Ik dacht dat Kantonees met een K werd geschreven...quote:Op zondag 6 november 2005 02:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mijn schoonmoedertje kookt regelmatig Cantonees voor me,
boeiendquote:Op zondag 6 november 2005 02:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik dacht dat Kantonees met een K werd geschreven...
Ik heb een Philipijnse werkster... nog stoerder.quote:Op zondag 6 november 2005 02:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb een Indonesische schoonzus, stoer hè?
Ik bak.quote:
Ik tuf er eentje meequote:Op zondag 6 november 2005 02:44 schreef djenneke het volgende:
Nou vooruit, nog eeeeen sigaretje... Het is al weer veel te laat.....
Volgens google zijn er meer resultaten met een k, maar toch ook een hoop met een C.quote:Op zondag 6 november 2005 02:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik dacht dat Kantonees met een K werd geschreven...
quote:Op zondag 6 november 2005 02:45 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik heb een Philipijnse werkster... nog stoerder.![]()
Ik voel me gelijk beter.quote:
Moet je nou niet zeggen dat je Filipijns met een F schrijft?quote:Op zondag 6 november 2005 02:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]Ok, daar kan ik niet tegen op, je hebt gewonnen...
Ik woon in Rotterdam, beat that met meerdere afkomsten.quote:Op zondag 6 november 2005 02:45 schreef djenneke het volgende:
Ik heb een neef, die is half Kameroens, kwart Nederlands, kwart Pools... nou jullie weer!
Waar is de aansteker?quote:Op zondag 6 november 2005 02:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Moet je nou niet zeggen dat je Filipijns met een F schrijft?![]()
Ik woon in Breda. Zo, klaar.quote:Op zondag 6 november 2005 02:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam, beat that met meerdere afkomsten..
Bijna goedquote:Op zondag 6 november 2005 02:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Is dat de weergave van een scheet?![]()
Dat is dan wel weer boeiend, heb je een foto van hem?quote:Op zondag 6 november 2005 02:45 schreef djenneke het volgende:
Ik heb een neef, die is half Kameroens, kwart Nederlands, kwart Pools... nou jullie weer!
He, Cho-cho schrijft het zo, dus wie ben jij om te oordelen?quote:Op zondag 6 november 2005 02:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog een keer een plaatje uitgebracht. "I'm a raver", Lipstick heette zijn groepje, wil je die foto nou nog?quote:Op zondag 6 november 2005 02:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer boeiend, heb je een foto van hem?
Nog nooit een mulat gezien?quote:Op zondag 6 november 2005 02:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer boeiend, heb je een foto van hem?
Filippijns schrif je met een PH, net als marsepein en woestijn...quote:Op zondag 6 november 2005 02:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je hebt 24/7 neukvoer standby, en jij voelt je rot?quote:
Laat maar zien, maar ik kan zomaar out gaan weet je wel weet je niet...quote:Op zondag 6 november 2005 02:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog een keer een plaatje uitgebracht. "I'm a raver", Lipstick heette zijn groepje, wil je die foto nou nog?
Ik zal het wel verdiend hebben...quote:Op zondag 6 november 2005 02:53 schreef Janetje het volgende:
Ze moeten je hebben vandaag he djen..
Zij "heeft" tenminste nog iemandquote:
Jij? Noooooitquote:Op zondag 6 november 2005 02:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik zal het wel verdiend hebben...![]()
![]()
Jup, en veel andere mensen niet.quote:
Eigenlijk slaag, maar dat gaat zo moeilijk over internet...quote:
TUM TUM TUMTUMTUMTUMTUM TUM TUMTUMTUMTUMTUM TUM TUMTUMTUMTUM THERE'S NO LIIIMIIIIT!@quote:Op zondag 6 november 2005 02:55 schreef djenneke het volgende:
[afbeelding]
Ik heb er nog een gevonden ook
En ja, dat is ECHT mijn neef (die ik trouwens al een jaar of 6 niet meer heb gezien, een keer in de bak heeft gezeten, etc. maar dat terzijde)
Serieus?! Dat nummer.quote:Op zondag 6 november 2005 02:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog een keer een plaatje uitgebracht. "I'm a raver", Lipstick heette zijn groepje, wil je die foto nou nog?
Dat lijkt wel een neger!quote:Op zondag 6 november 2005 02:55 schreef djenneke het volgende:
[afbeelding]
En ja, dat is ECHT mijn neef (die ik trouwens al een jaar of 6 niet meer heb gezien, een keer in de bak heeft gezeten, etc. maar dat terzijde)
Neeeeee, I'm a raver, can't you see, do you wanna rave around with me...quote:Op zondag 6 november 2005 02:56 schreef cerror het volgende:
[..]
TUM TUM TUMTUMTUMTUMTUM TUM TUMTUMTUMTUMTUM TUM TUMTUMTUMTUM THERE'S NO LIIIMIIIIT!@
Je maakt toch een grapje he?quote:Op zondag 6 november 2005 02:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Serieus?! Dat nummer.. Ik draai hem grijs in m'n playlist.
.
Ik haat stereotypen, maar dit... moet wel de ultieme zijn (no offence).quote:Op zondag 6 november 2005 02:55 schreef djenneke het volgende:
[afbeelding]
Oe!! ik heb m....quote:Op zondag 6 november 2005 02:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Neeeeee, I'm a raver, can't you see, do you wanna rave around with me...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |