Dido en Lieske ondertussen aan de klets in de badkamer.
Lieske: "Ik vond je verandert de laatste twee weken. En dat vonden de anderen ook".
Lieske : "Naar mij idee had je bullshit aan onze relatie"
Dido: "dat klopt ja, daar heb je gelijk in" en legt uit dat ze op een gegeven moment gewoon genoeg had van al het gezeur en dus ook van Lieske.
Dido zegt dat het ook voor een deel te maken heeft met dingen die gebeurt zijn bij de bonenopdracht die jullie (o.a. Lieske dus) niet weten, maar goed daar kan Dido dus verder niks over zeggen. (waarschijnlijk de beelden die BB heeft laten zien van het lamzakken van Joost en Lieske tijdens de bonenopdracht).
Lieske: "Het is dus waarschijnlijk gewoon als oorzaak de miscommunicatie. Het spijt me".
Lieske: "Het spijt me... nou ja spijt me, met nomineren telt dat niet. Je moet toch nomineren en dan moet je een naam noemen, dat heeft niets met spijt te maken".
Dido zegt: dan had je me dat moeten zeggen. Tuurlijk mag je me nomineren, maar dan had je ook eerder naar me toe moeten komen om te zeggen wat je dwars zit. Dan had ik dat geweten.
En nu willen de dames er maar verder over ophouden. (scheelt mij ook weer met tikken
![]()
)
![]()
Een lichte knuffel en de dames gaan uit elkaar
[ Bericht 2% gewijzigd door M-en-A op 05-11-2005 14:10:33 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.