Lucyquote:Vrijdag 4 november: Day for the Knight
Op de eerste dag dat nieuwkomer Lucy, derdejaars geneeskunde student, op de ER werkt, moet ze een vrouw informeren over de terminale toestand van haar man.
Bron: http://medialog.blogspot.comquote:AVRO weer teleurgesteld in uitzendplek ER
Begin dit jaar overwoog de AVRO naar de rechter te stappen om de serie ER op een goede plek in het zendschema te krijgen. De omroep was het oneens met de plek van vrijdagavond 20.30 op Nederland 3, wat het programma een hoop kijkers kostte.
Lees verder >>
Het gesol met ER resulteerde in een openlijke ruzie tussen AVRO-directeur Gerben Eggink en netcoördinator Joop Daalmeijer. Uiteindelijk kreeg de AVRO haar zin en werd de ziekenhuisserie verschoven naar de zondagavond 20.55 op Nederland 2.
Nu, ruim een half jaar later is de omroep opnieuw erg ontevreden over de plek van ER, al gaat het slechts om herhalingen. Deze worden vanaf afgelopen zaterdag uitgezonden op de late zaterdaavond op Nederland twee.
Commentaar van de AVRO: Wederom wordt er onzorgvuldig omgesprongen met de uitzendingen van ER. Ditmaal moeten de herhalingen van seizoen 8 het ontgelden. Het is een warrige programmering en de AVRO betreurt deze gang van zaken.
Maar net als alle andere publieke omroepen is de AVRO qua programmering compleet afhankelijk van de netmanagers van de drie publieke zenders. Het netmanagement bepaalt per zender wat, waar en wanneer wordt uitgezonden, en daarbij hebben herhalingen van ER de komende twee maanden helaas geen prioriteit.
Hoewel we begrijpen dat jullie als trouwe kijkers ontzettend balen van het uitzendschema van ER, kunnen wij hier als AVRO niets aan doen. Het netmanagement trekt zich van onze protesten niets aan.
Ah, dat was maar een herhaling. Vanavond (en de komende weken) worden dus herhalingen uitgezonden.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:02 schreef sylvesterrr het volgende:
Volgens mij heb ik vorige week een aflevering gemist...
Waarom zie ik dit nu pas!quote:Op zondag 6 november 2005 01:27 schreef Reese het volgende:
Overigens zendt Net5 ook nog steeds herhalingen van ER uit, elke werkdag om 17:15. Afgelopen vrijdag waren ze beland bij de eerste aflevering van seizoen 5.
Volgens mij was er geen uitzending, en gelukkig maar want ik was het weer eens helemaal vergeten dus gelukkig maar.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:12 schreef Laniboekje het volgende:
Is het zo dat ER vanavond niet uitgezonden wordt vanwege schaatsen?
quote:Op zondag 13 november 2005 13:10 schreef ImPrEzA het volgende:
Ik heb overigens even zitten doorrekenen, en als Net 5 keurig elke werkdag een aflevering van ER blijft uitzenden, zijn er op 22 en 23 december een aantal bijzondere afleveringen.
21-12: Abby Road - Eerste aflevering van Abby
22-12: Be Still My Heart - Carter en Lucy worden neergestoken door Paul Sobricki (filmpje)
23-12: All In The Family - Lucy gaat dood![]()
![]()
En dit zegt de huidige officiele site (NBC):quote:[...]
Benton and Lucy share dinner with Carter at Weaver's house.
[...]
Nou heb ik de eerste drie minuten gemist, maar ik lees wel vaker iets terug dat ik niet gezien heb. En ik had toch niet echt het idee dat ik in slaap val tijdens ER (in tegendeel). Waren deze twee dingen vanavond te zien?quote:[...]
Carter is fooled by a young drama student (guest star Lola Glaudini) who takes on a college assignment that calls for the 'er' as his stage.
[...]
Opzich zijn het geen echte spoilers meer.. aangezien dit seizoen al meerdere keren op tv verschenen is. Maar wel rot voor je als je het nog niet wist..quote:Op maandag 21 november 2005 15:29 schreef Frozen het volgende:
[..]
![]()
Bedankt voor de spoilers.
Maar goed, wel even zeggen dat ik dit echt een fantastische serie vind! Elke dag precies tussen thuiskomen en eten even ER kijken doet een mens goed...
De aflevering van vandaag begon met Carter die de groenten aan het snijden was bij Weaver. Verder is hij de hele aflevering niet meer aan bod gekomen. Ik denk dat morgenavond we te zien krijgen hoe dat etentje verloopt.quote:Op maandag 21 november 2005 18:45 schreef brando het volgende:
Herhalingen seizoen 5, Net 5
Vanavond (maandagavond 21-11): Double Blend.
Dit zegt de oude officiele site (Warner Bros):
[..]
En dit zegt de huidige officiele site (NBC):
[..]
Nou heb ik de eerste drie minuten gemist, maar ik lees wel vaker iets terug dat ik niet gezien heb. En ik had toch niet echt het idee dat ik in slaap val tijdens ER (in tegendeel). Waren deze twee dingen vanavond te zien?![]()
Darn! Die heb ik dus niet gezien.. wanneer komt de DVD van seizoen 5 nou eens naar Nederland!quote:Op woensdag 23 november 2005 18:16 schreef Frozen het volgende:
Zo, dat was wel weer even spannend zeg. Dr. Ross aangeklaagd wegens moord, Dr. Carter zoent met zijn stagiaire en als toetje nog even Ross die zich met zijn auto om een vrachtwagen heen vouwt.
Smulwerk zeg.
Hier ook zo.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:03 schreef bloempjuh het volgende:
Ik dacht dat ik al deze net5-afleveringen wel kon dromen, maar er gebeuren nog steeds dingen waar ik van op kijk enzo. Ik geniet nog dagelijks
Nee hoor: verandering van seizoen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:21 schreef Frozen het volgende:
Jaaaaaaaaa hallo...
Zo kan ik het ook!
De aflevering van vandaag op net 5 was even een flinke sprong voorwaarts. Dr. Kovac zit opeens in de serie, een nieuwe kinderarts en die ex van Clooney is inmiddels hoogzwanger. Kennelijk een foutje...
Ik kan hem niet meer wijzigen helaasquote:Op woensdag 7 december 2005 08:00 schreef ImPrEzA het volgende:
Omfg... hoe komen ze er weer bij. Het schema in de OP van dit topic wat betreft On The Beach etc. kan dus ook (weer) worden weggegooid/veranderd. Zucht...
Yep!quote:Op donderdag 22 december 2005 08:57 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe laat? Is dat die van 17.15 op Net 5?
Nee, seizoen 8 wordt al een tijdje niet meer uitgezonden op Ned 2. Daar zijn ze namelijk weer mee gestopt.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:14 schreef Koningin het volgende:
Heb ik nou afgelopen zaterdag DE aflevering van seizoen 8 gemist????
Volgens mij was het gerucht dat ze dit ergens volgend jaar weer wilden gaan starten en dan ook gelijk seizoen 9/10 en 11 erachter plakken. Maar ja, dat zijn maar geruchten.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:55 schreef Irrem het volgende:
gaan ze daar nog wel een keer mee verder of niet??
Gelukkig, ik moet dit topic wat beter in de gaten gaan houden....quote:Op donderdag 22 december 2005 10:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, seizoen 8 wordt al een tijdje niet meer uitgezonden op Ned 2. Daar zijn ze namelijk weer mee gestopt.
quote:Op donderdag 22 december 2005 09:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ze zijn ook in de ochtend te kijken voor de vroege vogels: 6.00 uur op net 5
Dat had ik dus ook..quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:18 schreef Soldier2000 het volgende:
Demnnn vandaag ook gezien, dit is verruit de beste aflevering die ze ooit gemaakt hebben!! Ik zat op het einde ook echt met een brok in mijn keel, lang geleden dat ik dat gehad heb bij een serie/film.
Ik denk dat het te maken heeft met de families, lees: ouders, van Corday en Greene.quote:Op zondag 25 december 2005 22:25 schreef Roeni3 het volgende:
Iemand trouwens enig idee waarom die aflevering van de dood van Lucy All In The Family heet? Volgens mij heet hij zo omdat je alle acteurs van E.R. bezig ziet met het redden van Carter en Lucy (soms zie je in een aflevering een of meerdere acteurs niet, maar nu was iedereen aanwezig als het ware). Iedereen was dus bezig met het redden van Carter en Lucy, zoiets.
Iemand andere ideeen of het antwoord?
Hmm, zou ook kunnen. Hoewel ik dat 'iedereen is een grote familie'-idee wat leuker vind.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:28 schreef brando het volgende:
[..]
Ik denk dat het te maken heeft met de families, lees: ouders, van Corday en Greene.
Ik vond de titel van de aflevering ervoor trouwens prachtig: Be Still, My Heart.
Echt mooi.
Geluk bij een ongeluk dan dat ie net op Net 5 is geweest..quote:Op woensdag 28 december 2005 10:00 schreef Laniboekje het volgende:
Ik wacht eigenlijk nog op seizoen 5 van E.R. Ik weet dat hij in UK al te koop is, duurt wel lang om naar NL te komen zeg ..![]()
Dat is waar. Maar ik heb alle afleveringen ook nog eens graag op DVD. Seizoen 1 t/m 4 staat al in mijn kast.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:32 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
Geluk bij een ongeluk dan dat ie net op Net 5 is geweest..
Ik had natuurlijk ook kunnen schrijven dat ik elke avond onder het eten geniet van deze fantastische serie, na de begin periode op de vrijdagavond is hij verplaatst naar mijn trainingsavond en kon ik niet meer kijken....was wel klote....tegenwoordig de herhalingen worden zelden gemist.quote:
Niet lezen als je zelf wilt zien hoe het met Kovac & Sam en Abby & Carter gaat, als er al iets gebeurd.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:04 schreef Mleentje het volgende:
Tegenwoordig ben ik fan van Dr. Kovac en Sam, zo'n leuk setje.Abby en carter trouwens ook, mocht dat ooit samen komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:53 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Niet lezen als je zelf wilt zien hoe het met Kovac & Sam en Abby & Carter gaat, als er al iets gebeurd.Je zit er ontzettend naastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dwz dat je wat namen door elkaar haalt
Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
quote:Six-foot-seven Abraham Benrubi's departure from "ER" as clerk Jerry was a little overshadowed by Julianna Margulies' leaving. The actor left to pursue other roles, which have included a made-for-TV movie, "A Touch of Hope," and an appearance on the new Fox fantasy series "Dark Angel."
Zou best kunnen, heb het nog nooit zo 'goed' gevolgd als nu. Daarom weet ik ook niet zeker meer wat er gebeurt. Maar zeg maar niet wat er dan WEL gebeurt, dan blijft er nog wat leuks te ontdekken.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:08 schreef brando het volgende:
[..]
Je zit er ontzettend naast
dwz dat je wat namen door elkaar haalt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:38 schreef Little_Acorn het volgende:Deze spoiler vind ik veel leuker!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb 'm in films gezien, inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:38 schreef Little_Acorn het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
John Cullum goed acteur is.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:39 schreef Euc- het volgende:
Dat gedoe met die pa begint saaaai te worden joh!
Die was dus gisteravond.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:42 schreef Laniboekje het volgende:
Komt die vanavond?
Hahaquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:26 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Die was dus gisteravond.
Aflevering van vandaag was ook erg goed, trouwens.
Dit heb ik van de site van de Avro geplukt:quote:Op zondag 8 januari 2006 01:51 schreef Quincy5 het volgende:
Het is dus niet bekend wanneer er weer nieuwe afleveringen uitgezonden worden? Ik heb het topic snel doorgelezen dus sorry als het al genoemd is.
Dat stond in diezelfde OPquote:O ja, en de afleveringen in de OP, welk seizoen was dat?
quote:Op zondag 6 november 2005 01:19 schreef Reese het volgende:
Deze afleveringen zijn overigens van seizoen 8
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:20 schreef Yessica43 het volgende:
De herhalingen van ER seizoen 8 én die van seizoen 9 en 10 krijgen een betere plek. Ze worden in de zomer van 2006 dagelijks van maandag tot en met donderdag uitgezonden.
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:29 schreef Reese het volgende:
Het plan is nu om deze herhalingen (seizoen 8), alsook die van de seizoenen 9 en 10, een betere kans te geven in een dagelijkse uitzending van maandag tot en met donderdag in de zomerperiode 2006.
Neequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:55 schreef Jacqueline50 het volgende:
Wanneer beginnen de uitzendingen van serie 11. Kan iemand mij dat vertellen?
als het goed is komt seizoen 5 binnen een maand uit in iedere geval wel in the UKquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:55 schreef Jacqueline50 het volgende:
![]()
Wanneer beginnen de uitzendingen van serie 11. Kan iemand mij dat vertellen? En wanneer komt serie 5 op dvd uit?
Daar vind ik nou helemal niks aan. Ik erger me dood aan dat mens!!!!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:55 schreef haagse_elfje het volgende:
en sally fieldals abby haar moeder
Hoezo?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:17 schreef CherryLips het volgende:
jezus mina, klote olympische spelen ook altijddie verziekten t uitzendschema de vorige keer, en dat zal nu wel weer gebeuren
ik ookquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:13 schreef soapie het volgende:
[..]
Daar vind ik nou helemal niks aan. Ik erger me dood aan dat mens!!!!!!![]()
Omdat ER de vorige keer moest schuiven vanwege de Olympische Spelen. We hebben volgens mij onderhand al bijna geen 2 jaar een fatsoenlijk tijdstip voor ER gehad. En nu komen er zo weer Olympische Spelen en voetbal en weet ik veel wat dus ik zie het somber inquote:
nee, zij is zo coolquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:13 schreef soapie het volgende:
[..]
Daar vind ik nou helemal niks aan. Ik erger me dood aan dat mens!!!!!!![]()
maareh ER die hh worden op net 5 uitgezonden en daar hebben de winterspelen niets mee te maken....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ER de vorige keer moest schuiven vanwege de Olympische Spelen. We hebben volgens mij onderhand al bijna geen 2 jaar een fatsoenlijk tijdstip voor ER gehad. En nu komen er zo weer Olympische Spelen en voetbal en weet ik veel wat dus ik zie het somber inHoe deden ze dat eerst dan?
nee, maar als ze ooit op NLD1, 2 of 3 of waar dan ook weer gewoon een nieuw seizoen gaan uitzenden welquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:43 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
maareh ER die hh worden op net 5 uitgezonden en daar hebben de winterspelen niets mee te maken....
Oohh, daar heb je het over. Nou ik kijk fijn de herhalenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, maar als ze ooit op NLD1, 2 of 3 of waar dan ook weer gewoon een nieuw seizoen gaan uitzenden wel
Brabbelt iets over droomvrouw enzo...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Oohh, daar heb je het over. Nou ik kijk fijn de herhalen
En btw.. wk voetbal (nederland) vind ik toch leuker dan ER
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:33 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Brabbelt iets over droomvrouw enzo...![]()
ok dat is waar, het is jammer dat ze al zo vreselijk laat zijn met seizoen 11.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, maar als ze ooit op NLD1, 2 of 3 of waar dan ook weer gewoon een nieuw seizoen gaan uitzenden wel
Yep...quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:10 schreef Laniboekje het volgende:
Klopt het dat ze vanaf volgende week weer beginnen met seizoen 1? Ik las dit namelijk op teletekst.
Same here. Ik wil eindelijk seizoen 8 weer eens in zijn geheel zien!quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:12 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Yep...![]()
Voor mij is het nu afwachten tot de AVRO vanaf seizoen 8 gaat herhalen....
Op NET5?quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:10 schreef Laniboekje het volgende:
Klopt het dat ze vanaf volgende week weer beginnen met seizoen 1? Ik las dit namelijk op teletekst.
de lol van die oude afleveringen is er nu wel weer een ebetje afquote:
Maar ze gaan seizoen 1 op Net5 uitzenden?quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
de lol van die oude afleveringen is er nu wel weer een ebetje af
Net zoals dat ze weer voor de tigste keer Friends uitzenden vanaf het begin om 8 uur. Ik kijk ze wel, ook al heb ik die op dvd, maar toch
Blijft een erg gave aflevering.. ik weet nog hoe spannend het was toen die voor het eerst op tv was, de onzekerheid over Elizabeth en Ella...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:28 schreef bianca en michael het volgende:
Wat een aflevering gisteren trouwens met Green in die lift op het einde!!
Was inderdaad de laatste aflevering van seizoen 7.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:25 schreef brando het volgende:
Huh? Waren we nog niet bij seizoen 8 dan? Ik dacht eindelijk "de" Greene-aflevering te gaan zien (de enige die ik gemist heb... ooit).
Hadden we afgelopen vrijdag dan de laatste aflevering van seizoen 7? Wat was de cliffhanger eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg goede laatste aflevering. Laat je graag naar seizoen 8 kijken. Laat NET5 die dan ook uitzenden.![]()
De pilot duurde wel achterlijk lang, trouwensquote:Op maandag 6 februari 2006 17:23 schreef ImPrEzA het volgende:
Tsja... was bekend toch :p Net 5 heeft niet meer rechten dan de 1e 7 seizoenen. Maar wat mij betreft waren ze nu gekapt met ER en hadden ze Newsradio weer geprogrammeerd...
Hoewel de pilot steengoed blijft natuurlijk, maar daar zijn dvd's voor
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:21 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Was inderdaad de laatste aflevering van seizoen 7.Oh ja! Zo. Stom. Steengoede aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg goede laatste aflevering. Laat je graag naar seizoen 8 kijken. Laat NET5 die dan ook uitzenden.
Greene![]()
Enneh... dit was toch niet de pilot? Dit was "Day One" volgens mij. In "24 Hours" (de pilot-aflevering, ofwel aflevering nul) heeft Carter z'n eerste dag, waar Benton zich erg op verheugd: med studentje pesten
Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
Dit was inderdaad niet de pilot. Maar dat hoorde je mij dan ook niet zeggenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:43 schreef brando het volgende:
[..]
Oh ja! Zo. Stom. Steengoede aflevering.
Greene![]()
Enneh... dit was toch niet de pilot? Dit was "Day One" volgens mij. In "24 Hours" (de pilot-aflevering, ofwel aflevering nul) heeft Carter z'n eerste dag, waar Benton zich erg op verheugd: med studentje pesten![]()
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:16 schreef ImPrEzA het volgende:
Oh ik dacht dat vandaag de pilot zou komenHeb niet gekeken, liet alleen mijn enthousiasme over die mooie aflevering ff blijken, in de veronderstelling actueel te zijn
true....quote:'Come on, people,
Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:31 schreef Koningin het volgende:
Ik wil seizoen 8
![]()
Ik wil seizoen 8
![]()
Ik wil seizoen 8
![]()
heb ik nl. nog niet gezien
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Dat hij het eerste stukje inderdaad zo zegtIs trouwens een van zijn favo zinnen, hij roept het wel vaker.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
het is eigenlijk een rassis...
Hij roept wel Come on people, maar als je het eens over your people hebt dan staat ie op zijn achterste benen....![]()
Nou, volgens mij was Benton zelf helemaal niet zo'n 'gelijke kansen voor donkere mensen'-iemand. Hij was die mening wel toegedaan, maar maakte er geen strijd van zoals bijvoorbeeld zijn vriendin Cleo. Daar hebben ze vaak ruzie over gehad. Cleo vond dan weer iets rascistisch, terwijl Peter het maar opgeblazen vond.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
het is eigenlijk een rassis...
Hij roept wel Come on people, maar als je het eens over your people hebt dan staat ie op zijn achterste benen....![]()
hij heeft dan ook een voorkeursbehandeling gehad bij zijn aanstelling..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:48 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Nou, volgens mij was Benton zelf helemaal niet zo'n 'gelijke kansen voor donkere mensen'-iemand. Hij was die mening wel toegedaan, maar maakte er geen strijd van zoals bijvoorbeeld zijn vriendin Cleo. Daar hebben ze vaak ruzie over gehad. Cleo vond dan weer iets rascistisch, terwijl Peter het maar opgeblazen vond.
Hij was echter wel iemand die zichzelf steeds maar weer bleef bewijzen als chirurg enzo. Ook de medstudents die een donkere huidskleur hadden werden altijd door hem begeleid met woorden als 'je moet laten zien wat je waard bent etc.'quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:48 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Nou, volgens mij was Benton zelf helemaal niet zo'n 'gelijke kansen voor donkere mensen'-iemand. Hij was die mening wel toegedaan, maar maakte er geen strijd van zoals bijvoorbeeld zijn vriendin Cleo. Daar hebben ze vaak ruzie over gehad. Cleo vond dan weer iets rascistisch, terwijl Peter het maar opgeblazen vond.
Dat hij zich zo opwond over die student die niet eens op gesprek mocht komen is niet gek, hij werd zonder dat het hem werd verteld door Romano aangesteld als Hoofd Minderhedenbeleid. Dan moet je je er wel mee bezig houden.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hij was echter wel iemand die zichzelf steeds maar weer bleef bewijzen als chirurg enzo. Ook de medstudents die een donkere huidskleur hadden werden altijd door hem begeleid met woorden als 'je moet laten zien wat je waard bent etc.'
Hij heeft het toch wel erg vaak over kleur hoor, laatst ook met die student die betere cijfers had dan hem toenertijd en niet eens op gesprek mocht komen. Hij maakte er ook een probleem van toen hij erachter kwam dat hij aangenomen was wegens positieve discriminatie. Hij is er dus wel degelijk mee bezig.
Oh... dat had ik niet meegekregen. Ik kijk het niet meer, heb alles al op DVD (seizoen 1 t/m 4 dan) en de rest al gezien.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:38 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat hij zich zo opwond over die student die niet eens op gesprek mocht komen is niet gek, hij werd zonder dat het hem werd verteld door Romano aangesteld als Hoofd Minderhedenbeleid. Dan moet je je er wel mee bezig houden.
Romano komt Peter tegen op de gang.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:43 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oh... dat had ik niet meegekregen. Ik kijk het niet meer, heb alles al op DVD (seizoen 1 t/m 4 dan) en de rest al gezien.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:54 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Romano komt Peter tegen op de gang.
Romano: 'Peter, you wanna make 10.000 extra per month, plus better health insurance?'
Peter: 'What? What is it I gotta do then?'
Romano: "Ooh, a couple of extra administrative things, nothing big.'
Peter: 'I don't know.'
Romano: 'Ok, forget it then.'
Peter: 'Romano, wait. Ok, I'll do it.'
Romano: 'Good, follow me.'
...waarna Romano Peter de perszaal binnenloodst en aan de aanwezige pers vertelt dat County General meer aandacht aan minderheden wil besteden en daarom per direct Peter Benton als hoofd minderhedenbelang heeft aangesteld.
Peter voelde zich genaaid.
Alsof ze daardoor meteen seizoen 8 kopen...quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:05 schreef paulanita het volgende:
Belachelijk om zonder enige aankondiging een serie te stoppen.![]()
We moeten masaal reageren en Net5 emailen en onze onvrede uiten, DOEN ALLEMAAL
het email adres is info@net5.nl.
Ja daagquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
iedereen 100 euro doneren ....
Seizoen 1.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:12 schreef Nuna het volgende:
Bij welk seizoen zijn ze nu weer opnieuw begonnen dan? Ik zat er net een beetje in
Ik zag een tijdje geleden voor het eerst de pilot, en daar viel het me op hoe het karakter van Benton zich ontwikkeld heeft. Blijkbaar hebben de schrijvers na de pilot ervoor gekozen om 'm wat minder te laten lachen (in de pilot is hij nog redelijk uitbundig) en 'm wat introverter te maken (in de pilot is hij behoorlijk interactief met z'n collega's). Grappig.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:36 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ja, hij zegt het inderdaad vaker. Alleen in de pilot dus met nog wat meer toevoegingen waardoor je echt denkt 'Cowboyarts'
. Beetje als Malucci.
![]()
En:quote:Als gevolg van de tegenvallende kijkcijfers op de late zaterdagavond is besloten de serie herhalingen van ER (seizoen 8) voortijdig te beëindigen. Het plan is nu om deze herhalingen, alsook die van de seizoenen 9 en 10, een betere kans te geven in een dagelijkse uitzending van maandag tot en met donderdag in de zomerperiode 2006.
quote:De nieuwe serie van ER (seizoen 11) zal een vaste uitzendtijd krijgen op een weekenddag (na afloop van de Olympische Spelen). Er wordt nadrukkelijk naar gestreefd dit tijdstip dan ook in de komende seizoenen onaangetast te laten. De AVRO heeft dit in goed overleg met de netcoördinatie van Nederland 2 besproken en besloten.
He he, dat wordt tijd!!!!!quote:Op maandag 27 februari 2006 17:25 schreef Laniboekje het volgende:
E.R. Seizoen 5 - DVDbox. Nu te pre-orderen bij bol.com
![]()
Ik hoop gewoon weer op de vrijdagavond, met daarna The Practicequote:
jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:48 schreef ioor het volgende:
Wat is het spannend nu met die baby en die vrouw. Weet iemand hoe dit af gaat lopen.
Die aflevering is echt al 100000 keer op TV geweest!quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:48 schreef ioor het volgende:
Wat is het spannend nu met die baby en die vrouw. Weet iemand hoe dit af gaat lopen.
Speciaal voor BEquote:Op maandag 6 maart 2006 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
Oe! George in smoking!
Hou me vast want ik glij bijna van m'n stoel!
quote:Op maandag 6 maart 2006 13:28 schreef Reese het volgende:
Eerste Oscar voor George Clooney
HOLLYWOOD - De Amerikaanse acteur George Clooney heeft zondag zijn eerste Oscar gewonnen. Hij kreeg in het Kodak Theatre in Hollywood de onderscheiding voor de beste mannelijke bijrol. De 44-jarige filmster kreeg de prijs voor zijn rol als agent van de inlichtingendienst CIA in het politieke oliedrama Syriana.
[afbeelding]
Clooney is ook nog genomineerd als beste regisseur en voor de beste orginele scenario, beide voor zijn film Good Night and Good Luck. Hij zei in zijn rede er trots op te zijn om deel uit te maken van de Hollywood-gemeenschap die gevoelige zaken zoals aids al in een vroeg stadium durfde te behandelen. Het is de 78e keer dat de belangrijkste Amerikaanse filmprijs wordt uitgereikt.
Bron
Yes, eindelijk! Seizoen 5 is cool!quote:Op maandag 27 februari 2006 17:25 schreef Laniboekje het volgende:
E.R. Seizoen 5 - DVDbox. Nu te pre-orderen bij bol.com
![]()
Channel 4 heeft het laatste seizoen nu geprogrammeerd.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:19 schreef oYo het volgende:
Voor wie ITV kan ontvangen (Satelliet); dagelijks zijn er nu herhalingen van seizoen 10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het allerleukste is natuurlijk dat op diezelfde Avro-site ergens anders staat:quote:Als gevolg van de tegenvallende kijkcijfers op de late zaterdagavond is besloten de serie herhalingen van ER (seizoen 8) voortijdig te beëindigen. Het plan is nu om deze herhalingen, alsook die van de seizoenen 9 en 10, een betere kans te geven maandag tot en met donderdag vanaf 24 juli 2006. Elke werkdag dus om 23.00 uur Nederland 2.
De nieuwe serie van ER (seizoen 11) zal een vaste uitzendtijd krijgen op een weekenddag (in het najaar van 2006). Er wordt nadrukkelijk naar gestreefd dit tijdstip dan ook in de komende seizoenen onaangetast te laten. De AVRO heeft dit in goed overleg met de netcoördinatie van Nederland 2 besproken en besloten.
Anyway, waarschijnlijk kunnen we 'ergens' in de zomer weer genieten van ER!!quote:ER Eerstvolgende uitzending: we starten weer op 3 juli 2006.
Jemig, midden in de zomer! Dan ben ik op vakantiequote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:10 schreef Reese het volgende:
Anyway, waarschijnlijk kunnen we 'ergens' in de zomer weer genieten van ER!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
Wat bedoel je met E4quote:Op zondag 19 maart 2006 23:16 schreef oYo het volgende:
E4 geeft elke zondag om 21u ER.
Hallo? Lees mijn post eens goed!quote:Op maandag 20 maart 2006 10:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Beginnen met een nieuw seizoen aan het begin van de zomer?
quote:De nieuwe serie van ER (seizoen 11) zal een vaste uitzendtijd krijgen op een weekenddag (in het najaar van 2006). Er wordt nadrukkelijk naar gestreefd dit tijdstip dan ook in de komende seizoenen onaangetast te laten. De AVRO heeft dit in goed overleg met de netcoördinatie van Nederland 2 besproken en besloten.
najaar 2006 wel beter dan de zomer....maar.... je moet wel nog langer wachtenquote:
ah kijk, eens kijken of we die hebben.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:16 schreef oYo het volgende:
E4 geeft elke zondag om 21u ER.
In jouw stad misschien, ik heb em hier in Groningen nog helemaal niet zien liggen.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:11 schreef ImPrEzA het volgende:
Bij Mediamarkt, FRS en Van Leest ligt ie volgens mij al eeuwen keurig voor 19,99?
