Ach ik heb 1 t/m 3. Met Sherry Stringfieldquote:
Bij mediamarkt ¤29.95.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:50 schreef Fannetje het volgende:
Ik wil seizoen 5.. maar 39,95 vind ik écht te duur. Afwachten dus
"Blizzard" vind ik een geweldige aflevering van seizoen 1quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:35 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik ben nog maar net begonnen met kijken, ben al bij dics 2 van seizoen 1![]()
Mediamarkt is te ver weg. Als ik de treinkosten naar Eindhoven of Utrecht bij die 30 euro optel, zit ik weer boven het bedrag dat ik bij de FRS kwijt benquote:
Als ik thuis ben wel. Maar de afleveringen van nu heb ik allemaal al drie of vier keer gezien.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:22 schreef zoeperzazke het volgende:
Kijken de mensen hier ook iedere dag op net5?
soms als ik voorbij zap, ik heb ook die aflv al zoooo vaak gezienquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:22 schreef zoeperzazke het volgende:
's Ochtends tussen 6 en 7 als ik vroeg wakker ben. Is het ook nog eens overdag?quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:22 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik nietquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:22 schreef zoeperzazke het volgende:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:42 schreef zoeperzazke het volgende:
welk seizoen is er nu bezig op net 5 dan? Ik heb het pas sinds kort ontdekt(beter laat dan nooit) Vind het een hele leuke serie, alleen komisch dat het zo snel kerst wordt, tis in twee maanden al twee keer kerst geweest
Seizoen 2 is mooi als je van dr. Lewis houdtquote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:16 schreef 0_finch_0 het volgende:
zo te zien zijn hier weinig mensen die seizoen 12 volgen? (op TV in de VS, al bijna over)
Eergisteren weer een mooie aflevering ('The Gallant hero and the tragic Victor'), kzal verder niet teveel spoileren
De laatste gezien?quote:
Welke? Dat ze samen op zoek moeten naar het bloed voor dat kind?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
seizoen 6 ook bijna uit. Voor het eerst de beroemde aflevering met Carter en Lucy gezien... Heftige shit ()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:41 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Welke? Dat ze samen op zoek moeten naar het bloed voor dat kind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
Oh jeetje, zover was ik nog nietquote:
inderdaad, en dan hebben we nog geluk gehad. In de VS had S5 ook al zo'n andere hoes. Staat zo lelijk tussen je dvd's he, ineens een andere layoutquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:26 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb vandaag seizoen 6 voor 29 euro gekocht
Wel stom dat de box van seizoen 6 een andere hoes heeft dan 1 t/m 5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |