Oeps, excuses!quote:
En bedankt, flugelmannetje stond naast me om me te verleiden met hem naar bed te gaan....
De bui is nu bij hem ineens helemaal over....![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 02:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
En bedankt, flugelmannetje stond naast me om me te verleiden met hem naar bed te gaan....
De bui is nu bij hem ineens helemaal over....![]()
Milagro had gelijk.quote:Op zondag 6 november 2005 02:09 schreef BB5kijker het volgende:
Ik begrijp Roels remming wel. Hij heeft dus een heel klein piemeltje, maar ook nog een kromme! Vrouwen begrijpen dit misschien niet, maar dit maakt mannen onzeker.
[afbeelding]
ZOU JE DEZE PLAATJES ACHTERWEGE KUNNEN HOUDENquote:Op zondag 6 november 2005 02:13 schreef BB5kijker het volgende:
Jammer Roel, kansen verkeken. Je maakt denk ik wel kans bij dit wezen:
[afbeelding]
Nee dat helpt!!quote:
Dignity? Dat schoothondje weet niet eens wat dat woord betekent.quote:Op zondag 6 november 2005 02:14 schreef Gert het volgende:
OK, Dido wijst hem nu dus gewoon af. Da's duidelijk.
Tegen Roel: "Je bent intimiderend nu"
Roel: "Hoezo?"
Dido: "Omdat je steeeeeeeds dichter bij me komt zitten, je zit nu in mijn aura, hihihihihihihi!!!!"
Roel, show some dignity. Laat 'r in dat bad zitten en ga naar bed.
Het volgende topic wordt "Gaat Roel Dido nog een nachtkusje op haar hoofd geven?"quote:Op zondag 6 november 2005 02:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Door schade en schande worden wij wijs![]()
Exact.quote:Op zondag 6 november 2005 02:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het volgende topic wordt "Gaat Roel Dido nog een nachtkusje op haar hoofd geven?"
quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 02:18 schreef Showtime het volgende:
Zometeen komt er een cameraman aanlopen en die duwt zo hun koppen tegen elkaar.
en toch blijven we lekker met z'n allen kijkenquote:Op zondag 6 november 2005 02:18 schreef Rica het volgende:
Het gaat niet echt lekker tussen die twee he?Roel doet ook zo depri en zwaar met zijn "in godsnaam" etc. Verder komt er ook niks uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |