abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31832477
_kut_

Ik heb mijn pc op moeten sturen omdat mijn moederbord kapot was. Nu heb ik hem terug van de winkel en ik open het pakket -_-. Ttrof ik daarin een volledig kapotte case ( frontpanel echt gigantisch kapot ) en het leek alsof de pc was opengebroken met een schroevendraaier oid. Je zag duidelijk waar ze het ding in hadden gestoken. Metaal aan de bovenkant ook volledig omgebogen. Verder usbpoortje voor afgebroken. En overal krassen.

Gebeld met gistron en tgp. Blijkt dat de doos open is geweest, de tape die erop zat is niet van giston ( er zat TEFAL tape omheen ) en is aangekomen in een enkele doos, maar verstuurd in een dubbele. Gistron kan niks doen zonder vergoeding door tpg. Gebeld naar tpg en die hebben het nu in behandeling genomen. Waarschijnlijk moet ik over een paar dagen mijn pc weer afstaan aan tpg voor onderzoek. Lekker dan, weer 2 weken zonder pc, en ik heb over 1 week deadline van mijn project op school Nu moet ik op mijn el-brakko laptop 3dmax renders gaan maken Dit gaat echt nooit lukken

TPG

Verder wacht ik nu dus al 4 dagen op respons van die lepralijers

Dat wordt een nieuwe case kopen

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2005 14:47:11 ]
pi_31832571
Aanklagen dat tuig.
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:01:15 #3
91245 Zeverzak
Ik zever teveel
pi_31832592
Tis trouwens.. TPG... Maar goed...
(__/) This is Bunny,
(='.'=) Bunny Became a Hooker
(.Y.)
(")_(")
pi_31832685
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:01 schreef Zeverzak het volgende:
Tis trouwens.. TPG... Maar goed...
Scherp,

Modje? TGP -> TPG
pi_31832693
Let wel dat als jij het spul onbeschadigd naar Gistron gestuurd hebt, het vervolgens helemaal niets meer met TPG te maken heeft, maar nu dus het probleem van Gistron is....

Onafhankelijk van wat TPG allemaal verteld heb jij alleen maar met Gistron te maken, of die het nu van TPG vergoed krijgen of niet....
pi_31832713
Dat is zwaar kut ja....

Ben ook wel eens wat kwijt geraakt in de wondere wereld van de postbezorging.
Klacht ingediend ... heel lang gewacht ....

toen hun conclusie we kunnen niks vinden en er niks aan doen het zal wel niet opgestuurd zijn

GVD ik weet zeker dat het wel is opgestuurd

@%@@$
pi_31832727
het in dit geval natuurlijk schandalig wat ze gedaan hebben, zeker als het opengeweest is dan wisten ze het dus
pi_31832902
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:05 schreef Croga het volgende:
Let wel dat als jij het spul onbeschadigd naar Gistron gestuurd hebt, het vervolgens helemaal niets meer met TPG te maken heeft, maar nu dus het probleem van Gistron is....

Onafhankelijk van wat TPG allemaal verteld heb jij alleen maar met Gistron te maken, of die het nu van TPG vergoed krijgen of niet....
Fout,

Zodra gistron het verstuurd is het in de handen van de tpg. Zij moeten er op toezien dat het pakket fatsoenlijk afgeleverd wordt. Dit is gewoon ronduit schandalig. Een pakket openmaken en vervolgens ook nog eens met een schroevendraaier ( oid ) er zo in liggen porren. Je ziet precies waar ze dat ding in hebben gestopt
pi_31832944
kut voor je, kan me voorstellen dat je daar totaal niet blij mee bent
pi_31833037
Wat moeten ze daar met een schreovedraaier btw.... DAT vraag ik me af
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:21:16 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_31833042
Tjezus, wat hebben ze er mee gedaan joh?! Het lijkt wel alsof ze er mee hebben lopen gooien ofzo! Ik zou echt officieel een klacht indienen ofzo. Dat er een briefje kwijtraakt af en toe kan ik nog enigszins begrijpen, maar een pakket zodanig vernaggelen .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_31833084
tering he niet normaal man!
pi_31833108
ik vind dat je het nog netjes hebt gereageert. ik zou helemaal door het lint gaan als ik zag hoe ze mijn pc hebben verkracht
pi_31833305
Heb net nogmaals gereageerd in nette taal Het probleem is dat ik waarschijnlijk niet sterk sta, ik moet gewoon hopen dat ze het in behandeling nemen en dat ik een nieuwe case krijg. In het vervolg TNT of iets anders gebruiken denk ik dan maar ( of is TNT ook van TPG ? )

Meuh
pi_31833353
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:06 schreef allsystemshalt het volgende:
Dat is zwaar kut ja....

Ben ook wel eens wat kwijt geraakt in de wondere wereld van de postbezorging.
Klacht ingediend ... heel lang gewacht ....

toen hun conclusie we kunnen niks vinden en er niks aan doen het zal wel niet opgestuurd zijn

GVD ik weet zeker dat het wel is opgestuurd

@%@@$
Een vriend van mij had zijn gitaarpedalen verkocht toentertijd voor 300 gulden onder rembours, pakket was afgeleverd bij bestemming en koper had betaald. Helaas heeft mn vriend die 300 gulden nooit gezien omdat de PTT geen bewijs van betaling meer had.

Dag centjes
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:35:45 #16
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_31833383
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:32 schreef SuperFruitig het volgende:
Heb net nogmaals gereageerd in nette taal Het probleem is dat ik waarschijnlijk niet sterk sta, ik moet gewoon hopen dat ze het in behandeling nemen en dat ik een nieuwe case krijg. In het vervolg TNT of iets anders gebruiken denk ik dan maar ( of is TNT ook van TPG ? )

Meuh
TNT = TPG en andersom
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_31833413
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tjezus, wat hebben ze er mee gedaan joh?! Het lijkt wel alsof ze er mee hebben lopen gooien ofzo! Ik zou echt officieel een klacht indienen ofzo. Dat er een briefje kwijtraakt af en toe kan ik nog enigszins begrijpen, maar een pakket zodanig vernaggelen .
Doet me denken aan een scene uit Ace Ventura: Pet Detective.

"Got a package, people!!"
pi_31833524
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:36 schreef Wriker het volgende:

[..]

Doet me denken aan een scene uit Ace Ventura: Pet Detective.

"Got a package, people!!"
Toevallig dat je dat zegt :D

Vrienden van mij zitten me daar dus de hele tijd mee te kloten :')

Ik weet wat ze gedaan hebben!
- wat dan ?

" Got a package, people!! "

:'(

[ Bericht 10% gewijzigd door Danny op 12-11-2018 16:04:39 ]
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:43:56 #19
133629 Mauro