal toen ik met Rob aan het praten was.quote:
volgens mij gebeurt er niet veelquote:Op zondag 6 november 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
quote:Hummie..... Mag Ralph terug?
Ik vond het vroeger een beetje een "eng" nummer, ik snapte het niet. Moet ik bij zeggen dat ik toen een klein jongetje was nog. Mijn vader was groot Pink Floyd-fan, ik ben met die muziek opgegroeid.quote:Op zondag 6 november 2005 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat ik nou altijd gedacht hebben dat de zangeres een soort van geboorte uit probeerde te beelden met haar zang. Zat ik dus helemaal mis
sorry... Maar hij blijft wél staan....quote:Op zondag 6 november 2005 01:22 schreef doka het volgende:
flugeltje, ik ben nou al een maand impotent dankzij je sig![]()
Je lijkt Rob of Chantal wel, Laat die 2 toch lekker sex hebbenquote:Op zondag 6 november 2005 01:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
daar gaat dido spijt van krijgen maar goed dat is haar probleem.
Ik zal je zeggen wat er gaat gebeuren: Roel probeer Dido dadelijk te zoenen, en zij weigert.quote:Op zondag 6 november 2005 01:20 schreef Sanne het volgende:
Als er vanavond niets gebeurt, weet ik het niet meer.
joostquote:Op zondag 6 november 2005 01:23 schreef svann het volgende:
Ligt Nathalie nu naast Menno?
jammerquote:Op zondag 6 november 2005 01:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
sorry... Maar hij blijft wél staan....
Ralph
![]()
Met Roel's "verleidingstactiek" zou ik alvast maar een boekbespreking over gaan tikken.quote:Op zondag 6 november 2005 01:23 schreef Gert het volgende:
Zolang ze nog niet zoenen mogen we offtopic lullen toch?
natuurlijjk seksenquote:Op zondag 6 november 2005 01:24 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Je lijkt Rob of Chantal wel, Laat die 2 toch lekker sex hebben![]()
Zodra dat glas weg gaat grijpt Roel z'n kans...quote:Op zondag 6 november 2005 01:24 schreef Utwodublin het volgende:
Dido durft het glas niet weg te zetten...
Je zal daar maar in de regie zitten!quote:Op zondag 6 november 2005 01:23 schreef Morwen het volgende:
murmel....blabla...murmel.blabla.....murmel.......
Mogen de bubbels uit![]()
Hoe bedoel je? Zoals gewoonlijk?quote:Op zondag 6 november 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Zoenen laat ze misschien nog wel toe.quote:Op zondag 6 november 2005 01:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen wat er gaat gebeuren: Roel probeer Dido dadelijk te zoenen, en zij weigert.![]()
wishfull thinkingquote:Op zondag 6 november 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
dan vreet ik mijn schoenen opquote:Op zondag 6 november 2005 01:24 schreef Minouishere het volgende:
je zal raar staan te kijken als naat en josti het gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |