Nee, ik al veel langer, en mijn vriendin ook hoor ik netquote:Op zondag 6 november 2005 02:04 schreef Chara het volgende:
ben ik nou de enige die zich kapot ergert aan Dido?
Ik erger me aan beiden, en nog erger, ook aan mezelf, dat ik hier na twee uur nog steeds zit te wachten op iets wat ik eigenlijk liever zelf doe...of ik gek ben...uhhhh, ja, maar gelukkig zijn er vele met mij..quote:Op zondag 6 november 2005 02:04 schreef Chara het volgende:
misschien wel maar ik vind het wel een leuk spelletje van dido.quote:Op zondag 6 november 2005 02:04 schreef Chara het volgende:
Ik ook hoor, haar bekakte stembanden moeten nodig eens gesmeerd wordenquote:Op zondag 6 november 2005 02:07 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nee, ik al veel langer, en mijn vriendin ook hoor ik net![]()
totally agree, perfect verwoordquote:Op zondag 6 november 2005 02:07 schreef Djoj het volgende:
[..]
Ik erger me aan beiden, en nog erger, ook aan mezelf, dat ik hier na twee uur nog steeds zit te wachten op iets wat ik eigenlijk liever zelf doe...of ik gek ben...uhhhh, ja, maar gelukkig zijn er vele met mij..![]()
Ja, die 42.000 km/uur was ook echt een goeie zet.quote:Op zondag 6 november 2005 02:05 schreef Gert het volgende:
Maar nee, Roel gaat nadenken over een intelligent antwoord, vol wetenschappelijke weetjes.![]()
Die van jou was beter.quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 02:08 schreef Gert het volgende:
Waarom durft Roel Dido niet te zoenen, gaat het over..
Dido: ben je bang dat ik je afwijs?
Roel: Ehm................ ergens wel.
Dido: Dat is je goed recht.
Wat een bitch!
quote:Op zondag 6 november 2005 02:08 schreef Gert het volgende:
Waarom durft Roel Dido niet te zoenen, gaat het over..
Dido: ben je bang dat ik je afwijs?
Roel: Ehm................ ergens wel.
Dido: Dat is je goed recht.
Wat een bitch!
He jakkes.quote:Op zondag 6 november 2005 02:09 schreef BB5kijker het volgende:
Ik begrijp Roels remming wel. Hij heeft dus een heel klein piemeltje, maar ook nog een kromme! Vrouwen begrijpen dit misschien niet, maar dit maakt mannen onzeker.
[afbeelding]
Dat is geen piemel.Dat is een pinda.quote:Op zondag 6 november 2005 02:09 schreef BB5kijker het volgende:
Ik begrijp Roels remming wel. Hij heeft dus een heel klein piemeltje, maar ook nog een kromme! Vrouwen begrijpen dit misschien niet, maar dit maakt mannen onzeker.
[afbeelding]
Vast welquote:BB SC 669 Gaat Roel nog Dido in dr bek nemen of niet?
En omdat ik Godzijdank niet in zijn positie verkeer, vind ik het stiekem ook nog wel cool.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |