Zal toch de drank wel zijnquote:Op zondag 6 november 2005 02:32 schreef Gert het volgende:
o god... nu gaan ze elkaar verwijten maken.
Lees "hou de eer aan jezelf en geef er een slinger aan"quote:Op zondag 6 november 2005 02:34 schreef doka het volgende:
roel, wees een man en ga naar bed...
Ik merkte met Linda geen probleem met bloot hoor... Die liet zelfs haar blote reet full face in de camera zien na dat hoerenfeest. Maar ja, die werd weggestemd door ubermoraalridder Dido.quote:Op zondag 6 november 2005 02:36 schreef scanman01 het volgende:
Het wordt ook per BB erger. Voorgaande BB's hadden ze nog niet eens veel moeite met bloot.
Deze BB willen de meiden (Dido) al niet eens meer zoenen
Waar moet dat heen.
Ik ben he-le-maal kapot gewoon. Ik ben gebroken!quote:Op zondag 6 november 2005 02:35 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb er geen kracht voor, weer deze discussie.
Niet iedereenin het huis heeft moeite met bloot de regie heeft er het grootste probleem meequote:Op zondag 6 november 2005 02:36 schreef scanman01 het volgende:
Het wordt ook per BB erger. Voorgaande BB's hadden ze nog niet eens veel moeite met bloot.
Deze BB willen de meiden (Dido) al niet eens meer zoenen
Waar moet dat heen.
quote:Op zondag 6 november 2005 02:37 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik ben he-le-maal kapot gewoon. Ik ben gebroken!
In de map cookiesquote:Op zondag 6 november 2005 02:37 schreef avonne het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe je een enkel cookie verwijdert?
*zucht*quote:Op zondag 6 november 2005 02:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik merkte met Linda geen probleem met bloot hoor... Die liet zelfs haar blote reet full face in de camera zien na dat hoerenfeest. Maar ja, die werd weggestemd door ubermoraalridder Dido.
2 fucking half uur van me zaterdagavond verneukt aan deze onzin, en het ergste van alles is dat morgenochtend de streams weer aangaanquote:Op zondag 6 november 2005 02:37 schreef Rica het volgende:
[..]
is maar goed ook want het is wel verschrikkelijk saaiquote:Op zondag 6 november 2005 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
Dit zal wel weer in dertig seconden worden samengevat in de maandag-aflevering![]()
Ik heb geen ooooooog dichtgedaan!quote:Op zondag 6 november 2005 02:37 schreef Rica het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |