Je bent dus gewoon een vatsig wijf?quote:Op zondag 6 november 2005 03:14 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik kan maar geen spijkerbroek vinden die me goed past.![]()
En wat een geil wijf ernaast!quote:Op zondag 6 november 2005 03:12 schreef djenneke het volgende:
En nog al een
[afbeelding]
Oehhh. wat is het toch een bad-ass nigger....
Matige poging... denk minder stereotype , succesquote:Op zondag 6 november 2005 03:14 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik kan maar geen spijkerbroek vinden die me goed past.![]()
Dat was ik vroeger ook, maar nu zijn we ervan af.quote:Op zondag 6 november 2005 03:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben nogal schizofreen dus ik ben niet zo profielerig...
Happy Hardcore maakt mij ook heel blijquote:Op zondag 6 november 2005 03:13 schreef pc-fr34k het volgende:
En nu komt:
4 Tune Fairytales - My LIttle Fantasy
Wat maakt al die happyhardcore je toch blij..
Give me a break, vrouwen zijn 1 groot stereotype.quote:Op zondag 6 november 2005 03:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
Matige poging... denk minder stereotype , succes![]()
quote:
Daarom zal het ook wel happy heten.quote:Op zondag 6 november 2005 03:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Happy Hardcore maakt mij ook heel blij
DJ Sharkey is lekker, maar dan wel in de auto, E-Nuff is lekker...
We zijn gewoon jaloers, dat is het! Anders vallen we immers niet in het stereotype, en dat is onmogelijk!quote:
Vroeger?quote:Op zondag 6 november 2005 03:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat was ik vroeger ook, maar nu zijn we ervan af.
Absoluut! Oehh.. zometeen vallen we er niet in.. oehhh.. dat zou heuuuul erg zijn...quote:Op zondag 6 november 2005 03:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
We zijn gewoon jaloers, dat is het! Anders vallen we immers niet in het stereotype, en dat is onmogelijk!
Uhuquote:Op zondag 6 november 2005 03:17 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Give me a break, vrouwen zijn 1 groot stereotype.![]()
Ja, dan zouden we zelfs geen vrouwen meer zijn! Denk je eens in, wat dat met mannelijk Fok! Slowchattertjes zou doen! Oehoeeee hoeeee hoeeee hoe!quote:Op zondag 6 november 2005 03:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Absoluut! Oehh.. zometeen vallen we er niet in.. oehhh.. dat zou heuuuul erg zijn...
Niet alleen voor homo's, ook voor hetero's...quote:Op zondag 6 november 2005 03:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daarom zal het ook wel happy heten..
Hehe, maar ik ind neophyte - happy is voor homo's ook een goed nummer..
Mannen..quote:
quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 03:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, dan zouden we zelfs geen vrouwen meer zijn! Denk je eens in, wat dat met mannelijk Fok! Slowchattertjes zou doen! Oehoeeee hoeeee hoeeee hoe!
Klopt, maar zo heet dat nummer dus, is el een vet nummer. Als je dan van hardcore houdt.quote:Op zondag 6 november 2005 03:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Niet alleen voor homo's, ook voor hetero's...
Ben je een vrouw dan?quote:Op zondag 6 november 2005 03:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, dan zouden we zelfs geen vrouwen meer zijn! Denk je eens in, wat dat met mannelijk Fok! Slowchattertjes zou doen! Oehoeeee hoeeee hoeeee hoe!
Zolang je maar 3 gaten hebt, maak ik me niet druk om je 'on-stereotypische identiteit'quote:Op zondag 6 november 2005 03:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Geen vrouwen???quote:Op zondag 6 november 2005 03:21 schreef Janetje het volgende:
[..]![]()
Ja die zien toch al niet zoveel vrouwen..
Oehhhoeeeehhhh wat erg...
Trusten.quote:
Ik ook!quote:Op zondag 6 november 2005 03:22 schreef cerror het volgende:
Ik wil hodverdomme ook wel eens een geil wijf van 16+
Hoiquote:Op zondag 6 november 2005 03:22 schreef cerror het volgende:
Is ze ook.quote:Op zondag 6 november 2005 03:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ben je een vrouw dan?
Ik dacht dat je een manwijf was...
Waarom verbaasd me dat nou helemaal niet?quote:Op zondag 6 november 2005 03:23 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Zolang je maar 3 gaten hebt, maak ik me niet druk om je 'on-stereotypische identiteit'![]()
Dan ga je toch gewoon naar de meisjes van plezier?quote:Op zondag 6 november 2005 03:22 schreef cerror het volgende:
quote:
Momenteel valt dat best meequote:
Indonesische dus, die worden al zo jong verhuurd.quote:Op zondag 6 november 2005 03:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon naar de meisjes van plezier?
Goed nummer.quote:Op zondag 6 november 2005 03:25 schreef zapsel het volgende:
gooi ik System of a down er nog ff in, met b.y.o.b
Omdat je me al een paar maanden stalkt misschien?quote:Op zondag 6 november 2005 03:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
Waarom verbaasd me dat nou helemaal niet?![]()
Ze doet maar alsof.quote:Op zondag 6 november 2005 03:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Janetje bied zichzelf aan lijkt wel...
WHY DO THEY ALWAYS SEND THE POOR!!!!!!!quote:Op zondag 6 november 2005 03:25 schreef zapsel het volgende:
Dan sluit ik aan in de rij.quote:Op zondag 6 november 2005 03:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Janetje bied zichzelf aan lijkt wel...
Jij leest de Telegraaf neem ik aan?quote:Op zondag 6 november 2005 03:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Indonesische dus, die worden al zo jong verhuurd..
quote:
Zou kunnenquote:Op zondag 6 november 2005 03:25 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Omdat je me al een paar maanden stalkt misschien?![]()
Geeft niet hoor, ik nomineer jou ook wel.![]()
Neem ik wel weer op m'n rekenieng.quote:
Nou, dan sluit ik me ook aan in de rij hoor...quote:Op zondag 6 november 2005 03:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan sluit ik aan in de rij..
Highlander.
Ja toch.quote:
Nee, ad of rdquote:Op zondag 6 november 2005 03:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Jij leest de Telegraaf neem ik aan?
Make up your mind love!quote:
Heb em ook opstaan.quote:Op zondag 6 november 2005 03:25 schreef zapsel het volgende:
Ja hee, jij zit te mekkeren mutsch!quote:
Je weet toch swa.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |