abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 februari 2006 @ 15:13:20 #151
88651 Lybo
Fryslân Boppe!
pi_34730542
Wanneer begint het nieuwe seizoen weer??
  zaterdag 4 februari 2006 @ 15:46:23 #152
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_34731398
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 14:28 schreef bianca en michael het volgende:
Wat een aflevering gisteren trouwens met Green in die lift op het einde!!
Blijft een erg gave aflevering.. ik weet nog hoe spannend het was toen die voor het eerst op tv was, de onzekerheid over Elizabeth en Ella...
Seriously!?
pi_34799880
wtf gaan ze opnieuw beginnen...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_34799965
Kom je thuis na een dag hard werken.. krijg je een aflevering die je al minstens vijf keer hebt gezien! Damn..
Mon 'en!
  maandag 6 februari 2006 @ 17:23:42 #155
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_34800198
Tsja... was bekend toch :p Net 5 heeft niet meer rechten dan de 1e 7 seizoenen. Maar wat mij betreft waren ze nu gekapt met ER en hadden ze Newsradio weer geprogrammeerd...

Hoewel de pilot steengoed blijft natuurlijk, maar daar zijn dvd's voor
Seriously!?
  maandag 6 februari 2006 @ 17:31:46 #156
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_34800486
Ik baal ervan. Ik heb geen geld voor de dvd's en ik kan ER nu nergens zien. Toch nog maar eens goed zoeken.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  maandag 6 februari 2006 @ 17:59:30 #157
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_34801257
En weer lekker opnieuw.. ik was nou net benieuwd hoe het verder ging, het volgende seizoen heb ik niet helemaal gezien.
pi_34806164
Huh? Waren we nog niet bij seizoen 8 dan? Ik dacht eindelijk "de" Greene-aflevering te gaan zien (de enige die ik gemist heb... ooit).
Hadden we afgelopen vrijdag dan de laatste aflevering van seizoen 7? Wat was de cliffhanger eigenlijk?
Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
pi_34808416
quote:
Op maandag 6 februari 2006 20:25 schreef brando het volgende:
Huh? Waren we nog niet bij seizoen 8 dan? Ik dacht eindelijk "de" Greene-aflevering te gaan zien (de enige die ik gemist heb... ooit).
Hadden we afgelopen vrijdag dan de laatste aflevering van seizoen 7? Wat was de cliffhanger eigenlijk?
Was inderdaad de laatste aflevering van seizoen 7.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg goede laatste aflevering. Laat je graag naar seizoen 8 kijken. Laat NET5 die dan ook uitzenden.
pi_34808544
quote:
Op maandag 6 februari 2006 17:23 schreef ImPrEzA het volgende:
Tsja... was bekend toch :p Net 5 heeft niet meer rechten dan de 1e 7 seizoenen. Maar wat mij betreft waren ze nu gekapt met ER en hadden ze Newsradio weer geprogrammeerd...

Hoewel de pilot steengoed blijft natuurlijk, maar daar zijn dvd's voor
De pilot duurde wel achterlijk lang, trouwens . Maar prachtig inderdaad hoe ze daar de (bijna) '24 uur's dienst' van Mark in beeld brachten, met die openingsscene en laatste scene.
pi_34808981

Seizoen 1 t/m 5 heb ik heel nauwkeurig gevolgd, ik was net blij met die latere seizoenen.. beginnen ze weer met seizoen 1!

pi_34809476
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:21 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Was inderdaad de laatste aflevering van seizoen 7.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg goede laatste aflevering. Laat je graag naar seizoen 8 kijken. Laat NET5 die dan ook uitzenden.
Oh ja! Zo. Stom. Steengoede aflevering.

Greene

Enneh... dit was toch niet de pilot? Dit was "Day One" volgens mij. In "24 Hours" (de pilot-aflevering, ofwel aflevering nul) heeft Carter z'n eerste dag, waar Benton zich erg op verheugd: med studentje pesten
Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
pi_34815773
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:43 schreef brando het volgende:

[..]

Oh ja! Zo. Stom. Steengoede aflevering.

Greene

Enneh... dit was toch niet de pilot? Dit was "Day One" volgens mij. In "24 Hours" (de pilot-aflevering, ofwel aflevering nul) heeft Carter z'n eerste dag, waar Benton zich erg op verheugd: med studentje pesten
Dit was inderdaad niet de pilot. Maar dat hoorde je mij dan ook niet zeggen . Reageerde alleen op een eerdere post waarin de pilot ter sprake kwam.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 01:16:40 #164
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_34817560
Oh ik dacht dat vandaag de pilot zou komen Heb niet gekeken, liet alleen mijn enthousiasme over die mooie aflevering ff blijken, in de veronderstelling actueel te zijn
Seriously!?
pi_34821807
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 01:16 schreef ImPrEzA het volgende:
Oh ik dacht dat vandaag de pilot zou komen Heb niet gekeken, liet alleen mijn enthousiasme over die mooie aflevering ff blijken, in de veronderstelling actueel te zijn
Maakt niet uit . Maar de pilot duurt toch iets van 1,5 uur oid? Dat hebben ze heel snel gefixed in de eerste aflevering van ER . Trouwens ook leuk om (in de pilot) te zien hoe Peter Benton nog meer als een 'cowboy' praat: 'Come on, people, someone's dying here. Let's move it and do the job we're trained to do'. (Geen daadwerkelijke quote, slechts een zelfverzonnen voorbeeldje )

Leuk leuk leuk.
pi_34822888
quote:
'Come on, people,
true....
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_34822966
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 11:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

true....
Hoe bedoel je?
pi_34822979
Ik wil seizoen 8

Ik wil seizoen 8

Ik wil seizoen 8

heb ik nl. nog niet gezien
pi_34823065
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 11:31 schreef Koningin het volgende:
Ik wil seizoen 8

Ik wil seizoen 8

Ik wil seizoen 8

heb ik nl. nog niet gezien
Ik ook niet . Dus lieve menschjes, gelieve hier geen dingen over seizoen 8 neer te kwakken zonder de spoilertag te gebruiken. Niet iedereen kent alles al.
pi_34824265
ik wil 5 op dvd
pi_34824529
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 12:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik wil 5 op dvd
Wat bedoelde je nou met 'True...'?
pi_34828225
Dat hij het eerste stukje inderdaad zo zegt Is trouwens een van zijn favo zinnen, hij roept het wel vaker.
pi_34828464
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Dat hij het eerste stukje inderdaad zo zegt Is trouwens een van zijn favo zinnen, hij roept het wel vaker.

Ja, hij zegt het inderdaad vaker . Alleen in de pilot dus met nog wat meer toevoegingen waardoor je echt denkt 'Cowboyarts' . Beetje als Malucci.
pi_34828753
quote:
ik wil 5 op dvd
Ik ook! Volgens mij is het seizoen al lang uit, maar niet in NL.. ofcourse.

pi_34828783
het is eigenlijk een rassis...

Hij roept wel Come on people, maar als je het eens over your people hebt dan staat ie op zijn achterste benen....
pi_34828840
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:

Hij roept wel Come on people, maar als je het eens over your people hebt dan staat ie op zijn achterste benen....
Inderdaad, hij klopt gewoon niet helemaal. Maar Benton is hoe dan ook wel stoer.
pi_34828878
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:

Nou, volgens mij was Benton zelf helemaal niet zo'n 'gelijke kansen voor donkere mensen'-iemand. Hij was die mening wel toegedaan, maar maakte er geen strijd van zoals bijvoorbeeld zijn vriendin Cleo. Daar hebben ze vaak ruzie over gehad. Cleo vond dan weer iets rascistisch, terwijl Peter het maar opgeblazen vond.
pi_34829005
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:48 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Nou, volgens mij was Benton zelf helemaal niet zo'n 'gelijke kansen voor donkere mensen'-iemand. Hij was die mening wel toegedaan, maar maakte er geen strijd van zoals bijvoorbeeld zijn vriendin Cleo. Daar hebben ze vaak ruzie over gehad. Cleo vond dan weer iets rascistisch, terwijl Peter het maar opgeblazen vond.
hij heeft dan ook een voorkeursbehandeling gehad bij zijn aanstelling..
pi_34829038
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:48 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Hij was echter wel iemand die zichzelf steeds maar weer bleef bewijzen als chirurg enzo. Ook de medstudents die een donkere huidskleur hadden werden altijd door hem begeleid met woorden als 'je moet laten zien wat je waard bent etc.'

Hij heeft het toch wel erg vaak over kleur hoor, laatst ook met die student die betere cijfers had dan hem toenertijd en niet eens op gesprek mocht komen. Hij maakte er ook een probleem van toen hij erachter kwam dat hij aangenomen was wegens positieve discriminatie. Hij is er dus wel degelijk mee bezig.
pi_34830476
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:53 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Hij was echter wel iemand die zichzelf steeds maar weer bleef bewijzen als chirurg enzo. Ook de medstudents die een donkere huidskleur hadden werden altijd door hem begeleid met woorden als 'je moet laten zien wat je waard bent etc.'

Hij heeft het toch wel erg vaak over kleur hoor, laatst ook met die student die betere cijfers had dan hem toenertijd en niet eens op gesprek mocht komen. Hij maakte er ook een probleem van toen hij erachter kwam dat hij aangenomen was wegens positieve discriminatie. Hij is er dus wel degelijk mee bezig.
Dat hij zich zo opwond over die student die niet eens op gesprek mocht komen is niet gek, hij werd zonder dat het hem werd verteld door Romano aangesteld als Hoofd Minderhedenbeleid. Dan moet je je er wel mee bezig houden.
pi_34830654
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:38 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Dat hij zich zo opwond over die student die niet eens op gesprek mocht komen is niet gek, hij werd zonder dat het hem werd verteld door Romano aangesteld als Hoofd Minderhedenbeleid. Dan moet je je er wel mee bezig houden.
Oh... dat had ik niet meegekregen. Ik kijk het niet meer, heb alles al op DVD (seizoen 1 t/m 4 dan) en de rest al gezien.
pi_34831049
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:43 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Oh... dat had ik niet meegekregen. Ik kijk het niet meer, heb alles al op DVD (seizoen 1 t/m 4 dan) en de rest al gezien.
Romano komt Peter tegen op de gang.

Romano: 'Peter, you wanna make 10.000 extra per month, plus better health insurance?'
Peter: 'What? What is it I gotta do then?'
Romano: "Ooh, a couple of extra administrative things, nothing big.'
Peter: 'I don't know.'
Romano: 'Ok, forget it then.'
Peter: 'Romano, wait. Ok, I'll do it.'
Romano: 'Good, follow me.'

...waarna Romano Peter de perszaal binnenloodst en aan de aanwezige pers vertelt dat County General meer aandacht aan minderheden wil besteden en daarom per direct Peter Benton als hoofd minderhedenbelang heeft aangesteld.

Peter voelde zich genaaid.
pi_34831235
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:54 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Romano komt Peter tegen op de gang.

Romano: 'Peter, you wanna make 10.000 extra per month, plus better health insurance?'
Peter: 'What? What is it I gotta do then?'
Romano: "Ooh, a couple of extra administrative things, nothing big.'
Peter: 'I don't know.'
Romano: 'Ok, forget it then.'
Peter: 'Romano, wait. Ok, I'll do it.'
Romano: 'Good, follow me.'

...waarna Romano Peter de perszaal binnenloodst en aan de aanwezige pers vertelt dat County General meer aandacht aan minderheden wil besteden en daarom per direct Peter Benton als hoofd minderhedenbelang heeft aangesteld.

Peter voelde zich genaaid.
Ik herinner me het weer.
pi_34831603
Was ook een geniale scene . Romano is echt te grappig.
pi_34854278
Belachelijk om zonder enige aankondiging een serie te stoppen.
We moeten masaal reageren en Net5 emailen en onze onvrede uiten, DOEN ALLEMAAL
het email adres is info@net5.nl.
pi_34854798
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 08:05 schreef paulanita het volgende:
Belachelijk om zonder enige aankondiging een serie te stoppen.
We moeten masaal reageren en Net5 emailen en onze onvrede uiten, DOEN ALLEMAAL
het email adres is info@net5.nl.
Alsof ze daardoor meteen seizoen 8 kopen...
pi_34855362
iedereen 100 euro doneren ....
pi_34856283
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 09:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
iedereen 100 euro doneren ....
Ja daag Ik ken ze allemaal al.
Mon 'en!
pi_34856290
Wel een beetje stom dat ze zomaar overgaan op een ander seizoen!
pi_34856407
Het is eigenlijk heel simpel.. Net5 heeft de rechten van E.R. seizoen 1 t/m 7. En Ned2 heeft de rechten van E.R. seizoen 8 t/m heden..

Dus het is logisch dat Net5 na seizoen 7 stopt of weer opnieuw begint. Eigenlijk zouden we met zijn alleen Ned2 moeten pushen om eens te beginnen met seizoen 8.
pi_34865459
Bij welk seizoen zijn ze nu weer opnieuw begonnen dan? Ik zat er net een beetje in
pi_34866549
De avro moet gewoon de rechten van seizoen 8 t/m10 aan net5 verkopen.
  woensdag 8 februari 2006 @ 16:37:12 #193
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_34868725
Volgens mij kan de Avro dat niet.. de rechten voor de Nederlandse markt zijn voor een X aantal jaar aan de Avro verkocht door NBC of Warner, als die termijn afloopt gaan ze opnieuw in de aanbieding en is het waarschijnlijk dat SBS (Net 5) ze wel binnensleept.
Seizoen 1 t/m 7 lagen immers ook eerst in handen van de Avro, die zijn tot in den treure herhaald op Nederland 1 (werkdagen, iets na zessen).
Seriously!?
pi_34872546
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 15:12 schreef Nuna het volgende:
Bij welk seizoen zijn ze nu weer opnieuw begonnen dan? Ik zat er net een beetje in
Seizoen 1.
pi_35021357
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:36 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Ja, hij zegt het inderdaad vaker . Alleen in de pilot dus met nog wat meer toevoegingen waardoor je echt denkt 'Cowboyarts' . Beetje als Malucci.
Ik zag een tijdje geleden voor het eerst de pilot, en daar viel het me op hoe het karakter van Benton zich ontwikkeld heeft. Blijkbaar hebben de schrijvers na de pilot ervoor gekozen om 'm wat minder te laten lachen (in de pilot is hij nog redelijk uitbundig) en 'm wat introverter te maken (in de pilot is hij behoorlijk interactief met z'n collega's). Grappig.
Benton
  maandag 20 februari 2006 @ 12:20:34 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35283695
Gaan we nou na De Spelen weer verder?
Is er iemand die mss al iets weet?
pi_35545276
Ik heb ergens gelezen, dat ned 2 na de olympische spelen ergens in een wekkend zal beginnen met seizoen 11. ook worden de seizoenen 9 en 10 dagelijks herhaald
  maandag 27 februari 2006 @ 16:23:12 #198
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_35545494
Van de AVRO-site:
quote:
Als gevolg van de tegenvallende kijkcijfers op de late zaterdagavond is besloten de serie herhalingen van ER (seizoen 8) voortijdig te beëindigen. Het plan is nu om deze herhalingen, alsook die van de seizoenen 9 en 10, een betere kans te geven in een dagelijkse uitzending van maandag tot en met donderdag in de zomerperiode 2006.
En:
quote:
De nieuwe serie van ER (seizoen 11) zal een vaste uitzendtijd krijgen op een weekenddag (na afloop van de Olympische Spelen). Er wordt nadrukkelijk naar gestreefd dit tijdstip dan ook in de komende seizoenen onaangetast te laten. De AVRO heeft dit in goed overleg met de netcoördinatie van Nederland 2 besproken en besloten.
Seriously!?
pi_35545557
Bedankt, dit had ik inderdaad gelezen, ik wist alleen niet meer waar de klepel hing
pi_35547162
quote:
ik wil 5 op dvd
ik ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')