Lucyquote:Op donderdag 13 april 2006 22:48 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb gisteren seizoen 5 van E.R. binnen gekregen, heerlijk! Heb al meteen 4 afl. gekeken gisternacht.
Lucy Knight
Haar rol tijdens haar tweede periode was volgens mij een stuk kleinerquote:Op maandag 24 april 2006 18:18 schreef haagse_elfje het volgende:
lucy
dan komt sherry stringfield weer terug gaat ze weer pleitte....
Ja, vervelend he..quote:Op woensdag 26 april 2006 19:42 schreef Fannetje het volgende:
Dat komt opeens wel snel na elkaar dan
quote:Op woensdag 26 april 2006 19:28 schreef soapie het volgende:
E.R seizoen 6 (release 14 juni)![]()
![]()
![]()
Het is altijd spitsuur bij de ER. Wie had kunnen denken dat één van de talentvolle medische studenten van County General tot de slachtoffers zou behoren? In de 22 afleveringen van deze zesde serie wisselen de spelers en verhaallijnen elkaar weer razendsnel af. Er zijn nieuwe verwikkelingen rond jonge artsen die dag en nacht worden geconfronteerd met keiharde beslissingen over leven en dood. De artsencarrière van een oude rot in het vak (een gastrol van Alan Alda) komt echter tot een bitterzoet einde. Bestaande verhaallijnen leiden tot een ontknoping: Boulet vindt de liefde en krijgt een gezin, Hathaway bevalt van een tweeling en neemt een besluit waarop de fans lang hebben gewacht. De tragiek slaat ook toe – snel, onherroepelijk en voor overlevende dokter John Carter misschien onherstelbaar…
Ach ik heb 1 t/m 3. Met Sherry Stringfieldquote:
Bij mediamarkt ¤29.95.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:50 schreef Fannetje het volgende:
Ik wil seizoen 5.. maar 39,95 vind ik écht te duur. Afwachten dus
"Blizzard" vind ik een geweldige aflevering van seizoen 1quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:35 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik ben nog maar net begonnen met kijken, ben al bij dics 2 van seizoen 1![]()
Mediamarkt is te ver weg. Als ik de treinkosten naar Eindhoven of Utrecht bij die 30 euro optel, zit ik weer boven het bedrag dat ik bij de FRS kwijt benquote:
Als ik thuis ben wel. Maar de afleveringen van nu heb ik allemaal al drie of vier keer gezien.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:22 schreef zoeperzazke het volgende:
Kijken de mensen hier ook iedere dag op net5?
soms als ik voorbij zap, ik heb ook die aflv al zoooo vaak gezienquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:22 schreef zoeperzazke het volgende:
's Ochtends tussen 6 en 7 als ik vroeg wakker ben. Is het ook nog eens overdag?quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:22 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik nietquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:22 schreef zoeperzazke het volgende:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:42 schreef zoeperzazke het volgende:
welk seizoen is er nu bezig op net 5 dan? Ik heb het pas sinds kort ontdekt(beter laat dan nooit) Vind het een hele leuke serie, alleen komisch dat het zo snel kerst wordt, tis in twee maanden al twee keer kerst geweest
Seizoen 2 is mooi als je van dr. Lewis houdtquote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:16 schreef 0_finch_0 het volgende:
zo te zien zijn hier weinig mensen die seizoen 12 volgen? (op TV in de VS, al bijna over)
Eergisteren weer een mooie aflevering ('The Gallant hero and the tragic Victor'), kzal verder niet teveel spoileren
De laatste gezien?quote:
Welke? Dat ze samen op zoek moeten naar het bloed voor dat kind?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
seizoen 6 ook bijna uit. Voor het eerst de beroemde aflevering met Carter en Lucy gezien... Heftige shit ()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:41 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Welke? Dat ze samen op zoek moeten naar het bloed voor dat kind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
Oh jeetje, zover was ik nog nietquote:
inderdaad, en dan hebben we nog geluk gehad. In de VS had S5 ook al zo'n andere hoes. Staat zo lelijk tussen je dvd's he, ineens een andere layoutquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:26 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb vandaag seizoen 6 voor 29 euro gekocht
Wel stom dat de box van seizoen 6 een andere hoes heeft dan 1 t/m 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |