SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
John Cullum goed acteur is.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:39 schreef Euc- het volgende:
Dat gedoe met die pa begint saaaai te worden joh!
Die was dus gisteravond.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:42 schreef Laniboekje het volgende:
Komt die vanavond?
Hahaquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:26 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Die was dus gisteravond.
Aflevering van vandaag was ook erg goed, trouwens.
Dit heb ik van de site van de Avro geplukt:quote:Op zondag 8 januari 2006 01:51 schreef Quincy5 het volgende:
Het is dus niet bekend wanneer er weer nieuwe afleveringen uitgezonden worden? Ik heb het topic snel doorgelezen dus sorry als het al genoemd is.
Dat stond in diezelfde OPquote:O ja, en de afleveringen in de OP, welk seizoen was dat?
quote:Op zondag 6 november 2005 01:19 schreef Reese het volgende:
Deze afleveringen zijn overigens van seizoen 8
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:20 schreef Yessica43 het volgende:
De herhalingen van ER seizoen 8 én die van seizoen 9 en 10 krijgen een betere plek. Ze worden in de zomer van 2006 dagelijks van maandag tot en met donderdag uitgezonden.
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:29 schreef Reese het volgende:
Het plan is nu om deze herhalingen (seizoen 8), alsook die van de seizoenen 9 en 10, een betere kans te geven in een dagelijkse uitzending van maandag tot en met donderdag in de zomerperiode 2006.
Neequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:55 schreef Jacqueline50 het volgende:
Wanneer beginnen de uitzendingen van serie 11. Kan iemand mij dat vertellen?
als het goed is komt seizoen 5 binnen een maand uit in iedere geval wel in the UKquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:55 schreef Jacqueline50 het volgende:
![]()
Wanneer beginnen de uitzendingen van serie 11. Kan iemand mij dat vertellen? En wanneer komt serie 5 op dvd uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |