Halve neger, kwart nederlands, kwart pools, maar dat had ik al gezegd hoor!quote:Op zondag 6 november 2005 02:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een neger!
Is het een neger of doet ie net alsof ie het is...
Ik vind het een arrogante lul, maar dat mag je zeker niet over je eigen familie zeggen? Vroeger was hij echt heel leuk, maar ja... dat was vroeger...quote:Op zondag 6 november 2005 02:58 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik haat stereotypen, maar dit... moet wel de ultieme zijn (no offence).![]()
Zou zomaar kunnen...quote:Op zondag 6 november 2005 02:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
Heb ik jou niet in m'n msn gehad djenneke?
Ach, je kan je familie niet uitkiezen.quote:Op zondag 6 november 2005 02:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind het een arrogante lul, maar dat mag je zeker niet over je eigen familie zeggen? Vroeger was hij echt heel leuk, maar ja... dat was vroeger...
Geblokt hebt? Wat een verassing.quote:Op zondag 6 november 2005 03:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dan zou het ook zomaar kunnen dat je me eh...
45.7% is in Rotterdam allochtoonquote:
Dat gaat weer een beetje te ver hoor, een crematie...quote:Op zondag 6 november 2005 03:02 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Geblokt hebt? Wat een verassing.![]()
Ik woon in Breda-Noord, zo klaar.quote:Op zondag 6 november 2005 03:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
45.7% is in Rotterdam allochtoon
bron: http://www.cos.rotterdam.nl/smartsite229.dws?goto=225481&style=2040&substyle=
20% is in Breda allopchtoon
Bron: http://www.nijmegen.nl/Images/41_7430.pdf.
quote:Op zondag 6 november 2005 03:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat gaat weer een beetje te ver hoor, een crematie...
Neeeeeeeeeeeeeee Do you wanna rave all night with me!quote:Op zondag 6 november 2005 02:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Neeeeee, I'm a raver, can't you see, do you wanna rave around with me...![]()
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 | Do you wanna rave all night with me? I wanna dance until the sun goes down Dance until the world goes round and round I'm a raver, can't you see? Do you wanna rave all night with me? I wanna dance until the sun goes down Dance until the world goes round and round Round and round Round and round Dance until the world goes round and round Come on, come on Move your body, don't let it stop (Don't ever stop) Move your body, don't let it stop Move your body, don't let it stop (Don't ever stop) Come on, feel the rhythm Move your body, don't let it stop Can't get enough, come on, feel the heat Move your body, don't let it stop Can't get enough, come on, feel the heat Move your body, don't let it stop Move your body, don't let it stop Can't get enough, come on, feel the heat I'm a raver, can't you see? Do you wanna rave all night with me? I wanna dance until the sun goes down Dance until the world goes round and round I'm a raver, can't you see? Do you wanna rave all night with me? I wanna dance until the sun goes down Dance until the world goes round and round Round and round Round and round Dance until the world goes round and round Come on, come on Move your body, don't let it stop (Don't ever stop) Move your body, don't let it stop Move your body, don't let it stop (Don't ever stop) Come on, feel the rhythm Move your body, don't let it stop Can't get enough, come on, feel the heat Move your body, don't let it stop Can't get enough, come on, feel the heat Move your body, don't let it stop Move your body, don't let it stop Can't get enough, come on, feel the heat Do you wanna dance forever? Do you wanna dance with me? Close your eyes and I will take you to eternity Dream away! Till we can reach the stars! Follow us, we are the ravers of the world Dream away! Till we can reach the stars! Follow us, we are the ravers of the world I'm a raver, can't you see? Do you wanna rave all night with me? I wanna dance until the sun goes down Dance until the world goes round and round I'm a raver, can't you see? Do you wanna rave all night with me? I wanna dance until the sun goes down Dance until the world goes round and round Round and round Round and round Dance until the world goes round and round |
quote:Op zondag 6 november 2005 03:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeee Do you wanna rave all night with me!
[ code verwijderd ]
Ik in Rotterdam-zuid, en deze keer mag jij de cijfers opzoeken en vergelijken.quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 03:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb ergens overheen gelezen geloof ik, je hebt een ravende neef geloof ik djenneke?
Ik heb je druit gemikt meid.quote:Op zondag 6 november 2005 03:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik had je op msn djenneke, ik weet alleen niet meer waarom ik je nu niet meer heb
Lag het aan mij of aan jou?
Ik ben dr een beetje gekquote:Op zondag 6 november 2005 03:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik in Rotterdam-zuid, en deze keer mag jij de cijfers opzoeken en vergelijken..
Wat nou welkom? Ben nog niet weg geweest vanavond..quote:
Ze is nogal onder invloed, laat maar gaan!quote:Op zondag 6 november 2005 03:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat nou welkom? Ben nog niet weg geweest vanavond..
quote:Op zondag 6 november 2005 03:09 schreef djenneke het volgende:
Ik ben trouwens een keertje in Rotterdam-Zuid beland met de auto. Ik wist niet hoe snel ik al mijn deuren op slot moest zetten... Jij wint!
*gaan laat..quote:Op zondag 6 november 2005 03:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ze is nogal onder invloed, laat maar gaan!
Geslacht: Vrouwquote:
Ik wel... ta ta taaaaaaquote:
Wel eens van een profiel gehoord?quote:Op zondag 6 november 2005 03:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Heb je weleens van een nickname gehoord?
Ik kan maar geen spijkerbroek vinden die me goed past.quote:Op zondag 6 november 2005 03:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Bewijs maar dat je een vrouw bent...![]()
Ja, maar ik ben nogal schizofreen dus ik ben niet zo profielerig...quote:Op zondag 6 november 2005 03:13 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wel eens van een profiel gehoord?![]()
Je bent dus gewoon een vatsig wijf?quote:Op zondag 6 november 2005 03:14 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik kan maar geen spijkerbroek vinden die me goed past.![]()
En wat een geil wijf ernaast!quote:Op zondag 6 november 2005 03:12 schreef djenneke het volgende:
En nog al een
[afbeelding]
Oehhh. wat is het toch een bad-ass nigger....
Matige poging... denk minder stereotype , succesquote:Op zondag 6 november 2005 03:14 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik kan maar geen spijkerbroek vinden die me goed past.![]()
Dat was ik vroeger ook, maar nu zijn we ervan af.quote:Op zondag 6 november 2005 03:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben nogal schizofreen dus ik ben niet zo profielerig...
Happy Hardcore maakt mij ook heel blijquote:Op zondag 6 november 2005 03:13 schreef pc-fr34k het volgende:
En nu komt:
4 Tune Fairytales - My LIttle Fantasy
Wat maakt al die happyhardcore je toch blij..
Give me a break, vrouwen zijn 1 groot stereotype.quote:Op zondag 6 november 2005 03:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
Matige poging... denk minder stereotype , succes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |