quote:Op zondag 6 november 2005 01:58 schreef Showtime het volgende:
Dido strijkt met haar hand door haar eigen haren, lijkt me een duidelijk signaal dat ze er nog steeds open voor staat.
Het zijn meer Jip en Janneke. Ze spelen wel samen, maar dat is het zo'n beetjequote:
Precies, wij winden er gewoon geen doekjes omquote:Op zondag 6 november 2005 01:59 schreef Gert het volgende:
Jézus Roel!
Neem een voorbeeld aan WickedAngel en mij.
Wicked, komt er weer eentje lieverd:![]()
Ik zou als ik daar zat op dit punt niet eens meer willen. De spontaniteit is er nu wel heel erg af..quote:Op zondag 6 november 2005 01:58 schreef Gert het volgende:
Ze zijn nu aan het bespreken waarom Roel haar niet durft te zoenen.![]()
Dat wordt dus niets meer.![]()
En dan gaat Roel een verhaal ophangen over dat we met 22.000 kilometer per uur op deze aardkloot door het heelal suizen.quote:Op zondag 6 november 2005 01:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Zometeen gaat ze nog zeggen dat hij er niet zoveel over moet lullen maar het misschien gewoon moet DOEN....
quote:Op zondag 6 november 2005 01:59 schreef cuall het volgende:
nou ik ben het zat, in mijn tijd waren de mannen veel beter
Roel stelt niks voor
![]()
Ik ga lekker boven naar mijn mannetje, die kan het tenminste WEL![]()
Nee, de erotische spanning is helemaal weg.quote:Op zondag 6 november 2005 02:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik zou als ik daar zat op dit punt niet eens meer willen. De spontaniteit is er nu wel heel erg af..
quote:Op zondag 6 november 2005 01:59 schreef cuall het volgende:
nou ik ben het zat, in mijn tijd waren de mannen veel beter
Roel stelt niks voor
![]()
Ik ga lekker boven naar mijn mannetje, die kan het tenminste WEL![]()
doe maar wel anders komen er vlekken op dit topicquote:Op zondag 6 november 2005 02:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Precies, wij winden er gewoon geen doekjes om![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 02:00 schreef Arcee het volgende:
Dido wijst met d'r hand en zegt: "Mannen gaan bij mij zó ver en dan stuiten ze op een deur". D'r hand was nog niet eens in de búúrt van haar broekje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |