quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Let's play..quote:
You choose the game.quote:
Ja hehe, tuurlijk moet je stil zijn, anders happen ze toch niet!quote:Op zondag 6 november 2005 01:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oh, verkeerd gelezen dan. Snoekeren is ook voor stijve mensne, moet helemaal stil zijn enzo..
Poolen is vet..
Game is: deadly BeFgames, second edition..quote:
Pff, kan je niet eens vissen met je blote handen. Oh wacht, dat was iets dat naar vis ruikt.quote:Op zondag 6 november 2005 01:55 schreef zapsel het volgende:
feit blijft dat ik niet kan snoekeren zonder een fatsoenlijke hengel.....
Hey, nu volg ik je niet meer, pool of snoeker je nou.quote:Op zondag 6 november 2005 01:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja hehe, tuurlijk moet je stil zijn, anders happen ze toch niet!
Ik speelt vooral snooker trouwens![]()
Bier zuipen en je volstouwen met frituur?quote:Op zondag 6 november 2005 01:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Game is: deadly BeFgames, second edition..
Ik snooker, en pool, maar vissen? nee, dank jequote:Op zondag 6 november 2005 01:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hey, nu volg ik je niet meer, pool of snoeker je nou..
Ik hap meer als de visquote:Op zondag 6 november 2005 01:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Pff, kan je niet eens vissen met je blote handen. Oh wacht, dat was iets dat naar vis ruikt..
Ook trickshots?quote:Op zondag 6 november 2005 01:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja hehe, tuurlijk moet je stil zijn, anders happen ze toch niet!
Ik speelt vooral snooker trouwens![]()
Heb weleens zo'n filmpje gezien dat iemand uit het publiek de zaal uit werd gehaald omdat hij te hard snurkte, kan je nagaan.quote:Op zondag 6 november 2005 01:56 schreef djenneke het volgende:
En zonder redelijke motoriek kan geen mens snooker spelen, dus zijn zeker geen stijve mensen! Ze zijn stiekem allemaal zo gek als een deur!
Ik word nerveus van snooker, ik speel m via alle banden , en na 10 minuten ben ik nog die bal aan het volgen...quote:Op zondag 6 november 2005 01:56 schreef djenneke het volgende:
En zonder redelijke motoriek kan geen mens snooker spelen, dus zijn zeker geen stijve mensen! Ze zijn stiekem allemaal zo gek als een deur!
En dus zijn snookerspelers stijve mensen?quote:Op zondag 6 november 2005 01:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Heb weleens zo'n filmpje gezien dat iemand uit het publiek de zaal uit werd gehaald omdat hij te hard snurkte, kan je nagaan..
Do'h, ik ben ook optellen gewend in de TT.quote:Op zondag 6 november 2005 01:57 schreef Janetje het volgende:
Goddamn.. blijft iedereen de titel verkeerd doen?
dit is dus 250-32
Die tafel is ook heul groot!! ik moet zeker 10 meter teruglopen naar mijn glas steeds....quote:Op zondag 6 november 2005 01:58 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik word nerveus van snooker, ik speel m via alle banden , en na 10 minuten ben ik nog die bal aan het volgen...![]()
Je zou ook kunnen proberen die bal gewoon te potten, dat gaat een stuk snellerquote:Op zondag 6 november 2005 01:58 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik word nerveus van snooker, ik speel m via alle banden , en na 10 minuten ben ik nog die bal aan het volgen...![]()
Nee, snooker is vet.quote:Op zondag 6 november 2005 01:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
En dus zijn snookerspelers stijve mensen?![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 01:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Do'h, ik ben ook optellen gewend in de TT..
quote:
Dat lijkt me sterk aangezien een snookertafel als het goed is dan 3.56m. bij 1.78m isquote:Op zondag 6 november 2005 01:59 schreef zapsel het volgende:
[..]
Die tafel is ook heul groot!! ik moet zeker 10 meter teruglopen naar mijn glas steeds....![]()
Je had er 's nachts bij moeten zijn tijdens het WK amateurs in Veldhoven vorig jaar, dan had je wel beter geweten! (En misschien nog wat Letse snollen kunnen neuken ook)...quote:Op zondag 6 november 2005 02:00 schreef pc-fr34k het volgende:
Nou ja, eigenlijk wl, maar snooker blijft vet.
Als ze erg dom omloopt, kom je wel aan 10 meter.quote:Op zondag 6 november 2005 02:00 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk aangezien een snookertafel als het goed is dan 3.56m. bij 1.78m is
Dat nooit!quote:Op zondag 6 november 2005 02:00 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Probeer ik ook eens mee te lullen, IS HET WEER NIET GOED!
![]()
Je stelt je erg defensief op en wil niet toegeven dat je op me geilt.![]()
Anderhalf rondje dusquote:Op zondag 6 november 2005 02:00 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk aangezien een snookertafel als het goed is dan 3.56m. bij 1.78m is
Dat zei ikquote:
3.56*2+1.78*2=17.8 meter, dus als je glas bij de hoek staat waar een zijkant is geblokkeerd door een speler van een adnere tafel en je om moet lopen loop je wel zeker 10 meter.quote:Op zondag 6 november 2005 02:00 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dus... heb ik gelijk toch?quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 02:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
3.56*2+1.78*2=17.8 meter, dus als je glas bij de hoek staat waar een zijkant is geblokkeerd door een speler van een adnere tafel en je om moet lopen loop je wel zeker 10 meter.
* Note to self: ga naar snookertoernooienquote:Op zondag 6 november 2005 02:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je had er 's nachts bij moeten zijn tijdens het WK amateurs in Veldhoven vorig jaar, dan had je wel beter geweten! (En misschien nog wat Letse snollen kunnen neuken ook)...
Laat ik nou aan 10, 68 m. komen... Dan lijkt het me wel heel raar dat iemand net recht voor je drinken staatquote:Op zondag 6 november 2005 02:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
3.56*2+1.78*2=17.8 meter, dus als je glas bij de hoek staat waar een zijkant is geblokkeerd door een speler van een adnere tafel en je om moet lopen loop je wel zeker 10 meter.
Veel bier enzo he, en echt veel beweg je niet bij snooker.quote:Op zondag 6 november 2005 02:05 schreef zapsel het volgende:
[..]
![]()
Dat is dat varken van 200 kilo bij die andere tafel die voor je glas geparkeerd is!
![]()
Je gaat enorm hard op dat water ook!quote:
typo gemaakt in de calculator, 7 ipv 1.quote:Op zondag 6 november 2005 02:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Laat ik nou aan 10, 68 m. komen... Dan lijkt het me wel heel raar dat iemand net recht voor je drinken staat![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 02:06 schreef zapsel het volgende:
[..]
Je gaat enorm hard op dat water ook!![]()
![]()
Daarom, het omgekeerde is dus discutabel.quote:Op zondag 6 november 2005 02:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik geef nooit dingen toe die niet zo zijn![]()
Er valt op Ek's en Wk's erg veel te neuken! Dat is een vaststaand feit!quote:Op zondag 6 november 2005 02:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
* Note to self: ga naar snookertoernooien
Weet je hoe hard snooker-dudes met hun keu kunnen meppen?quote:Op zondag 6 november 2005 02:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Veel bier enzo he, en echt veel beweg je niet bij snooker..
Neuh.. niet echt..quote:Op zondag 6 november 2005 02:08 schreef pc-fr34k het volgende:
Heb je weer pilletjes zitten snoepen J?
Mijn armzalige breintje kan dit niet meer bevatten momenteel... probeer het morgen nog eensquote:Op zondag 6 november 2005 02:08 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Daarom, het omgekeerde is dus discutabel.![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 02:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
Er valt op Ek's en Wk's erg veel te neuken! Dat is een vaststaand feit!
Niet alleen met hun keuquote:Op zondag 6 november 2005 02:08 schreef zapsel het volgende:
[..]
Weet je hoe hard snooker-dudes met hun keu kunnen meppen?![]()
Ik zit aan de vitamine C van Roter; niet omdat ik het nodig heb, maar omdat ik ze verdomde lekker vind.quote:Op zondag 6 november 2005 02:08 schreef pc-fr34k het volgende:
Heb je weer pilletjes zitten snoepen J?
Of je er ook mee WIL neuken is weer een ander verhaalquote:
Of juist wel met hun keu.quote:
Poeder zitten snuiven?quote:
Dode mus enzo.quote:Op zondag 6 november 2005 02:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
Of je er ook mee WIL neuken is weer een ander verhaal
*neus wrijft..quote:
Hoe kom je dan zo hyper?quote:Op zondag 6 november 2005 02:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
*neus wrijft..
Neuh.. zelfs dat niet..
Och....quote:Op zondag 6 november 2005 02:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
Of je er ook mee WIL neuken is weer een ander verhaal
Geen ideequote:
GHB in je cola?quote:Op zondag 6 november 2005 02:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Geen ideeGeen idee
Geen idee
Geen idee
Geen idee
Geen idee
Geen idee
Geen idee
Geen idee
Geen idee
![]()
Baan je maar een weg door m'n posse.quote:Op zondag 6 november 2005 02:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mijn armzalige breintje kan dit niet meer bevatten momenteel... probeer het morgen nog eens![]()
Alleen water op..quote:
Te veel, beste man.. te veel..quote:Op zondag 6 november 2005 02:14 schreef cerror het volgende:
Ze heeft te weinig slaap gehad die janet.
Dat valt...best... mee?quote:Op zondag 6 november 2005 02:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan nu de ubersnollen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja zeg hee, weet je wel hoe laat het is? Zal ik nog maar een laatste peukje opsteken...?quote:Op zondag 6 november 2005 02:13 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Baan je maar een weg door m'n posse.![]()
![]()
Dames met een keu!quote:Op zondag 6 november 2005 02:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Potentieel neukvlees.quote:Op zondag 6 november 2005 02:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 6 november 2005 02:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Geen ideeGeen idee
Geen idee
Geen idee
Geen idee
Geen idee
Geen idee
Geen idee
Geen idee
Geen idee
![]()
Ik deel die gedachte!quote:Op zondag 6 november 2005 02:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Potentieel neukvlees.
Mits een goede keu.
Waar is díe verdomde 'schouder ophaal-smiley' als je hem nodig hebt.quote:Op zondag 6 november 2005 02:16 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja zeg hee, weet je wel hoe laat het is? Zal ik nog maar een laatste peukje opsteken...?
quote:Op zondag 6 november 2005 02:18 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Waar is díe verdomde 'schouder ophaal-smiley' als je hem nodig hebt.![]()
Ik weet niet waar jij je schouders heb zitten maareh.quote:
Bovenste 2 zijn wel te doen ja, anderen doen het niet.quote:Op zondag 6 november 2005 02:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zei toch al, dat je niet zou willen? Ik heb een paar leukere voor je opgezocht:quote:
Geef mij de 3e dan maar.quote:Op zondag 6 november 2005 02:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Bovenste 2 zijn wel te doen ja, anderen doen het niet.
Vlak naast mijn hoofdquote:Op zondag 6 november 2005 02:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij je schouders heb zitten maareh.
En daar ging het seksuele sprookje.quote:Op zondag 6 november 2005 02:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik zei toch al, dat je niet zou willen? Ik heb een paar leukere voor je opgezocht:
[afbeelding]
Ik ken iemand die heeft serieus iets met haar gehad![]()
[afbeelding]
Je wil wel, geef maar toe!
[afbeelding]
Speciaal voor Nick!![]()
In het echt, is dat serieus een leuke meid om te zien! Maar dus ook wel allang bezet!quote:
Heb je van die 2e ook een foto zonder soft-focus?quote:Op zondag 6 november 2005 02:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik zei toch al, dat je niet zou willen? Ik heb een paar leukere voor je opgezocht:
[afbeelding]
Ik ken iemand die heeft serieus iets met haar gehad![]()
[afbeelding]
Je wil wel, geef maar toe!
[afbeelding]
Speciaal voor Nick!![]()
Soft-drugs?quote:Op zondag 6 november 2005 02:22 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Heb je van die 2e ook een foto zonder soft-focus?![]()
Ik heb ze ook maar van internet geplukt, google op Katie Henrick zou ik zeggen...quote:Op zondag 6 november 2005 02:22 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Heb je van die 2e ook een foto zonder soft-focus?![]()
Ja, en?quote:Op zondag 6 november 2005 02:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
In het echt, is dat serieus een leuke meid om te zien! Maar dus ook wel allang bezet!
Ze heeft een paar ballen tegen dr koppie gehad?quote:Op zondag 6 november 2005 02:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
In het echt, is dat serieus een leuke meid om te zien! Maar dus ook wel allang bezet!
Ze komt wel eens naar Nederland voor een pooltoernooi. Grijp je kans!quote:
Val eens kapot!quote:Op zondag 6 november 2005 02:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ok, we zitten in onzin
djenneke, zit je ook aan de softdrugs?
Het is gewoon een slechte foto...! Ze zoeken altijd je lelijkste foto voor dit soort dingen, en ik kan het wetenquote:Op zondag 6 november 2005 02:23 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ze heeft een paar ballen tegen dr koppie gehad?![]()
![]()
Ze doen het gewoon hoor, zoek eens een goede browser ofzo!quote:Op zondag 6 november 2005 02:21 schreef pc-fr34k het volgende:
Anders haal je foto's van hosts die hetw el doen..
Yeah right, ik kan geilere en mooiere meiden oppikken voor de plaatselijke febo.quote:Op zondag 6 november 2005 02:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ze komt wel eens naar Nederland voor een pooltoernooi. Grijp je kans!![]()
Met z'n allen in de bajes......quote:Op zondag 6 november 2005 02:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand hè, ik ken zo mijn hell's angels...
Dan wens ik je daarmee veel succes!quote:Op zondag 6 november 2005 02:26 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Yeah right, ik kan geilere en mooiere meiden oppikken voor de plaatselijke febo.![]()
Heel die domeinnaam doet hert hier nietquote:Op zondag 6 november 2005 02:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ze doen het gewoon hoor, zoek eens een goede browser ofzo!![]()
Dat gaat zom ook op m'n ei ja.quote:
quote:
Ik bak er wel gelijk 2 dan.quote:
quote:
Dank je, zal ik de volgende keer nog even wat voor je meenemen terwijl ik daar rondstruin?quote:Op zondag 6 november 2005 02:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dan wens ik je daarmee veel succes!![]()
Jezus leeft in mij.quote:
Nee, dank je, ik eet nooit iets van de Feboquote:Op zondag 6 november 2005 02:33 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dank je, zal ik de volgende keer nog even wat voor je meenemen terwijl ik daar rondstruin?![]()
Ach sterft toch met je Jezus..quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 02:32 schreef djenneke het volgende:
Je kunt als man als het gaat om de vrouwen beter gaan poolen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo, nou heb ik mijn sporten wel weer genoeg gepromoot/onderuit gehaald
Nee hoor, die leeft in Rotterdam.quote:
Ben jij dat of is dat je vriendin?quote:Op zondag 6 november 2005 02:32 schreef djenneke het volgende:
Je kunt als man als het gaat om de vrouwen beter gaan poolen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo, nou heb ik mijn sporten wel weer genoeg gepromoot/onderuit gehaald
Het zijn geen vriendinnen van me, en helaas lijk ik nog niet eens op ze...quote:Op zondag 6 november 2005 02:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ben jij dat of is dat je vriendin?
De Febo is niet mijn enige 'jachtterrein' hoor.quote:Op zondag 6 november 2005 02:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, dank je, ik eet nooit iets van de Febo![]()
![]()
Jongen, ik ben allang voorzien!quote:Op zondag 6 november 2005 02:35 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
De Febo is niet mijn enige 'jachtterrein' hoor.Chinees? Thai? Italiaans? Surinaams? I'll fix you right up.
![]()
Thatcher is er niks bijquote:Op zondag 6 november 2005 02:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
djenneke, wat ben jij een slechte vrouw zeg...
Dan wordt het tijd voor een hele dikke joint toch?quote:Op zondag 6 november 2005 02:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het zijn geen vriendinnen van me, en helaas lijk ik nog niet eens op ze...
Ja, dat zal de boel beter makenquote:Op zondag 6 november 2005 02:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd voor een hele dikke joint toch?
Ik heb m net uitgemaakt.....quote:Op zondag 6 november 2005 02:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd voor een hele dikke joint toch?
Ik heb het over voedsel Djenquote:
Ik ook, jongen! Je moet een beetje bijblijven hoor! Roomfondant plaatjesquote:
Dan wordt het tijd voor een milkshake...quote:Op zondag 6 november 2005 02:37 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik heb m net uitgemaakt.....
jammer he!![]()
Dit aanbod geldt niet alleen vandaag hoor.quote:Op zondag 6 november 2005 02:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ook, jongen! Je moet een beetje bijblijven hoor! Roomfondant plaatjes![]()
Mijn schoonmoedertje kookt regelmatig Cantonees voor me, gratis en voor niks, en met liefde ook nog eens, en zelf kook ik ook al niet onaardig, en ben ik in goed gezelschap. Vertel me, wat heb je me nog te bieden?quote:Op zondag 6 november 2005 02:40 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dit aanbod geldt niet alleen vandaag hoor.![]()
Frituur.quote:Op zondag 6 november 2005 02:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mijn schoonmoedertje kookt regelmatig Cantonees voor me, gratis en voor niks, en met liefde ook nog eens, en zelf kook ik ook al niet onaardig, en ben ik in goed gezelschap. Vertel me, wat heb je me nog te bieden?
Japans? Turks? Frans? Whatever.quote:Op zondag 6 november 2005 02:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mijn schoonmoedertje kookt regelmatig Cantonees voor me, gratis en voor niks, en met liefde ook nog eens, en zelf kook ik ook al niet onaardig, en ben ik in goed gezelschap. Vertel me, wat heb je me nog te bieden?
quote:Op zondag 6 november 2005 02:42 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Japans? Turks? Frans? Whatever.![]()
Ik een antiliaanse zwanger.quote:Op zondag 6 november 2005 02:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb een Indonesische schoonzus, stoer hè?
Ik dacht dat Kantonees met een K werd geschreven...quote:Op zondag 6 november 2005 02:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mijn schoonmoedertje kookt regelmatig Cantonees voor me,
boeiendquote:Op zondag 6 november 2005 02:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik dacht dat Kantonees met een K werd geschreven...
Ik heb een Philipijnse werkster... nog stoerder.quote:Op zondag 6 november 2005 02:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb een Indonesische schoonzus, stoer hè?
Ik bak.quote:
Ik tuf er eentje meequote:Op zondag 6 november 2005 02:44 schreef djenneke het volgende:
Nou vooruit, nog eeeeen sigaretje... Het is al weer veel te laat.....
Volgens google zijn er meer resultaten met een k, maar toch ook een hoop met een C.quote:Op zondag 6 november 2005 02:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik dacht dat Kantonees met een K werd geschreven...
quote:Op zondag 6 november 2005 02:45 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik heb een Philipijnse werkster... nog stoerder.![]()
Ik voel me gelijk beter.quote:
Moet je nou niet zeggen dat je Filipijns met een F schrijft?quote:Op zondag 6 november 2005 02:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]Ok, daar kan ik niet tegen op, je hebt gewonnen...
Ik woon in Rotterdam, beat that met meerdere afkomsten.quote:Op zondag 6 november 2005 02:45 schreef djenneke het volgende:
Ik heb een neef, die is half Kameroens, kwart Nederlands, kwart Pools... nou jullie weer!
Waar is de aansteker?quote:Op zondag 6 november 2005 02:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Moet je nou niet zeggen dat je Filipijns met een F schrijft?![]()
Ik woon in Breda. Zo, klaar.quote:Op zondag 6 november 2005 02:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam, beat that met meerdere afkomsten..
Bijna goedquote:Op zondag 6 november 2005 02:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Is dat de weergave van een scheet?![]()
Dat is dan wel weer boeiend, heb je een foto van hem?quote:Op zondag 6 november 2005 02:45 schreef djenneke het volgende:
Ik heb een neef, die is half Kameroens, kwart Nederlands, kwart Pools... nou jullie weer!
He, Cho-cho schrijft het zo, dus wie ben jij om te oordelen?quote:Op zondag 6 november 2005 02:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog een keer een plaatje uitgebracht. "I'm a raver", Lipstick heette zijn groepje, wil je die foto nou nog?quote:Op zondag 6 november 2005 02:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer boeiend, heb je een foto van hem?
Nog nooit een mulat gezien?quote:Op zondag 6 november 2005 02:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer boeiend, heb je een foto van hem?
Filippijns schrif je met een PH, net als marsepein en woestijn...quote:Op zondag 6 november 2005 02:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je hebt 24/7 neukvoer standby, en jij voelt je rot?quote:
Laat maar zien, maar ik kan zomaar out gaan weet je wel weet je niet...quote:Op zondag 6 november 2005 02:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog een keer een plaatje uitgebracht. "I'm a raver", Lipstick heette zijn groepje, wil je die foto nou nog?
Ik zal het wel verdiend hebben...quote:Op zondag 6 november 2005 02:53 schreef Janetje het volgende:
Ze moeten je hebben vandaag he djen..
Zij "heeft" tenminste nog iemandquote:
Jij? Noooooitquote:Op zondag 6 november 2005 02:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik zal het wel verdiend hebben...![]()
![]()
Jup, en veel andere mensen niet.quote:
Eigenlijk slaag, maar dat gaat zo moeilijk over internet...quote:
TUM TUM TUMTUMTUMTUMTUM TUM TUMTUMTUMTUMTUM TUM TUMTUMTUMTUM THERE'S NO LIIIMIIIIT!@quote:Op zondag 6 november 2005 02:55 schreef djenneke het volgende:
[afbeelding]
Ik heb er nog een gevonden ook
En ja, dat is ECHT mijn neef (die ik trouwens al een jaar of 6 niet meer heb gezien, een keer in de bak heeft gezeten, etc. maar dat terzijde)
Serieus?! Dat nummer.quote:Op zondag 6 november 2005 02:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog een keer een plaatje uitgebracht. "I'm a raver", Lipstick heette zijn groepje, wil je die foto nou nog?
Dat lijkt wel een neger!quote:Op zondag 6 november 2005 02:55 schreef djenneke het volgende:
[afbeelding]
En ja, dat is ECHT mijn neef (die ik trouwens al een jaar of 6 niet meer heb gezien, een keer in de bak heeft gezeten, etc. maar dat terzijde)
Neeeeee, I'm a raver, can't you see, do you wanna rave around with me...quote:Op zondag 6 november 2005 02:56 schreef cerror het volgende:
[..]
TUM TUM TUMTUMTUMTUMTUM TUM TUMTUMTUMTUMTUM TUM TUMTUMTUMTUM THERE'S NO LIIIMIIIIT!@
Je maakt toch een grapje he?quote:Op zondag 6 november 2005 02:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Serieus?! Dat nummer.. Ik draai hem grijs in m'n playlist.
.
Ik haat stereotypen, maar dit... moet wel de ultieme zijn (no offence).quote:Op zondag 6 november 2005 02:55 schreef djenneke het volgende:
[afbeelding]
Oe!! ik heb m....quote:Op zondag 6 november 2005 02:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Neeeeee, I'm a raver, can't you see, do you wanna rave around with me...![]()
Halve neger, kwart nederlands, kwart pools, maar dat had ik al gezegd hoor!quote:Op zondag 6 november 2005 02:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een neger!
Is het een neger of doet ie net alsof ie het is...
Ik vind het een arrogante lul, maar dat mag je zeker niet over je eigen familie zeggen? Vroeger was hij echt heel leuk, maar ja... dat was vroeger...quote:Op zondag 6 november 2005 02:58 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik haat stereotypen, maar dit... moet wel de ultieme zijn (no offence).![]()
Zou zomaar kunnen...quote:Op zondag 6 november 2005 02:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
Heb ik jou niet in m'n msn gehad djenneke?
Ach, je kan je familie niet uitkiezen.quote:Op zondag 6 november 2005 02:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind het een arrogante lul, maar dat mag je zeker niet over je eigen familie zeggen? Vroeger was hij echt heel leuk, maar ja... dat was vroeger...
Geblokt hebt? Wat een verassing.quote:Op zondag 6 november 2005 03:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dan zou het ook zomaar kunnen dat je me eh...
45.7% is in Rotterdam allochtoonquote:
Dat gaat weer een beetje te ver hoor, een crematie...quote:Op zondag 6 november 2005 03:02 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Geblokt hebt? Wat een verassing.![]()
Ik woon in Breda-Noord, zo klaar.quote:Op zondag 6 november 2005 03:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
45.7% is in Rotterdam allochtoon
bron: http://www.cos.rotterdam.nl/smartsite229.dws?goto=225481&style=2040&substyle=
20% is in Breda allopchtoon
Bron: http://www.nijmegen.nl/Images/41_7430.pdf.
quote:Op zondag 6 november 2005 03:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat gaat weer een beetje te ver hoor, een crematie...
Neeeeeeeeeeeeeee Do you wanna rave all night with me!quote:Op zondag 6 november 2005 02:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Neeeeee, I'm a raver, can't you see, do you wanna rave around with me...![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 | Do you wanna rave all night with me? I wanna dance until the sun goes down Dance until the world goes round and round I'm a raver, can't you see? Do you wanna rave all night with me? I wanna dance until the sun goes down Dance until the world goes round and round Round and round Round and round Dance until the world goes round and round Come on, come on Move your body, don't let it stop (Don't ever stop) Move your body, don't let it stop Move your body, don't let it stop (Don't ever stop) Come on, feel the rhythm Move your body, don't let it stop Can't get enough, come on, feel the heat Move your body, don't let it stop Can't get enough, come on, feel the heat Move your body, don't let it stop Move your body, don't let it stop Can't get enough, come on, feel the heat I'm a raver, can't you see? Do you wanna rave all night with me? I wanna dance until the sun goes down Dance until the world goes round and round I'm a raver, can't you see? Do you wanna rave all night with me? I wanna dance until the sun goes down Dance until the world goes round and round Round and round Round and round Dance until the world goes round and round Come on, come on Move your body, don't let it stop (Don't ever stop) Move your body, don't let it stop Move your body, don't let it stop (Don't ever stop) Come on, feel the rhythm Move your body, don't let it stop Can't get enough, come on, feel the heat Move your body, don't let it stop Can't get enough, come on, feel the heat Move your body, don't let it stop Move your body, don't let it stop Can't get enough, come on, feel the heat Do you wanna dance forever? Do you wanna dance with me? Close your eyes and I will take you to eternity Dream away! Till we can reach the stars! Follow us, we are the ravers of the world Dream away! Till we can reach the stars! Follow us, we are the ravers of the world I'm a raver, can't you see? Do you wanna rave all night with me? I wanna dance until the sun goes down Dance until the world goes round and round I'm a raver, can't you see? Do you wanna rave all night with me? I wanna dance until the sun goes down Dance until the world goes round and round Round and round Round and round Dance until the world goes round and round |
quote:Op zondag 6 november 2005 03:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeee Do you wanna rave all night with me!
[ code verwijderd ]
Ik in Rotterdam-zuid, en deze keer mag jij de cijfers opzoeken en vergelijken.quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 03:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb ergens overheen gelezen geloof ik, je hebt een ravende neef geloof ik djenneke?
Ik heb je druit gemikt meid.quote:Op zondag 6 november 2005 03:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik had je op msn djenneke, ik weet alleen niet meer waarom ik je nu niet meer heb
Lag het aan mij of aan jou?
Ik ben dr een beetje gekquote:Op zondag 6 november 2005 03:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik in Rotterdam-zuid, en deze keer mag jij de cijfers opzoeken en vergelijken..
Wat nou welkom? Ben nog niet weg geweest vanavond..quote:
Ze is nogal onder invloed, laat maar gaan!quote:Op zondag 6 november 2005 03:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat nou welkom? Ben nog niet weg geweest vanavond..
quote:Op zondag 6 november 2005 03:09 schreef djenneke het volgende:
Ik ben trouwens een keertje in Rotterdam-Zuid beland met de auto. Ik wist niet hoe snel ik al mijn deuren op slot moest zetten... Jij wint!
*gaan laat..quote:Op zondag 6 november 2005 03:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ze is nogal onder invloed, laat maar gaan!
Geslacht: Vrouwquote:
Ik wel... ta ta taaaaaaquote:
Wel eens van een profiel gehoord?quote:Op zondag 6 november 2005 03:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Heb je weleens van een nickname gehoord?
Ik kan maar geen spijkerbroek vinden die me goed past.quote:Op zondag 6 november 2005 03:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Bewijs maar dat je een vrouw bent...![]()
Ja, maar ik ben nogal schizofreen dus ik ben niet zo profielerig...quote:Op zondag 6 november 2005 03:13 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wel eens van een profiel gehoord?![]()
Je bent dus gewoon een vatsig wijf?quote:Op zondag 6 november 2005 03:14 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik kan maar geen spijkerbroek vinden die me goed past.![]()
En wat een geil wijf ernaast!quote:Op zondag 6 november 2005 03:12 schreef djenneke het volgende:
En nog al een
[afbeelding]
Oehhh. wat is het toch een bad-ass nigger....
Matige poging... denk minder stereotype , succesquote:Op zondag 6 november 2005 03:14 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik kan maar geen spijkerbroek vinden die me goed past.![]()
Dat was ik vroeger ook, maar nu zijn we ervan af.quote:Op zondag 6 november 2005 03:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben nogal schizofreen dus ik ben niet zo profielerig...
Happy Hardcore maakt mij ook heel blijquote:Op zondag 6 november 2005 03:13 schreef pc-fr34k het volgende:
En nu komt:
4 Tune Fairytales - My LIttle Fantasy
Wat maakt al die happyhardcore je toch blij..
Give me a break, vrouwen zijn 1 groot stereotype.quote:Op zondag 6 november 2005 03:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
Matige poging... denk minder stereotype , succes![]()
quote:
Daarom zal het ook wel happy heten.quote:Op zondag 6 november 2005 03:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Happy Hardcore maakt mij ook heel blij
DJ Sharkey is lekker, maar dan wel in de auto, E-Nuff is lekker...
We zijn gewoon jaloers, dat is het! Anders vallen we immers niet in het stereotype, en dat is onmogelijk!quote:
Vroeger?quote:Op zondag 6 november 2005 03:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat was ik vroeger ook, maar nu zijn we ervan af.
Absoluut! Oehh.. zometeen vallen we er niet in.. oehhh.. dat zou heuuuul erg zijn...quote:Op zondag 6 november 2005 03:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
We zijn gewoon jaloers, dat is het! Anders vallen we immers niet in het stereotype, en dat is onmogelijk!
Uhuquote:Op zondag 6 november 2005 03:17 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Give me a break, vrouwen zijn 1 groot stereotype.![]()
Ja, dan zouden we zelfs geen vrouwen meer zijn! Denk je eens in, wat dat met mannelijk Fok! Slowchattertjes zou doen! Oehoeeee hoeeee hoeeee hoe!quote:Op zondag 6 november 2005 03:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Absoluut! Oehh.. zometeen vallen we er niet in.. oehhh.. dat zou heuuuul erg zijn...
Niet alleen voor homo's, ook voor hetero's...quote:Op zondag 6 november 2005 03:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daarom zal het ook wel happy heten..
Hehe, maar ik ind neophyte - happy is voor homo's ook een goed nummer..
Mannen..quote:
quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 03:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, dan zouden we zelfs geen vrouwen meer zijn! Denk je eens in, wat dat met mannelijk Fok! Slowchattertjes zou doen! Oehoeeee hoeeee hoeeee hoe!
Klopt, maar zo heet dat nummer dus, is el een vet nummer. Als je dan van hardcore houdt.quote:Op zondag 6 november 2005 03:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Niet alleen voor homo's, ook voor hetero's...
Ben je een vrouw dan?quote:Op zondag 6 november 2005 03:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, dan zouden we zelfs geen vrouwen meer zijn! Denk je eens in, wat dat met mannelijk Fok! Slowchattertjes zou doen! Oehoeeee hoeeee hoeeee hoe!
Zolang je maar 3 gaten hebt, maak ik me niet druk om je 'on-stereotypische identiteit'quote:Op zondag 6 november 2005 03:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Geen vrouwen???quote:Op zondag 6 november 2005 03:21 schreef Janetje het volgende:
[..]![]()
Ja die zien toch al niet zoveel vrouwen..
Oehhhoeeeehhhh wat erg...
Trusten.quote:
Ik ook!quote:Op zondag 6 november 2005 03:22 schreef cerror het volgende:
Ik wil hodverdomme ook wel eens een geil wijf van 16+
Hoiquote:Op zondag 6 november 2005 03:22 schreef cerror het volgende:
Is ze ook.quote:Op zondag 6 november 2005 03:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ben je een vrouw dan?
Ik dacht dat je een manwijf was...
Waarom verbaasd me dat nou helemaal niet?quote:Op zondag 6 november 2005 03:23 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Zolang je maar 3 gaten hebt, maak ik me niet druk om je 'on-stereotypische identiteit'![]()
Dan ga je toch gewoon naar de meisjes van plezier?quote:Op zondag 6 november 2005 03:22 schreef cerror het volgende:
quote:
Momenteel valt dat best meequote:
Indonesische dus, die worden al zo jong verhuurd.quote:Op zondag 6 november 2005 03:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon naar de meisjes van plezier?
Goed nummer.quote:Op zondag 6 november 2005 03:25 schreef zapsel het volgende:
gooi ik System of a down er nog ff in, met b.y.o.b
Omdat je me al een paar maanden stalkt misschien?quote:Op zondag 6 november 2005 03:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
Waarom verbaasd me dat nou helemaal niet?![]()
Ze doet maar alsof.quote:Op zondag 6 november 2005 03:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Janetje bied zichzelf aan lijkt wel...
WHY DO THEY ALWAYS SEND THE POOR!!!!!!!quote:Op zondag 6 november 2005 03:25 schreef zapsel het volgende:
Dan sluit ik aan in de rij.quote:Op zondag 6 november 2005 03:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Janetje bied zichzelf aan lijkt wel...
Jij leest de Telegraaf neem ik aan?quote:Op zondag 6 november 2005 03:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Indonesische dus, die worden al zo jong verhuurd..
quote:
Zou kunnenquote:Op zondag 6 november 2005 03:25 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Omdat je me al een paar maanden stalkt misschien?![]()
Geeft niet hoor, ik nomineer jou ook wel.![]()
Neem ik wel weer op m'n rekenieng.quote:
Nou, dan sluit ik me ook aan in de rij hoor...quote:Op zondag 6 november 2005 03:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan sluit ik aan in de rij..
Highlander.
Ja toch.quote:
Nee, ad of rdquote:Op zondag 6 november 2005 03:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Jij leest de Telegraaf neem ik aan?
Make up your mind love!quote:
Heb em ook opstaan.quote:Op zondag 6 november 2005 03:25 schreef zapsel het volgende:
Ja hee, jij zit te mekkeren mutsch!quote:
Je weet toch swa.quote:
Welke nominatie wil je?quote:Op zondag 6 november 2005 03:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zou kunnen
Dat zou me toch behoorlijk verbazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |