Scherp,quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:01 schreef Zeverzak het volgende:
Tis trouwens.. TPG... Maar goed...
Fout,quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:05 schreef Croga het volgende:
Let wel dat als jij het spul onbeschadigd naar Gistron gestuurd hebt, het vervolgens helemaal niets meer met TPG te maken heeft, maar nu dus het probleem van Gistron is....
Onafhankelijk van wat TPG allemaal verteld heb jij alleen maar met Gistron te maken, of die het nu van TPG vergoed krijgen of niet....
Een vriend van mij had zijn gitaarpedalen verkocht toentertijd voor 300 gulden onder rembours, pakket was afgeleverd bij bestemming en koper had betaald. Helaas heeft mn vriend die 300 gulden nooit gezien omdat de PTT geen bewijs van betaling meer had.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:06 schreef allsystemshalt het volgende:
Dat is zwaar kut ja....
Ben ook wel eens wat kwijt geraakt in de wondere wereld van de postbezorging.
Klacht ingediend ... heel lang gewacht ....
toen hun conclusie we kunnen niks vinden en er niks aan doen het zal wel niet opgestuurd zijn![]()
![]()
GVD ik weet zeker dat het wel is opgestuurd![]()
![]()
![]()
![]()
@%@@$
TNT = TPG en andersomquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:32 schreef SuperFruitig het volgende:
Heb net nogmaals gereageerd in nette taalHet probleem is dat ik waarschijnlijk niet sterk sta, ik moet gewoon hopen dat ze het in behandeling nemen en dat ik een nieuwe case krijg. In het vervolg TNT of iets anders gebruiken denk ik dan maar
( of is TNT ook van TPG ? )
Meuh
Doet me denken aan een scene uit Ace Ventura: Pet Detective.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tjezus, wat hebben ze er mee gedaan joh?! Het lijkt wel alsof ze er mee hebben lopen gooien ofzo! Ik zou echt officieel een klacht indienen ofzo. Dat er een briefje kwijtraakt af en toe kan ik nog enigszins begrijpen, maar een pakket zodanig vernaggelen.
Toevallig dat je dat zegtquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:36 schreef Wriker het volgende:
[..]
Doet me denken aan een scene uit Ace Ventura: Pet Detective.
"Got a package, people!!"
bij dezequote:Op maandag 31 oktober 2005 11:43 schreef Mauro het volgende:
TPG = TNT Post Groep
Heb je ervaring met TNT dan?quote:
Waaruit maak je dat op?quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:56 schreef Jo0Lz het volgende:
Jezus. Dat is echt nep...
Geen ervaring, maar vanaf nu vertrouw ik op voorhand TNT ook al nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:55 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Heb je ervaring met TNT dan?
Doorloop tijd van de klachten is bij tpg iets van 3 maanden ofzo.
TNT valt dan wel onder TPG, maar het is wel een aparte afdeling. Met aparte prijzen, en service.
Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:56 schreef Jo0Lz het volgende:
Jezus. Dat is echt nep...
quote:
quote:"Hier word ik niet vrolijk van."
Jij bent niet bekend met de hedendaagse slang?quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waaruit maak je dat op?. DIe foto's lijken me redelijk echt...
Oh, op die manier, dat ken ik wel, maar ikd acht dat hij bedoelde dat de TS gewoon had lopen photoshoppen ofzo.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:11 schreef Smaakpolitie het volgende:
[..]
Jij bent niet bekend met de hedendaagse slang?
Schuld ligt bij een of andere "werknemer" die niet met zijn pootjes van andermans spullen kan afblijven, net als in "het echte leven" vaak het geval is, bedank hier deze "medemens" maar voor, als organisatie(bedrijf) is het je hier moeilijk tegen te wapenen, enkel de brokstukken repareren van weer zo een idioot persoon.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:55 schreef SuperFruitig het volgende:
_kut_
Ik heb mijn pc op moeten sturen omdat mijn moederbord kapot was. Nu heb ik hem terug van de winkel en ik open het pakket -_-. Ttrof ik daarin een volledig kapotte case ( frontpanel echt gigantisch kapot ) en het leek alsof de pc was opengebroken met een schroevendraaier oid. Je zag duidelijk waar ze het ding in hadden gestoken. Metaal aan de bovenkant ook volledig omgebogen. Verder usbpoortje voor afgebroken. En overal krassen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Gebeld met gistron en tgp. Blijkt dat de doos open is geweest, de tape die erop zat is niet van giston ( er zat TEFAL tape omheen ) en is aangekomen in een enkele doos, maar verstuurd in een dubbele. Gistron kan niks doen zonder vergoeding door tpg. Gebeld naar tpg en die hebben het nu in behandeling genomen. Waarschijnlijk moet ik over een paar dagen mijn pc weer afstaan aan tpg voor onderzoek. Lekker dan, weer 2 weken zonder pc, en ik heb over 1 week deadline van mijn project op schoolNu moet ik op mijn el-brakko laptop 3dmax renders gaan maken
Dit gaat echt nooit lukken
TPG
Verder wacht ik nu dus al 4 dagen op respons van die lepralijers
Dat wordt een nieuwe case kopen
Je punt is ?quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:16 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Schuld ligt bij een of andere "werknemer" die niet met zijn pootjes van andermans spullen kan afblijven, net als in "het echte leven" vaak het geval is, bedank hier deze "medemens" maar voor, als organisatie(bedrijf) is het je hier moeilijk tegen te wapenen, enkel de brokstukken repareren van weer zo een idioot persoon.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:55 schreef SuperFruitig het volgende:
_kut_
Ik heb mijn pc op moeten sturen omdat mijn moederbord kapot was. Nu heb ik hem terug van de winkel en ik open het pakket -_-. Ttrof ik daarin een volledig kapotte case ( frontpanel echt gigantisch kapot ) en het leek alsof de pc was opengebroken met een schroevendraaier oid. Je zag duidelijk waar ze het ding in hadden gestoken. Metaal aan de bovenkant ook volledig omgebogen. Verder usbpoortje voor afgebroken. En overal krassen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Gebeld met gistron en tgp. Blijkt dat de doos open is geweest, de tape die erop zat is niet van giston ( er zat TEFAL tape omheen ) en is aangekomen in een enkele doos, maar verstuurd in een dubbele. Gistron kan niks doen zonder vergoeding door tpg. Gebeld naar tpg en die hebben het nu in behandeling genomen. Waarschijnlijk moet ik over een paar dagen mijn pc weer afstaan aan tpg voor onderzoek. Lekker dan, weer 2 weken zonder pc, en ik heb over 1 week deadline van mijn project op schoolNu moet ik op mijn el-brakko laptop 3dmax renders gaan maken
Dit gaat echt nooit lukken
TPG
Verder wacht ik nu dus al 4 dagen op respons van die lepralijers
Dat wordt een nieuwe case kopen
Mn wanadoo ligt inderdaad te hoerenquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:30 schreef NiTiN het volgende:
[..]
Error 403
toegang geweigerd
De datalimiet van deze homepage is voor vandaag overschreden. De pagina zal na middernacht weer beschikbaar zijn.
U wordt na 5 seconden doorgestuurd naar de homepage van Wanadoo.
Dat krijg ik al;s ik je afbeeldingen wil zien. Iemand (of jijzelf) die ze ff op Imageshack kan hosten ofzo? ben wel benieuwd eigenlijk.
Dat zeg ik, TPG gaat puin ruimen(heb verders niks met deze organisatie overigens) van een idioot die niet met zijn handjes van andermans spullen kan afblijven, moeilijk tegen te wapenen als bedrijf, dat is mijn punt, de associale "medemens" al hang je 20000 kamera`s op. Juist vooral omdat het volgens jouw ergens anders is gebeurt, tja zoek het dan maar uit waar, wat kan je dan meer verwachten van in dit geval de TPG als onderzoeken, vergoeden enz, de schuld ligt bij de associale individeu, dat is de klootzak, niet een bedrijf, die zijn ook afhankelijk van goedbedoelende normale hardwerkende mensen, die zitten niet op dit soort van idioten te wachten.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Je punt is ?
Het is nl niet ( of ja uiteindelijk is het ALLEEN -) mijn probleem. TPG levert een slechte dienst waarbij ik een schade ontvang. Ik ga die schade dus verhalen op TPG en het is dan maar aan hun om er voor te zorgen dat ze desbetreffende hooligan te pakken krijgen.
Verder hanger er bij de pakketindeelafdeling ( scrabble iemand ? ) genoeg camera's om er voor te zorgen dat er niks vernield wordt. Het is waarschijnlijk ergens anders gebeurd. Maar wederom niet mijn taak om daar achteraan te gaan.
Heb je gelijk in, toch ben ik blijkbaar niet de enige die problemen heeft met pakketjes + tpg en lijkt de hele pakketafdeling van de tpg voor 80 % uit klootzakken te bestaan die andermans spullen verkloten.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:10 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, TPG gaat puin ruimen(heb verders niks met deze organisatie overigens) van een idioot die niet met zijn handjes van andermans spullen kan afblijven, moeilijk tegen te wapenen als bedrijf, dat is mijn punt, de associale "medemens" al hang je 20000 kamera`s op. Juist vooral omdat het volgens jouw ergens anders is gebeurt, tja zoek het dan maar uit waar, wat kan je dan meer verwachten van in dit geval de TPG als onderzoeken, vergoeden enz, de schuld ligt bij de associale individeu, dat is de klootzak, niet een bedrijf, die zijn ook afhankelijk van goedbedoelende normale hardwerkende mensen, die zitten niet op dit soort van idioten te wachten.
Moet ik hem dan faxxen? Of Mailen? Vastbinden aan een duif, en die laten vliegen? Ow wacht, ik verstuur hem via rooksignalenquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:19 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Das echt klote ja, maar wie stuurt z'n pc dan ook op tegenwoordig![]()
Mocht je van die pc winkel niet alleen het mobo opsturen?
Even relativeren: d'r zijn wel belangrijkere dingen dan dat schoolproject.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:31 schreef SuperFruitig het volgende:
note: don't get me wrong, ik bedoel het niet om te flamen, ik ben gewoon drastisch over de zeik ( mede dankzij mn schoolproject dat de soep in draait te lopen door dit )
Ik moet t nog half maken, en alleen het openen op mn laptop duurt al 10 minutenquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:34 schreef pc-fr34k het volgende:
Je kan aan iemand anders vragen om het te renderen voor je, als je zelf gewoon het bestand kan leveren.. Iets sneller dan een laptop om te renderen is wel handig.
.
Psstquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:35 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Even relativeren: d'r zijn wel belangrijkere dingen dan dat schoolproject.
de dagelijkse dosis usenet-p0rn, bijvoorbeeld![]()
Kut -_- momentquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:40 schreef NiTiN het volgende:plaatjes doen het inderdaad, maar het zijn 2 dezelfde?
Als dat zo is mag er wel eens 1 of andere samenhangende organisatie onderzoek doen hier na, 80% is veel, kan een bedrijf de kop kosten als dat zo mocht wezen, dan is het tijd voor de TPG (in dit geval) om eens hard achter de oren te krabben of het personeelsbeleid daar wel op orde is, kwa screening enz....quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
toch ben ik blijkbaar niet de enige die problemen heeft met pakketjes + tpg en lijkt de hele pakketafdeling van de tpg voor 80 % uit klootzakken te bestaan die andermans spullen verkloten.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |