Yep. Dido vindt straks een leeg bed.quote:Op zondag 6 november 2005 02:20 schreef Coraatje het volgende:
joost en nathalie liggen toch in menno's bed?
Iets van big bro... big bro. Hoi allemaalquote:Op zondag 6 november 2005 02:22 schreef avonne het volgende:
wat roepen ze?
Nou ik viel er een kwartiertje ofzo geleden in maar echt vrolijk word ik er niet van.quote:Op zondag 6 november 2005 02:19 schreef doka het volgende:
[..]
en toch blijven we lekker met z'n allen kijken![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 02:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Iets van big bro... big bro. Hoi allemaal
[afbeelding]
Mensen die zichzelf net als wij aan het ergeren waren en toevallig wél in de buurt wonen....quote:Op zondag 6 november 2005 02:23 schreef Wickedangel het volgende:
Er staan op dit uur mensen bij het hek?! Aalsmeerse boeren zeker.
Dido vindt over zichzelf praten veel lekkerder dan zoenen. Ze vindt het het lekkerst van alles en het zal me niks verbazen als ze er meermalen stiekem op klaar komt.quote:Op zondag 6 november 2005 02:23 schreef Arcee het volgende:
Dido: "Soms prikken mannen dwars door m'n muur heen".
Er wordt helemaal niks door die muur van jou geprikt, Dido.
ik denk dat ze het gewoon afhoud omdat ze bang is voor zichzelf,dat ze zichzelf dan niet meet in de hand kan houden ,ik verwacht van dido wel zon stille wateret diepe gronden typjequote:Op zondag 6 november 2005 02:22 schreef Gert het volgende:
Maar waarom durft Roel nou niet gewoon om een zoentje te vragen.. ik snap het echt niet.
Als Dido hem zo op loopt te geilen, dan is het toch geen vernedering meer als zij hem afwijst? Dan is Dído degene die zich moet schamen, om zulke signalen af te geven.
Ik bedoel:
[afbeelding]
Als je dan nog een zoen afwijst, ben je gewoon min bezig.
Omdat ze al teveel rose op heeft... volgens Roel word ze dan eerlijkerquote:
Ik woon daar ook in de buurt maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om daar langs te gaan.quote:Op zondag 6 november 2005 02:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf net als wij aan het ergeren waren en toevallig wél in de buurt wonen....
Ze riepen: "Roel you go of You go Roel" ..... Iets in die strekking in ieder geval![]()
Het halve topic is in staat om elkaar boven op de bek te pakken, en wij kennen elkaar niet eensquote:Op zondag 6 november 2005 02:25 schreef Showtime het volgende:
Zitten ze al bijna 2 uur tegen elkaar aan te ouwehoeren, pffff moedeloos wordt je ervan.
klopt er gebeurt niksquote:Op zondag 6 november 2005 02:25 schreef Showtime het volgende:
Zitten ze al bijna 2 uur tegen elkaar aan te ouwehoeren, pffff moedeloos wordt je ervan.
Wat vals! Geweldig.quote:Op zondag 6 november 2005 02:26 schreef Foreverblue het volgende:
Roel die gaat eruit zingen ze over het hek
Die konden het niet meer aanzienquote:Op zondag 6 november 2005 02:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf net als wij aan het ergeren waren en toevallig wél in de buurt wonen....
quote:Op zondag 6 november 2005 02:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het halve topic is in staat om elkaar boven op de bek te pakken, en wij kennen elkaar niet eens
Maar de geilheid bij die twee druipt er vanaf en er gebeurt gewoon niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |