Mooi.quote:
Is dit het topic : zoek de verschillen ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:42 schreef Muerte het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot047a.jpg]afbeelding][/URL]
Niet inhoudelijk, maar dat je het ueberhaupt doet, vind ik sufquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, lachen! Ik ben geen fan van Roel en ik hoop op een sanctie oid voor Roel
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:43 schreef luciano het volgende:
[..]
Is dit het topic : zoek de verschillen ?
Ik heb zelfs nog nooit een mail gestuurd. Moet je nagaanquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:44 schreef milagro het volgende:
Niet inhoudelijk, maar dat je het ueberhaupt doet, vind ik suf
Neem je het wel erg serieus allemaal, hoor
nou, Scan, chapeau, hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb zel;fs nog nooit een mail gestuurd. Moet je nagaan
Precies, en wij maken ons nooit ergens druk om verder.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:44 schreef milagro het volgende:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:46 schreef Arcee het volgende:
Precies, en wij maken ons nooit ergens druk om verder.
Moet er wel muziek komen. Anders kan het nog wel eens tegenvallen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:47 schreef regenworm het volgende:
Verwacht vanavond een hoop vuurwerk.
het is echt ongelofelijk hoe jij mijn posts keer op keer negatief interpreteertquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goh, wat reageer je weer prettig.
Je moet deze mailtjes iets anders zien dan die vermeende aanranding van Frenk hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:44 schreef milagro het volgende:
Nee, ik ben er chronisch, a priori en achteraf ten alle tijden helemaal klaar meequote:Op zaterdag 5 november 2005 14:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Precies, en wij maken ons nooit ergens druk om verder.
Ga er wel vanuit dat het gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet er wel muziek komen. Anders kan het nog wel eens tegenvallen.
Ach, een beetje Village People en Right Said Fred enzo mag van mij best door die speakers knallenquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ga er wel vanuit dat het gaat gebeuren.
Als maar niet de homo top 1000 wordt
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ga er wel vanuit dat het gaat gebeuren.
Als maar niet de homo top 1000 wordt
Dat was de ultieme treurigheid inderdaadquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Je moet deze mailtjes iets anders zien dan die vermeende aanranding van Frenk hoor.
Laat dan maar zitten. Mijn opmerking was een verwijzing naar jou toe dat je ooit schreef dat ik het allemaal veel te serieus nam. Maar die kwam overduidelijk ook al niet aan. Jouw reactie kwam zeer neerbuigend op mij over, maar zoals je al zei heb ik dat dus weer verkeerd opgevat.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:48 schreef milagro het volgende:
[..]
het is echt ongelofelijk hoe jij mijn posts keer op keer negatief interpreteert
diewas voor mij bedoeld, schat, dat het zo lekkerbelangrijk is wat ik van jou vind .
Snap je?
nee, vast niet
omdat het geen Foksmilie is, of bedoelje dat niet?quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:52 schreef luciano het volgende:
Ik wil ook wel eens iemand hier met mijnbewerken , grrrrrrrr
Waar haal jij die codes vandaan Cuall ? Volgens het FOK woordenboek werken de codes niet rechtstreeks , zoals mijn machinedeweertje hierboven .....
Er zitten wel leuke nummers tussen maar ik ga toch meer voor house musicquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, een beetje Village People en Right Said Fred enzo mag van mij best door die speakers knallen
Userid 691quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:52 schreef luciano het volgende:
Ik wil ook wel eens iemand hier met mijn http://images.fok.nl/s/tps.gif bewerken , grrrrrrrr
Waar haal jij die codes vandaan Cuall ? Volgens het FOK woordenboek werken de codes niet rechtstreeks , zoals mijn machinedeweertje hierboven .....
Eddie Amadorquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er zitten wel leuke nummers tussen maar ik ga toch meer voor house music
Voyeur, met zijn aangifte bij de politie!quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Je moet deze mailtjes iets anders zien dan die vermeende aanranding van Frenk hoor.
Op - Voeg afbeelding toe - dan plakkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:52 schreef luciano het volgende:
Ik wil ook wel eens iemand hier met mijn http://images.fok.nl/s/tps.gif bewerken , grrrrrrrr
Ik zet deze dag in mijn agenda, we zijn het eens.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:02 schreef regenworm het volgende:
Nath smoel dicht
Stond die er nog niet in dan?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:03 schreef Pinball het volgende:
Ik zet deze dag in mjin agenda
Nee.quote:
Handig, een soort pointer-agenda.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:06 schreef Pinball het volgende:
Nee.
Ik gebruik een leeg schrift als agenda. De normale jaartelling is een fascistisch complot van de Romeinen.
leukquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:03 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik zet deze dag in mijn agenda, we zijn het eens.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het was geen pindakaas maar uit het witte bakje
Oke bedankt voor de verslaglegging bij de foto's in het streamverslagquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:05 schreef Ferdii het volgende:
menno en joost verzinnen spelletjes in de tuin. ze komen op het idee om een spelletje te doen met 2 fruitschalen en daar moeten ze dan ballen op gooien. de ander moet zijn schaal verdedigenj en voorkomen dat de eerste scoort.
hier zijn ze even mee bezig, dan klinkt het *dit is een waarschuwing* blijkbaar mogen ze geen ballen op de fruitschalen gooienmenno vraagt zich af waarom dat niet mag en zeikt dat ze niks mogen in dat huis. joost ziet dat er een deuk in 1 van de schalen zit
dan gaan joost en menno andere spelletjes verzinnen.
na een tijdje kom,en ze op een spelletje met 2 mandjes (onderste 2 screenshots) de bedoeling is dat ze steentjes van een afstandje in de mandjes gooien, wie de meeste erin gooit van de 10 stenen krijgt een punt. menno wint met 6-3
daarom zit ze nu ook met menno te pratenquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:10 schreef superhero87 het volgende:
Hoi allemaal![]()
Lieske moet op het een of andere manier altijd naar de bratwurstkraam staren![]()
Leuke binnenkomer.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
daarom zit ze nu ook met menno te praten
Daar sta ik toch niet tussen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:14 schreef luciano het volgende:
Txs Cuall ,
en Pinball ........... watch it , ..... ik mag morgen weeer stemmen in BB survival game, kijken of het werkt
Das behoorlijk triest. een constant laveloze beveiligert.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:18 schreef luciano het volgende:
Ge_edit ... ik heb behoefte aan drank ............ zucht , ik maak fouten zonder ....
Zou het niet weten. Lig hier iig blauw van het lachen van een of ander vaag filmpje wat iemand me toe heeft gezonden.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zou het niet weten. Lig hier iig blauw van het lachen van een of ander vaag filmpje wat iemand me toe heeft gezonden.
Dus tip: ga gewoon ff wat anders doen als naar die suffe lui kijken. Kan je er staks weer heel wat beter tegen.![]()
Of je gaat gewoon onzinnig meedoen is ook leukquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zou het niet weten. Lig hier iig blauw van het lachen van een of ander vaag filmpje wat iemand me toe heeft gezonden.
Dus tip: ga gewoon ff wat anders doen als naar die suffe lui kijken. Kan je er staks weer heel wat beter tegen.![]()
*zucht* Ik moet vandaag toch echt naar de friettent. Kom er langzamerhand niet meer onderuit.. Ga zometeen gewoon de kleine opstoken. Zeg maar tegen papa dat je "fietjes" wil eten. Werkt altijdquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon onzinnig meedoen is ook leuk![]()
Frietje erbij![]()
Worden aangeboden aan de PB as we speakquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:32 schreef qonmann het volgende:
Dido naakt gezwommen ..er er zijn foto's
Lijkt me lachen als dat gebeurt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Worden aangeboden aan de PB as we speak
Patatje oorlogquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
*zucht* Ik moet vandaag toch echt naar de friettent. Kom er langzamerhand niet meer onderuit.. Ga zometeen gewoon de kleine opstoken. Zeg maar tegen papa dat je "fietjes" wil eten. Werkt altijd![]()
OK. gaan we weer heerlijk onzinnig doen. Na 2x is hetzelfde filmpje ook niet leuk meer![]()
Hahahaha dat zie en hoor je tochquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lijkt me lachen als dat gebeurt.
quote:Dido wist niet dat dat zwarte pieten bijna allemaal bekende nederlanders zijn
Meestal doet ie het voor mij ook wel hoor, maar als de kleine het vraagt 100% succes.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Patatje oorlog![]()
Werkt t niet als je zelf friet wil dan, ach als t niet lukt gewoon t dak opsturen![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:39 schreef Pinball het volgende:
Er zitten weer zes man bij elkaar en je hoort alleen Chantal.
Haar stem is moeilijk te onderdrukken, lukt alleen als je t geluid helemaal weghaaldquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:39 schreef Pinball het volgende:
Er zitten weer zes man bij elkaar en je hoort alleen Chantal.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:35 schreef scanman01 het volgende:
Dido wist niet dat dat zwarte pieten bijna allemaal bekende nederlanders zijn
Alleen ben ik ondertussen erg diep gezonken. Zet de streams op mute. Zie ik haar kop.Spookt dat GNAGNAGNA nog door m'n hoofd.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
Haar stem is moeilijk te onderdrukken, lukt alleen als je t geluid helemaal weghaald
Ik kén helemaal geen joppie sausquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
Lieske denkt dat Joppie saus door Job is bedacht...
Bob is altijd nuchter...quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
Bob's is helemaal niet burgelijk Chantal...
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Alleen ben ik ondertussen erg diep gezonken. Zet de streams op mute. Zie ik haar kop.Spookt dat GNAGNAGNA nog door m'n hoofd.![]()
Nog geen nachtmerries?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:42 schreef Snaptnix het volgende:
Alleen ben ik ondertussen erg diep gezonken. Zet de streams op mute. Zie ik haar kop.Spookt dat GNAGNAGNA nog door m'n hoofd.![]()
dan had je gisteravond maar moeten meelezen.,.. alle snacks en sauzen zijn uitgebreid besprokenquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kén helemaal geen joppie saus
Bob's saloon in uitgeestquote:
Ja is echt ergquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ga zo ECHT WEL een patat stoofvlees halen. Dat hele eetgetease van jullie is in me kop blijven malen de hele nacht door! Was in staat dat ik vanmorgen al de deur van de patatzaak in wilde trappen!quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Meestal doet ie het voor mij ook wel hoor, maar als de kleine het vraagt 100% succes.Plus is het dan 2 tegen 1 he.
Zwakke papa kan z'n kleine meissie maar moeilijk iets weigerenErg handig soms.
En anders het dak op idd....![]()
Ik ook niet, maar het schijnt iets met mayonaise,ketchup,satésaus,knoflooksaus en uitjes te zijnquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet wel zorgen dat ik haar enige tijd niet heb gezien voor ik m'n bed instap. Anders gaat het geheid mis.quote:
OMFG beginnen de bewoners nu ook al over dat onderwerp ?!? !quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
OMFG beginnen de bewoners nu ook al over dat onderwerp ?!? !
Ik moest me zó inhouden om niet te gaan schelden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:44 schreef teamlead het volgende:
dan had je gisteravond maar moeten meelezen.,.. alle snacks en sauzen zijn uitgebreid besproken
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga zo ECHT WEL een patat stoofvlees halen. Dat hele eetgetease van jullie is in me kop blijven malen de hele nacht door! Was in staat dat ik vanmorgen al de deur van de patatzaak in wilde trappen!
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga zo ECHT WEL een patat stoofvlees halen. Dat hele eetgetease van jullie is in me kop blijven malen de hele nacht door! Was in staat dat ik vanmorgen al de deur van de patatzaak in wilde trappen!
joh neem een bitterbal....quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik moest me zó inhouden om niet te gaan schelden.![]()
[priscella mode]quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:47 schreef teamlead het volgende:
[..]kunnen wij er ook weer over beginnen en toch OT blijven
Kom maar fijn spoken hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
We zijden gister toch dat je moest trillen.![]()
Wij spoken ook door je hoofd![]()
Lekker frietjes
Ik vind het altijd leuk als ze het over andere BB's (of de Bus) hebben.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Volgens Joost was Job uit De Bus van SBS "chronisch verkouden"...
Sèki in het bijzonder, die had het goed gedaan in deze BB...quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk als ze het over andere BB's (of de Bus) hebben.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Sèki in het bijzonder, die had het goed gedaan in deze BB...
Priscellaquote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk als ze het over andere BB's (of de Bus) hebben.
Seki... dat was toch die agressieve, aso, schijt-aan-alles-en-iedereen-in-de-wereld havenarbeidertje?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Sèki in het bijzonder, die had het goed gedaan in deze BB...
PBquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Worden aangeboden aan de PB as we speak
Gezellie spoken bij Bommiequote:Op zaterdag 5 november 2005 15:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kom maar fijn spoken hoor![]()
Maar idd ik ga zo egwel halen....
Tot straxquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:53 schreef Snaptnix het volgende:
Ga even boodschappen doen. Tot later
pin ballquote:
Zou wel een stunt zijn als ze Sèki nu in het huis stoppen...quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:50 schreef teamlead het volgende:
[..]de bloedspetters hadden dan al tegen de lens gehangen
Take your pickquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
pin ball
play boy
power book
pis bak
Sekiquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Zou wel een stunt zijn als ze Sèki nu in het huis stoppen...
ben niet zo helemaal gek van chinees....bestel meestal een varkenshaas of biefstuk hehehequote:Op zaterdag 5 november 2005 15:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Gezellie spoken bij Bommie![]()
Volgende x hebben we t wel over bami, iedereen aan de bami zetten![]()
zit die nog op het forum ?quote:
Een lekker broodje balletje gehakt is ookquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
ben niet zo helemaal gek van chinees....bestel meestal een varkenshaas of biefstuk hehehe
Maar sambal daarentegen...maak me gek
Ik pleur veel sambal over eten ....smiddags ben ik zo om voor een broodje speklap met veel sambal![]()
Na die BB en toen ze zo werd afgemaakt hier, heb ik haar nauwelijks weer gezienquote:
Of een broodje mario .....ROARRRRRRRRRR!quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:58 schreef lovebear het volgende:
[..]
Een lekker broodje balletje gehakt is ook![]()
Jammer, op dit forum lijkt er gewoonweg niemand boos op elkaar te kunnen worden ondanks sancties e.d.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na die BB en toen ze zo werd afgemaakt hier, heb ik haar nauwelijks weer gezien
Welke sancties??quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jammer, op dit forum lijkt er gewoonweg niemand boos op elkaar te kunnen worden ondanks sancties e.d.
Of een broodje Kroket met lekker veel mosterdquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Of een broodje mario .....ROARRRRRRRRRR!
Nou, die serverproblemen van pas leken wel rantsoen hoor.quote:
of het achterwege blijven vanquote:
Nou! dat was heviger dan broodje pindakaas met uien!quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:03 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, die serverproblemen van pas leken wel rantsoen hoor.
ik vind dat dus echt goor, doet me aan pikkelelie denken en dat is ook goorquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het schijnt iets met mayonaise,ketchup,satésaus,knoflooksaus en uitjes te zijn
Zoiets als een patatje oorlog of speciaal maar dan net iets anders...
Ik krijg trek in een zoete overwinning...quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Of een broodje Kroket met lekker veel mosterd![]()
Krijg er al trek in![]()
Pikkalilli isquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:06 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind dat dus echt goor, doet me aan pikkelelie denken en dat is ook goor
![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik krijg trek in een zoete overwinning...
Den haag gaat eraan morgen!
Echt 2 peuters!quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:09 schreef regenworm het volgende:
Nath en joost kappen nu
vier kratten bier dat is minder dan dat ze besteld hebben.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:06 schreef Muerte het volgende:
De drank is er!
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot067a.jpg]afbeelding][/URL]
Stream 3quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:09 schreef ChantalC het volgende:
Ze moeten de beelden van stream 3 op de TV laten zien... En dan 3 uur achter elkaar!
Middagquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:11 schreef Peter6000 het volgende:
Goedemiddag![]()
Mooi op tijd ingeschaleld, aan stream 3 te zien.
Stream 1 was een soort kleuterklasje met Joost ofzo
Klote is dat he, Joost was ook mijn favoriet. Maar niet meer door dat aso gedoe tegenover Menno. Nu heb ik niemand meer die ik echt tof vind.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:12 schreef Pinball het volgende:
Joost heeft echt al mijn sympathie verloren met dat schoothondjes gedrag van hem. Nog erger dan dat mes dat hij bij Menno in z'n rug stak. Wat een sukkel. En ik had hem best hoog zitten, dus ik baal er ook nog van.
waar zijn de andere 10 gebleven hummie opgedronkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:12 schreef Kokstra het volgende:
4 flessen wijn
Maar niet vóórdat Nathalie een fles rosé heeft ontkurkt!quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:13 schreef ChantalC het volgende:
Hoe snel loopt Roel met een flesje bier?
Binnen 5 min gok ik...
Best mogelijk dat ze overdag ook gaan zuipen, uit vervelingquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:13 schreef ChantalC het volgende:
Hoe snel loopt Roel met een flesje bier?
Binnen 5 min gok ik...
Goeie tip, ga ik ook doen. Dan merk je het vanzelf als de deur opengaat.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:14 schreef Kokstra het volgende:
Ik kijk al tien minuten naar de voorraadkamer op stream 3. Lekker rustig daar!
Vorig weekend nog op MET tonijn, MMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Of een broodje mario .....ROARRRRRRRRRR!
quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:18 schreef Kokstra het volgende:
Menno vindt SpongeBob niet leuk. Nog meer minpunten voor Menno![]()
Nee joh, het is een rebels feestbeest, écht hoor!quote:
dat is dan wel weer een beetje jammer, ja .quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:18 schreef Kokstra het volgende:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:18 schreef Kokstra het volgende:
BB heeft ze nog niet gewaarschuwd dat de boodschappen er zijnquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:24 schreef cuall het volgende:
Waarom zijn ze nou nog niet aan de zuip![]()
Mogen ze soms nog niet in het washokBB doe daar wat aan
![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:24 schreef Kokstra het volgende:
In Zweden heet het trouwens Svampbob Fyrkant
Bob Le Sponge Pantalon Carréquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:24 schreef Kokstra het volgende:
In Zweden heet het trouwens Svampbob Fyrkant
quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:34 schreef Kokstra het volgende:
Natte Lie zegt dat ze nooit in de Sint heeft geloofd.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
De Sint roeleert... volgende week weer intocht
The Looter !!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:36 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Nathalie: "Appeltjeeeesss.. lekkere appeltjess"
Roel, terwijl hij de kratten bier wegzet, zo minachtend mogelijk: "Sss.. appeltjes."
quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:37 schreef Mlose het volgende:
Valt me nog mee dat dat slappe ventje 2 kratten bier kan tillen
Over een paar uur wel ja.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:41 schreef cuall het volgende:
Wordt het nou weer leuk om te kijken?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Over een paar uur wel ja.
Om een uurtje of negen zijn de meesten wel in de lorum.
Behalve de rebelse feestbeesten Sjaan en Lieske. Die letten altijd goed op dat ze nooit te veel drinken.
Gisteren heeft Dido hem de liefe verklaard.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:35 schreef milagro het volgende:
Ik voel alweer een kwaaie dronk van Roel opkomen... hij vindt het Sinterklaasfeest fout en slecht voor kinderen, om ze zo voor te liegen![]()
Zijn gezicht stond al weer op 'obnoxious asshole'
Teven.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:42 schreef regenworm het volgende:
Door de dames wordt weer aardig gehamsterd.
Zag een aantal zakken chips de slaapkamer in gaan.
Ik ga ff filmpje pakken. Schuif vanavond wel weer aan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Mooi dan ga ik nu mijn boodschappen doen
![]()
en rob, en brave dido en menno die z'n lesje pas nog heeft geleerd...quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Om een uurtje of negen zijn de meesten wel in de lorum.
Behalve de rebelse feestbeesten Sjaan en Lieske. Die letten altijd goed op dat ze nooit te veel drinken.
Yepquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Gisteren heeft Dido hem de liefe verklaard.
Vanavond gaat Roel het weer verpesten.![]()
Ik ben er ook bang voor....quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien gaat lieske wel door het lint.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Vanaf een uurtje of negen zijn de meesten wel in de lorum.
de kans is groot dan het weer gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach.. Ze is er ook voor genomineerd.. Dan mag ze er toch ook van genietenquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:45 schreef Day het volgende:
De queen kijkt toe terwijl haar onderdanen de boodschappen uitpakken.
[afbeelding]
wel erg toepasselijk want de lucht is ook in het huis opgeklaardquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:46 schreef Kokstra het volgende:
Mooie lucht hoor!
Wat een kutsmoes, ze is gewoon luiquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:51 schreef Mlose het volgende:
Dido: "ik kan niet opruimen want ik weet niet waar het allemaal heen moet"
quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:53 schreef Peter6000 het volgende:
van Peter voor Tan
[[url=http://www.filedump.nl/files/bb555.JPG]afbeelding][/URL]
Heb je dr nog een kaartje gestuurd?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:53 schreef Peter6000 het volgende:
van Peter voor Tan
[[url=http://www.filedump.nl/files/bb555.JPG]afbeelding][/URL]
Dat is inderdaad erg volwassen ja.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:04 schreef regenworm het volgende:
Lieske blijft nu gewoon door lullen terwijl andere door haar heen lullen.
Ze laat zich steeds minder in een hoek duwen
Als spuit 11 zeker.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:07 schreef Peter6000 het volgende:
Roel heeft gesolliciteerd bij de Jellinek
Zij denkt dat ze nu een paar vrienden heeft. Zo dom als ze is heeft ze nog niet door dat Chantal en Ingrid slechts tijdelijk hun toevlucht tot haar hebben gezocht vanwege de 'rellen' rondom de nominatie en die haar net zo hard weer gaan droppen als Chantal en Dido het weer hebben bijgelegd.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:04 schreef regenworm het volgende:
Lieske blijft nu gewoon door lullen terwijl andere door haar heen lullen.
Ze laat zich steeds minder in een hoek duwen
Dat mens is gewoon helemaal walgelijkquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:08 schreef Day het volgende:
Tegen de tijd dat Naat de hapjes serveert heeft ze de helft opgevreten!
Wat eet dat mens walgelijk zeg!
zeik nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:08 schreef Day het volgende:
Tegen de tijd dat Naat de hapjes serveert heeft ze de helft opgevreten!
Wat eet dat mens walgelijk zeg!
Ik hou van gesjelligheid. Ik ben een spelletjesmens, klaar.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:09 schreef Day het volgende:
Rob heeft dus echt gelogen over het 'nooit drinken'.
Hij zit nu wel mooi aan de rosé.
Nee niks klaar, want hij heeft altijd beweert dat hij geheelonthouder is (vanwege zijn broer). Dat is dus echt wel iets anders dat voor de gezelligheid meedrinken. Klaar!quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:11 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ik hou van gesjelligheid. Ik ben een spelletjesmens, klaar.
Er ook van eten is wat anders, dan de helft in d'r bek proppen (zie dadels)quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:10 schreef Ferdii het volgende:
[..]
zeik nietals ze ze klaarmaakt mag ze der ook van eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |