Zet ik hem wel weer terug voor jequote:Op zondag 6 november 2005 02:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hahahaha! Maar de oorspronkelijke foto met bijschrift was veel leuker!
de kneus die niet durfde te zoenenquote:Op zondag 6 november 2005 02:31 schreef Showtime het volgende:
Roel zal na deze avond herrinnert worden als de BB bewoner die geen "kusje" durfde te geven.
Hier word je toch helemaal gestoord vanquote:Op zondag 6 november 2005 02:32 schreef Gert het volgende:
o god... nu gaan ze elkaar verwijten maken.
Dit is niet goed of misschien welquote:Op zondag 6 november 2005 02:32 schreef Gert het volgende:
o god... nu gaan ze elkaar verwijten maken.
quote:Op zondag 6 november 2005 02:33 schreef Lamon het volgende:
Zeg dat dan Goddomme meteen Dido, ipv 2 uur lang tientallen onschuldige forumposters te misleiden.
roel moet nu de rollen omdraaien en gewoon nu zeggen klaar nu wil ik het er niet meer over hebben ,denk dat ze dara niet tegen kan ,want vorige week was er ook een opmerking weet effe niet meer wat maar toen was ze zo pissed dat ze hem een klootzak noemde terwijl het alleen een grapje wasquote:Op zondag 6 november 2005 02:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dit is niet goed of misschien wel
Ja want ik heb er ook wel 2quote:Op zondag 6 november 2005 02:30 schreef svann het volgende:
Chantal gaat even vragen of ze het wel veilig doen.
let op er komt weer een wazig verhaalquote:Op zondag 6 november 2005 02:35 schreef Minouishere het volgende:
nou komt het .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |