Met z'n allen in de bajes......quote:Op zondag 6 november 2005 02:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand hè, ik ken zo mijn hell's angels...
Dan wens ik je daarmee veel succes!quote:Op zondag 6 november 2005 02:26 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Yeah right, ik kan geilere en mooiere meiden oppikken voor de plaatselijke febo.![]()
Heel die domeinnaam doet hert hier nietquote:Op zondag 6 november 2005 02:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ze doen het gewoon hoor, zoek eens een goede browser ofzo!![]()
Dat gaat zom ook op m'n ei ja.quote:
quote:
Ik bak er wel gelijk 2 dan.quote:
quote:
Dank je, zal ik de volgende keer nog even wat voor je meenemen terwijl ik daar rondstruin?quote:Op zondag 6 november 2005 02:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dan wens ik je daarmee veel succes!![]()
Jezus leeft in mij.quote:
Nee, dank je, ik eet nooit iets van de Feboquote:Op zondag 6 november 2005 02:33 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dank je, zal ik de volgende keer nog even wat voor je meenemen terwijl ik daar rondstruin?![]()
Ach sterft toch met je Jezus..quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 02:32 schreef djenneke het volgende:
Je kunt als man als het gaat om de vrouwen beter gaan poolen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo, nou heb ik mijn sporten wel weer genoeg gepromoot/onderuit gehaald
Nee hoor, die leeft in Rotterdam.quote:
Ben jij dat of is dat je vriendin?quote:Op zondag 6 november 2005 02:32 schreef djenneke het volgende:
Je kunt als man als het gaat om de vrouwen beter gaan poolen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo, nou heb ik mijn sporten wel weer genoeg gepromoot/onderuit gehaald
Het zijn geen vriendinnen van me, en helaas lijk ik nog niet eens op ze...quote:Op zondag 6 november 2005 02:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ben jij dat of is dat je vriendin?
De Febo is niet mijn enige 'jachtterrein' hoor.quote:Op zondag 6 november 2005 02:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, dank je, ik eet nooit iets van de Febo![]()
![]()
Jongen, ik ben allang voorzien!quote:Op zondag 6 november 2005 02:35 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
De Febo is niet mijn enige 'jachtterrein' hoor.Chinees? Thai? Italiaans? Surinaams? I'll fix you right up.
![]()
Thatcher is er niks bijquote:Op zondag 6 november 2005 02:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
djenneke, wat ben jij een slechte vrouw zeg...
Dan wordt het tijd voor een hele dikke joint toch?quote:Op zondag 6 november 2005 02:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het zijn geen vriendinnen van me, en helaas lijk ik nog niet eens op ze...
Ja, dat zal de boel beter makenquote:Op zondag 6 november 2005 02:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd voor een hele dikke joint toch?
Ik heb m net uitgemaakt.....quote:Op zondag 6 november 2005 02:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd voor een hele dikke joint toch?
Ik heb het over voedsel Djenquote:
Ik ook, jongen! Je moet een beetje bijblijven hoor! Roomfondant plaatjesquote:
Dan wordt het tijd voor een milkshake...quote:Op zondag 6 november 2005 02:37 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik heb m net uitgemaakt.....
jammer he!![]()
Dit aanbod geldt niet alleen vandaag hoor.quote:Op zondag 6 november 2005 02:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ook, jongen! Je moet een beetje bijblijven hoor! Roomfondant plaatjes![]()
Mijn schoonmoedertje kookt regelmatig Cantonees voor me, gratis en voor niks, en met liefde ook nog eens, en zelf kook ik ook al niet onaardig, en ben ik in goed gezelschap. Vertel me, wat heb je me nog te bieden?quote:Op zondag 6 november 2005 02:40 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dit aanbod geldt niet alleen vandaag hoor.![]()
Frituur.quote:Op zondag 6 november 2005 02:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mijn schoonmoedertje kookt regelmatig Cantonees voor me, gratis en voor niks, en met liefde ook nog eens, en zelf kook ik ook al niet onaardig, en ben ik in goed gezelschap. Vertel me, wat heb je me nog te bieden?
Japans? Turks? Frans? Whatever.quote:Op zondag 6 november 2005 02:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mijn schoonmoedertje kookt regelmatig Cantonees voor me, gratis en voor niks, en met liefde ook nog eens, en zelf kook ik ook al niet onaardig, en ben ik in goed gezelschap. Vertel me, wat heb je me nog te bieden?
quote:Op zondag 6 november 2005 02:42 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Japans? Turks? Frans? Whatever.![]()
Ik een antiliaanse zwanger.quote:Op zondag 6 november 2005 02:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb een Indonesische schoonzus, stoer hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |