zo kun je het ook formulerenquote:Op zondag 6 november 2005 02:37 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Lees "hou de eer aan jezelf en geef er een slinger aan"

Dat riep ik gelijk al nadat ze die donderdagavond weg was. Het werd een stuk saaier ineens. En met Linda erin had je tenminste nog kans op zoenen. Ze heeft Roel wel 1x meer gezoend tot nu toe dan Dido... en dat nadat Linda al een aantal weken eruit is. Zegt wel wat vind ik.quote:Op zondag 6 november 2005 02:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
*zucht*
Kan Linda er niet gewoon terug ingestemd worden donderdag.
Wordt zo saai op deze manier

Alle cookies tegelijk kan alleen maar.quote:Op zondag 6 november 2005 02:37 schreef avonne het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe je een enkel cookie verwijdert?

Dat is ook een soort masochisme eigenlijk.quote:Op zondag 6 november 2005 02:39 schreef Showtime het volgende:
[..]
2 fucking half uur van me zaterdagavond verneukt aan deze onzin, en het ergste van alles is dat morgenochtend de streams weer aangaan![]()

quote:Op zondag 6 november 2005 02:41 schreef BBscanner het volgende:
Zo heeft Roel toch gezoend, Met dank aan fotosoep!![]()
[afbeelding]

nee hoor ligt niet aan jou ,ik snap er ook niks van en dat als je nu in de kroegen kijkt ,en dat vergelijkt met toen ik 18 was het nu lijkt of iedereen juist met iedereen zoentquote:Op zondag 6 november 2005 02:40 schreef scanman01 het volgende:
Het is toch van de zotte dat voor Dido zelfs zoenen al te heftig blijkt te zijn. Ingrid deed er in het begin ook al zo moeilijk over. Dat draaide later wel bij, maar ze wilde eerst niet. Ik snap niet meer wat er zo erg is aan zoenen alleen. Zal wel aan mij liggen

Ja, of je opent de map met bestanden en gooit zo dat ene cookie weg wat weg moetquote:Op zondag 6 november 2005 02:41 schreef svann het volgende:
[..]
Alle cookies tegelijk kan alleen maar.
Extra, internetopties enzo.

Ohooooo!quote:Op zondag 6 november 2005 02:42 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb de weddenschap gewonnen, Gert![]()

Shit, ik kan me niet eens meer herinneren wat ik een paar uur geleden zei...quote:Op zondag 6 november 2005 02:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ohooooo!
Jij zei dat ze gingen zoenen, en ik zei van niet.
Dus ik krijg van joú een zoen nu.![]()

Hoiquote:Op zondag 6 november 2005 02:44 schreef teamlead het volgende:ben ik weer.. en zo te zien niet al te veel gemist dus

De schijf waar XP opstaat -> map 'Documents en Settings' -> map met je gebruikersnaam -> map Cookiesquote:Op zondag 6 november 2005 02:43 schreef avonne het volgende:
[..]
--> Temp ---> Cookies
maar daar staat niks in, blanco pagina

zoals meestal met dat soort gelegenheden: als je er eenmaal bent, valt het reuze meequote:Op zondag 6 november 2005 02:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
Was de verjaardag nog gezellig? ZO te zien wel aan het tijdstip

Lijkt me een vreselijke job, middenin de nacht die halve garen filmenquote:Op zondag 6 november 2005 02:45 schreef doka het volgende:
de regie is in ieder geval wel wakker

gevonden !quote:Op zondag 6 november 2005 02:45 schreef Rica het volgende:
[..]
De schijf waar XP opstaat -> map 'Documents en Settings' -> map met je gebruikersnaam -> map Cookies

het was te verwachten dat dit zou gaan gebeurenquote:Op zondag 6 november 2005 02:39 schreef Showtime het volgende:
[..]
2 fucking half uur van me zaterdagavond verneukt aan deze onzin, en het ergste van alles is dat morgenochtend de streams weer aangaan![]()

bij mijn laatste job werkte ik ook s'nachts en dat was een stuk minder interessant...quote:Op zondag 6 november 2005 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lijkt me een vreselijke job, middenin de nacht die halve garen filmen![]()

na 2,5 uur om elkaar heen gedraaid te hebben om een kusje krijg je ditquote:Op zondag 6 november 2005 02:47 schreef Muerte het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot130a.jpg]afbeelding][/URL]

Misschien heb jíj de weddenschap ook wel gewonnen.quote:Op zondag 6 november 2005 02:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Shit, ik kan me niet eens meer herinneren wat ik een paar uur geleden zei...![]()
Nou vooruit...![]()

Heb ook nachtdienst gedraaid, was ver-schrik-ke-lijk.quote:Op zondag 6 november 2005 02:48 schreef doka het volgende:
[..]
bij mijn laatste job werkte ik ook s'nachts en dat was een stuk minder interessant...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |