He he, dat wordt tijd!!!!!quote:Op maandag 27 februari 2006 17:25 schreef Laniboekje het volgende:
E.R. Seizoen 5 - DVDbox. Nu te pre-orderen bij bol.com
![]()
Ik hoop gewoon weer op de vrijdagavond, met daarna The Practicequote:
jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:48 schreef ioor het volgende:
Wat is het spannend nu met die baby en die vrouw. Weet iemand hoe dit af gaat lopen.
Die aflevering is echt al 100000 keer op TV geweest!quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:48 schreef ioor het volgende:
Wat is het spannend nu met die baby en die vrouw. Weet iemand hoe dit af gaat lopen.
Speciaal voor BEquote:Op maandag 6 maart 2006 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
Oe! George in smoking!
Hou me vast want ik glij bijna van m'n stoel!
quote:Op maandag 6 maart 2006 13:28 schreef Reese het volgende:
Eerste Oscar voor George Clooney
HOLLYWOOD - De Amerikaanse acteur George Clooney heeft zondag zijn eerste Oscar gewonnen. Hij kreeg in het Kodak Theatre in Hollywood de onderscheiding voor de beste mannelijke bijrol. De 44-jarige filmster kreeg de prijs voor zijn rol als agent van de inlichtingendienst CIA in het politieke oliedrama Syriana.
[afbeelding]
Clooney is ook nog genomineerd als beste regisseur en voor de beste orginele scenario, beide voor zijn film Good Night and Good Luck. Hij zei in zijn rede er trots op te zijn om deel uit te maken van de Hollywood-gemeenschap die gevoelige zaken zoals aids al in een vroeg stadium durfde te behandelen. Het is de 78e keer dat de belangrijkste Amerikaanse filmprijs wordt uitgereikt.
Bron
Yes, eindelijk! Seizoen 5 is cool!quote:Op maandag 27 februari 2006 17:25 schreef Laniboekje het volgende:
E.R. Seizoen 5 - DVDbox. Nu te pre-orderen bij bol.com
![]()
Channel 4 heeft het laatste seizoen nu geprogrammeerd.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:19 schreef oYo het volgende:
Voor wie ITV kan ontvangen (Satelliet); dagelijks zijn er nu herhalingen van seizoen 10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het allerleukste is natuurlijk dat op diezelfde Avro-site ergens anders staat:quote:Als gevolg van de tegenvallende kijkcijfers op de late zaterdagavond is besloten de serie herhalingen van ER (seizoen 8) voortijdig te beëindigen. Het plan is nu om deze herhalingen, alsook die van de seizoenen 9 en 10, een betere kans te geven maandag tot en met donderdag vanaf 24 juli 2006. Elke werkdag dus om 23.00 uur Nederland 2.
De nieuwe serie van ER (seizoen 11) zal een vaste uitzendtijd krijgen op een weekenddag (in het najaar van 2006). Er wordt nadrukkelijk naar gestreefd dit tijdstip dan ook in de komende seizoenen onaangetast te laten. De AVRO heeft dit in goed overleg met de netcoördinatie van Nederland 2 besproken en besloten.
Anyway, waarschijnlijk kunnen we 'ergens' in de zomer weer genieten van ER!!quote:ER Eerstvolgende uitzending: we starten weer op 3 juli 2006.
Jemig, midden in de zomer! Dan ben ik op vakantiequote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:10 schreef Reese het volgende:
Anyway, waarschijnlijk kunnen we 'ergens' in de zomer weer genieten van ER!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
Wat bedoel je met E4quote:Op zondag 19 maart 2006 23:16 schreef oYo het volgende:
E4 geeft elke zondag om 21u ER.
Hallo? Lees mijn post eens goed!quote:Op maandag 20 maart 2006 10:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Beginnen met een nieuw seizoen aan het begin van de zomer?
quote:De nieuwe serie van ER (seizoen 11) zal een vaste uitzendtijd krijgen op een weekenddag (in het najaar van 2006). Er wordt nadrukkelijk naar gestreefd dit tijdstip dan ook in de komende seizoenen onaangetast te laten. De AVRO heeft dit in goed overleg met de netcoördinatie van Nederland 2 besproken en besloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |