Daar vind ik nou helemal niks aan. Ik erger me dood aan dat mens!!!!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:55 schreef haagse_elfje het volgende:
en sally fieldals abby haar moeder
Hoezo?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:17 schreef CherryLips het volgende:
jezus mina, klote olympische spelen ook altijddie verziekten t uitzendschema de vorige keer, en dat zal nu wel weer gebeuren
ik ookquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:13 schreef soapie het volgende:
[..]
Daar vind ik nou helemal niks aan. Ik erger me dood aan dat mens!!!!!!![]()
Omdat ER de vorige keer moest schuiven vanwege de Olympische Spelen. We hebben volgens mij onderhand al bijna geen 2 jaar een fatsoenlijk tijdstip voor ER gehad. En nu komen er zo weer Olympische Spelen en voetbal en weet ik veel wat dus ik zie het somber inquote:
nee, zij is zo coolquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:13 schreef soapie het volgende:
[..]
Daar vind ik nou helemal niks aan. Ik erger me dood aan dat mens!!!!!!![]()
maareh ER die hh worden op net 5 uitgezonden en daar hebben de winterspelen niets mee te maken....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ER de vorige keer moest schuiven vanwege de Olympische Spelen. We hebben volgens mij onderhand al bijna geen 2 jaar een fatsoenlijk tijdstip voor ER gehad. En nu komen er zo weer Olympische Spelen en voetbal en weet ik veel wat dus ik zie het somber inHoe deden ze dat eerst dan?
nee, maar als ze ooit op NLD1, 2 of 3 of waar dan ook weer gewoon een nieuw seizoen gaan uitzenden welquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:43 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
maareh ER die hh worden op net 5 uitgezonden en daar hebben de winterspelen niets mee te maken....
Oohh, daar heb je het over. Nou ik kijk fijn de herhalenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, maar als ze ooit op NLD1, 2 of 3 of waar dan ook weer gewoon een nieuw seizoen gaan uitzenden wel
Brabbelt iets over droomvrouw enzo...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Oohh, daar heb je het over. Nou ik kijk fijn de herhalen
En btw.. wk voetbal (nederland) vind ik toch leuker dan ER
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:33 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Brabbelt iets over droomvrouw enzo...![]()
ok dat is waar, het is jammer dat ze al zo vreselijk laat zijn met seizoen 11.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, maar als ze ooit op NLD1, 2 of 3 of waar dan ook weer gewoon een nieuw seizoen gaan uitzenden wel
Yep...quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:10 schreef Laniboekje het volgende:
Klopt het dat ze vanaf volgende week weer beginnen met seizoen 1? Ik las dit namelijk op teletekst.
Same here. Ik wil eindelijk seizoen 8 weer eens in zijn geheel zien!quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:12 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Yep...![]()
Voor mij is het nu afwachten tot de AVRO vanaf seizoen 8 gaat herhalen....
Op NET5?quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:10 schreef Laniboekje het volgende:
Klopt het dat ze vanaf volgende week weer beginnen met seizoen 1? Ik las dit namelijk op teletekst.
de lol van die oude afleveringen is er nu wel weer een ebetje afquote:
Maar ze gaan seizoen 1 op Net5 uitzenden?quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
de lol van die oude afleveringen is er nu wel weer een ebetje af
Net zoals dat ze weer voor de tigste keer Friends uitzenden vanaf het begin om 8 uur. Ik kijk ze wel, ook al heb ik die op dvd, maar toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |