Blijft een erg gave aflevering.. ik weet nog hoe spannend het was toen die voor het eerst op tv was, de onzekerheid over Elizabeth en Ella...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:28 schreef bianca en michael het volgende:
Wat een aflevering gisteren trouwens met Green in die lift op het einde!!
Was inderdaad de laatste aflevering van seizoen 7.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:25 schreef brando het volgende:
Huh? Waren we nog niet bij seizoen 8 dan? Ik dacht eindelijk "de" Greene-aflevering te gaan zien (de enige die ik gemist heb... ooit).
Hadden we afgelopen vrijdag dan de laatste aflevering van seizoen 7? Wat was de cliffhanger eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg goede laatste aflevering. Laat je graag naar seizoen 8 kijken. Laat NET5 die dan ook uitzenden.![]()
De pilot duurde wel achterlijk lang, trouwensquote:Op maandag 6 februari 2006 17:23 schreef ImPrEzA het volgende:
Tsja... was bekend toch :p Net 5 heeft niet meer rechten dan de 1e 7 seizoenen. Maar wat mij betreft waren ze nu gekapt met ER en hadden ze Newsradio weer geprogrammeerd...
Hoewel de pilot steengoed blijft natuurlijk, maar daar zijn dvd's voor
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:21 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Was inderdaad de laatste aflevering van seizoen 7.Oh ja! Zo. Stom. Steengoede aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg goede laatste aflevering. Laat je graag naar seizoen 8 kijken. Laat NET5 die dan ook uitzenden.
Greene![]()
Enneh... dit was toch niet de pilot? Dit was "Day One" volgens mij. In "24 Hours" (de pilot-aflevering, ofwel aflevering nul) heeft Carter z'n eerste dag, waar Benton zich erg op verheugd: med studentje pesten
Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
Dit was inderdaad niet de pilot. Maar dat hoorde je mij dan ook niet zeggenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:43 schreef brando het volgende:
[..]
Oh ja! Zo. Stom. Steengoede aflevering.
Greene![]()
Enneh... dit was toch niet de pilot? Dit was "Day One" volgens mij. In "24 Hours" (de pilot-aflevering, ofwel aflevering nul) heeft Carter z'n eerste dag, waar Benton zich erg op verheugd: med studentje pesten![]()
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:16 schreef ImPrEzA het volgende:
Oh ik dacht dat vandaag de pilot zou komenHeb niet gekeken, liet alleen mijn enthousiasme over die mooie aflevering ff blijken, in de veronderstelling actueel te zijn
true....quote:'Come on, people,
Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:31 schreef Koningin het volgende:
Ik wil seizoen 8
![]()
Ik wil seizoen 8
![]()
Ik wil seizoen 8
![]()
heb ik nl. nog niet gezien
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Dat hij het eerste stukje inderdaad zo zegtIs trouwens een van zijn favo zinnen, hij roept het wel vaker.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
het is eigenlijk een rassis...
Hij roept wel Come on people, maar als je het eens over your people hebt dan staat ie op zijn achterste benen....![]()
Nou, volgens mij was Benton zelf helemaal niet zo'n 'gelijke kansen voor donkere mensen'-iemand. Hij was die mening wel toegedaan, maar maakte er geen strijd van zoals bijvoorbeeld zijn vriendin Cleo. Daar hebben ze vaak ruzie over gehad. Cleo vond dan weer iets rascistisch, terwijl Peter het maar opgeblazen vond.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
het is eigenlijk een rassis...
Hij roept wel Come on people, maar als je het eens over your people hebt dan staat ie op zijn achterste benen....![]()
hij heeft dan ook een voorkeursbehandeling gehad bij zijn aanstelling..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:48 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Nou, volgens mij was Benton zelf helemaal niet zo'n 'gelijke kansen voor donkere mensen'-iemand. Hij was die mening wel toegedaan, maar maakte er geen strijd van zoals bijvoorbeeld zijn vriendin Cleo. Daar hebben ze vaak ruzie over gehad. Cleo vond dan weer iets rascistisch, terwijl Peter het maar opgeblazen vond.
Hij was echter wel iemand die zichzelf steeds maar weer bleef bewijzen als chirurg enzo. Ook de medstudents die een donkere huidskleur hadden werden altijd door hem begeleid met woorden als 'je moet laten zien wat je waard bent etc.'quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:48 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Nou, volgens mij was Benton zelf helemaal niet zo'n 'gelijke kansen voor donkere mensen'-iemand. Hij was die mening wel toegedaan, maar maakte er geen strijd van zoals bijvoorbeeld zijn vriendin Cleo. Daar hebben ze vaak ruzie over gehad. Cleo vond dan weer iets rascistisch, terwijl Peter het maar opgeblazen vond.
Dat hij zich zo opwond over die student die niet eens op gesprek mocht komen is niet gek, hij werd zonder dat het hem werd verteld door Romano aangesteld als Hoofd Minderhedenbeleid. Dan moet je je er wel mee bezig houden.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hij was echter wel iemand die zichzelf steeds maar weer bleef bewijzen als chirurg enzo. Ook de medstudents die een donkere huidskleur hadden werden altijd door hem begeleid met woorden als 'je moet laten zien wat je waard bent etc.'
Hij heeft het toch wel erg vaak over kleur hoor, laatst ook met die student die betere cijfers had dan hem toenertijd en niet eens op gesprek mocht komen. Hij maakte er ook een probleem van toen hij erachter kwam dat hij aangenomen was wegens positieve discriminatie. Hij is er dus wel degelijk mee bezig.
Oh... dat had ik niet meegekregen. Ik kijk het niet meer, heb alles al op DVD (seizoen 1 t/m 4 dan) en de rest al gezien.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:38 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat hij zich zo opwond over die student die niet eens op gesprek mocht komen is niet gek, hij werd zonder dat het hem werd verteld door Romano aangesteld als Hoofd Minderhedenbeleid. Dan moet je je er wel mee bezig houden.
Romano komt Peter tegen op de gang.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:43 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oh... dat had ik niet meegekregen. Ik kijk het niet meer, heb alles al op DVD (seizoen 1 t/m 4 dan) en de rest al gezien.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:54 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Romano komt Peter tegen op de gang.
Romano: 'Peter, you wanna make 10.000 extra per month, plus better health insurance?'
Peter: 'What? What is it I gotta do then?'
Romano: "Ooh, a couple of extra administrative things, nothing big.'
Peter: 'I don't know.'
Romano: 'Ok, forget it then.'
Peter: 'Romano, wait. Ok, I'll do it.'
Romano: 'Good, follow me.'
...waarna Romano Peter de perszaal binnenloodst en aan de aanwezige pers vertelt dat County General meer aandacht aan minderheden wil besteden en daarom per direct Peter Benton als hoofd minderhedenbelang heeft aangesteld.
Peter voelde zich genaaid.
Alsof ze daardoor meteen seizoen 8 kopen...quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:05 schreef paulanita het volgende:
Belachelijk om zonder enige aankondiging een serie te stoppen.![]()
We moeten masaal reageren en Net5 emailen en onze onvrede uiten, DOEN ALLEMAAL
het email adres is info@net5.nl.
Ja daagquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
iedereen 100 euro doneren ....
Seizoen 1.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:12 schreef Nuna het volgende:
Bij welk seizoen zijn ze nu weer opnieuw begonnen dan? Ik zat er net een beetje in
Ik zag een tijdje geleden voor het eerst de pilot, en daar viel het me op hoe het karakter van Benton zich ontwikkeld heeft. Blijkbaar hebben de schrijvers na de pilot ervoor gekozen om 'm wat minder te laten lachen (in de pilot is hij nog redelijk uitbundig) en 'm wat introverter te maken (in de pilot is hij behoorlijk interactief met z'n collega's). Grappig.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:36 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ja, hij zegt het inderdaad vaker. Alleen in de pilot dus met nog wat meer toevoegingen waardoor je echt denkt 'Cowboyarts'
. Beetje als Malucci.
![]()
En:quote:Als gevolg van de tegenvallende kijkcijfers op de late zaterdagavond is besloten de serie herhalingen van ER (seizoen 8) voortijdig te beëindigen. Het plan is nu om deze herhalingen, alsook die van de seizoenen 9 en 10, een betere kans te geven in een dagelijkse uitzending van maandag tot en met donderdag in de zomerperiode 2006.
quote:De nieuwe serie van ER (seizoen 11) zal een vaste uitzendtijd krijgen op een weekenddag (na afloop van de Olympische Spelen). Er wordt nadrukkelijk naar gestreefd dit tijdstip dan ook in de komende seizoenen onaangetast te laten. De AVRO heeft dit in goed overleg met de netcoördinatie van Nederland 2 besproken en besloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |