ff snel iemand naar de winkel sturen om een nieuwe te halen dusquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:05 schreef Snaptnix het volgende:
*snik* nog even en ik kan helemaal niet meer kijken vrees ik. De adapter van m'n laptoppie fikt net uit![]()
toch maar niet.... kut...quote:
"quote:
roel is een hufterquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:09 schreef bunnyma het volgende:
[..]
"
Maar Roel houdt hem tegen:
"Ze zijn het aan het uitpraten. En dat is wel goed voor de sfeer"
Rob geeft hem gelijk en gaat daarom maar naar buiten.
Is hem wel geraden ja. Dat ie of een nieuwe gaat halen of deze repareert. Heb hem het niet naar de friettent rijden voor een supertje ook nog niet vergeven.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
ff snel iemand naar de winkel sturen om een nieuwe te halen dus![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is hem wel geraden ja. Dat ie of een nieuwe gaat halen of deze repareert. Heb hem het niet naar de friettent rijden voor een supertje ook nog niet vergeven.
Anders gaat ie wel een erg slecht weekend tegemoet![]()
quote:
hoiquote:
ik ben hier boos over.... hoe moeten we nu de volgende roddelsessie weten waar ze het over hebben??quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:13 schreef flugeltje het volgende:
We mogen verdomme écht niets zien van de damesruzie....
Bank, bank... dat mocht ie willen. Dan gaat ie maar in het tuinhuisje slapenquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:10 schreef teamlead het volgende:
[..]ik hoop voor hem dat jullie een comfortabele bank hebben
Ni eens op t dak.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bank, bank... dat mocht ie willen. Dan gaat ie maar in het tuinhuisje slapen~O>
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bank, bank... dat mocht ie willen. Dan gaat ie maar in het tuinhuisje slapen~O>
En ook op de talpa-site is er 'nog' niets over te vinden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:15 schreef Mlose het volgende:
Kut! Echt stom dat ze het niet alten zien! Ruzie is leuk!
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:13 schreef flugeltje het volgende:
We mogen verdomme écht niets zien van de damesruzie....
quote:
een beetje vent laat zijn vrouw in het tuinhuisje slapen...quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:15 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
een beetje vent heeft er dus voor gezorgd dat zijn biertender en een tv in dat tuinhuisje staan
Gelukkig kunnen we de sappige details altijd nalezen in het BB dagboek op de Talpa site.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:14 schreef teamlead het volgende:
ik ben hier boos over.... hoe moeten we nu de volgende roddelsessie weten waar ze het over hebben??
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we de sappige details altijd nalezen in het BB dagboek op de Talpa site.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:16 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
een beetje vent laat zijn vrouw in het tuinhuisje slapen...
Wat vormen we een mooi teamquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nog niet eens aangedacht.
voor het meedenken
women are evilquote:
Zekers te wetenquote:
Tot later!quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:20 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga ff wat huishoudelijks doen en mijn mannetje kans geven wat te surfen op het www....
wat een hufter die mennoquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:21 schreef Pinball het volgende:
De boodschappen zijn aan de late kant. Dat schijnt aan Menno te liggen?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:20 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga ff wat huishoudelijks doen en mijn mannetje kans geven wat te surfen op het www....
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:20 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zekers te weten
Onthoudt dat maar goed
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:23 schreef MissX het volgende:
[..]tot straks
* MissX gaat pleitte nog maar ff slapen, die 3 uur van vannacht was toch niet genoeg geloof ik.
En ik hoop dat het vanavond laat wordt in het huis met een goed feestje
Vooral leuk als Ingrid dat zegt. Die zie ik vanavond nog wel haar seroxat met wodka mixen, en vervolgens met lippenstift 'REDRUM' op alle spiegels in de badkamer schrijven met een groot broodmes tussen haar tanden geklemd.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:22 schreef janna55 het volgende:
Volgens Ingrid wordt het gezellig vanavond, want alles is opgeklaard.![]()
![]()
ach.. chantal kennende wordt dit toch nog wel een keer of wat besproken..... En ik heb de hoop nog niet opgegeven dat met alcohol het weer gaat borrelen...quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:23 schreef nachtzuster het volgende:
Alles is nu opgeklaard volgens Ing![]()
Dat moeten we dus niet hebben hè![]()
Ach gelukkig zijn de bewoners tot dusverre alleen maar poeslief als de rest in de buurt is. Maar owee als ze zich afsplitsen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:23 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid kwam net vertellen dat het vanavond een leuk feest wordt, want alles is net uitgesproken.
Daar zijn we dan mooi blij mee
Ik denk dat Dido vanavond voor de bijl gaatquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:26 schreef Snaptnix het volgende:
Dus vanavond eerst een knetterhard feestje. Daarna sex,
Omdat er anders weer zo'n man redelijk komt doen en met 2 zinnen de hele 'ruzie' tot zinloos peutergedrag bestempelt. Vrouwen willen ook wel eens hun inner child laten gaan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:24 schreef Showtime het volgende:
Waarom zoeken vrouwen regelmatig de confrontatie met elkaar op in een badkamer of in een toiletruimte. Op de middelbare school ook altijd, als 2 vrouwen ruzie hadden gingen ze het in de vrouwentoilet uitvechten.
grote kans, die is kwetsbaar vandaag en zoekt waarschijnlijk de bescherming van een man op, Roel daarentegen heeft zijn geschut elk feestje op scherp staan. In de roos bij mevrouw Roos.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Dido vanavond voor de bijl gaat
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:29 schreef Showtime het volgende:
[..]
grote kans, die is kwetsbaar vandaag en zoekt waarschijnlijk de bescherming van een man op, Roel daarentegen heeft zijn geschut elk feestje op scherp staan. In de roos bij mevrouw Roos.
quote:
Kijk toch meestal wel, al is het alleen maar om te weten hoe ze de verschillende personen wegzetten en het commentaar.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:31 schreef Showtime het volgende:
Dit is de nieuwe tacktiek van Talpa om te zorgen dat de streamers ook naar de televisie uitzendingen blijven kijken. Hoe doe je dat? Door niet alles aan de streamers te laten zien. Is ook zoveel gesproken op dit forum dat er minder naar televisieuitzendingen werd gekeken. Dat is mijn theorie van het niet laten zien van de badkamer catfight.
Wordt Menno echt genegeerd, door Rob en zijn meelopers??quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:33 schreef Mlose het volgende:
Joost moet pissen,
zou Menno ook meegaan naar de wc?
Je ziet die 2 echt alleen nog maar samen
nee hoor.. een uurtje geleden zaten ze nog gezellig te keuvelen over het parkeerbeleid enzoquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:36 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Wordt Menno echt genegeerd, door Rob en zijn meelopers??
Tja iemand moet hem toch vasthoudenquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:33 schreef Mlose het volgende:
Joost moet pissen,
zou Menno ook meegaan naar de wc?
Je ziet die 2 echt alleen nog maar samen
Dat hóór je toch altijd meteen..quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:42 schreef Pinball het volgende:
Het duurde even voor ik het onheilsgevoel wat zich van mij meester maakte kon plaatsen.
Chantal is weer in beeld.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat hóór je toch altijd meteen..
Zo'n vettige bromtoon, met af en toe een schorre misselijkmakende uithaal.
Bedoel je nou echt alleen gezicht shots? Zo ja dan moet je even in het Lieske topic kijken. Daar barst het van. Als je duidelijke bloot pix bedoelt van beetje dichtbij... Die zijn er volgens mij niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:43 schreef Jappie het volgende:
scanman01 heb jij toevallig nog mooie zuivere piccies van Lieske ?? ..full frontal...en dan doel ik uitsluitend op haar gezicht uiteraard![]()
Dat bedoelde ik ook, maar ik kon niet zo snel op 'binnen gehoorsafstand' komen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:43 schreef Gert het volgende:
Dat hóór je toch altijd meteen..
Zo'n vettige bromtoon, met af en toe een schorre misselijkmakende uithaal.
Te veel zelfsquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:44 schreef teamlead het volgende:
chantal: "het draait hier om woorden, alles draait om communicatie"en woorden heeft ze genoeg....l
Joehoequote:Op zaterdag 5 november 2005 13:45 schreef ruby het volgende:
Joehoe.
Er wordt lekker geleuterd in de badkamer.
Ze zijn het niet zo met elkaar eens geloof ik.
dido hoort er niet eens meer te zijnquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:46 schreef scanman01 het volgende:
Lieske en Dido weer.
"Ja God nou ja, ik weet niet, ik zie dit ook voor het eerst, hoor "quote:
Ik heb er ook nog wel eentje dat de mannen in het huis uitsluitend op haar gezicht eh...quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:43 schreef Jappie het volgende:
scanman01 heb jij toevallig nog mooie zuivere piccies van Lieske ?? ..full frontal...en dan doel ik uitsluitend op haar gezicht uiteraard![]()
Wanneer zou Dido er nou es mee klaar zijnquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:46 schreef scanman01 het volgende:
Lieske en Dido weer.
Ik heb net al in het Lieske topic gekeken en daar zit eigenlijk net niet bij waar ik naar op zoek ben....t moet een plaatje zijn waar ze mooi opgemaakt (haar gedaan enzo...met alleen een beetje eyeliner of zo mooi zit te wezen )quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bedoel je nou echt alleen gezicht shots? Zo ja dan moet je even in het Lieske topic kijken. Daar barst het van. Als je duidelijke bloot pix bedoelt van beetje dichtbij... Die zijn er volgens mij niet.
Gelukkig hebben we jou nog, om haar die gefrustreerde uitroep tegen jouw lieve Liesje tot in de lengte der dagen na te dragen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:47 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Ik dacht dat we een betere vriendschap hadden"
(ze is dat 'teringwijf' even vergeten)
Jammer hoor dit....erruug jammer weer dit...pfff een volwassen kerel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog wel eentje dat de mannen in het huis uitsluitend op haar gezicht eh...![]()
[afbeelding]
Zeker weten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we jou nog, om haar die gefrustreerde uitroep tegen jouw lieve Liesje tot in de lengte der dagen na te dragen.![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:47 schreef milagro het volgende:
"Ja God nou ja, ik weet niet, ik zie dit ook voor het eerst, hoor "
Graag gedaan hoor Jap.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jammer hoor dit....erruug jammer weer dit...pfff een volwassen kerel.![]()
Hebben we het hier al gehad over hoe intens gemeen en laag Lieske haar dubbele bodem liet zien toen ze repte over dat ze niet kon begrijpen waarom roel in godsnaam op dido valt?quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:52 schreef scanman01 het volgende:
Dido zegt steeds dat Lieske naar haar toe had moeten komen met haar onvrede, terwijl ze dat dus zelf ook niet gedaan heeft.
Ja sorry, Gert.. maar ik vind dit zo met enorm dubbele tong praten. Walgelijk gewoon.
Gefeliciteerd met deze mijlpaalquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:53 schreef teamlead het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie net dat DIT mijn 5.000e post op Fok! is
Krijg ik nu een bosje bloemen van Yvonne?
Ik vind het ook zo'n onzin als je iets van iemand vindt, dat je dat gelijk tegen die persoon moet zeggen. Alsof iedereen dat doet in het dagelijkse leven.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:52 schreef scanman01 het volgende:
Dido zegt steeds dat Lieske naar haar toe had moeten komen met haar onvrede, terwijl ze dat dus zelf ook niet gedaan heeft.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:54 schreef versabommie het volgende:
Lieske is de bron van al het kwaad zal nog blijken!
Proficiat schatquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:53 schreef teamlead het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben ik het wel mee eens. Maar ga er dan niet een ander op aanvallen als je het zelf ook niet correct doet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:55 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik vind het ook zo'n onzin als je iets van iemand vindt, dat je dat gelijk tegen die persoon moet zeggen. Alsof iedereen dat doet in het dagelijkse leven.
Geeft niet hoor Scan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:52 schreef scanman01 het volgende:
Ja sorry, Gert.. maar ik vind dit zo met enorm dubbele tong praten. Walgelijk gewoon.
Pas als de resten van Menno uitgestrooid zijn op een golfbaan in de hel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:54 schreef versabommie het volgende:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:54 schreef versabommie het volgende:
Lieske (Deel IV)quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:55 schreef Jappie het volgende:
Of wacht...weet iemand nog het juiste slowchatnummer waar al die mooiste plaatjes verzameld in staan ?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Pas als de resten van Menno uitgestrooid zijn op een golfbaan in de hel.
Iedereen weet dat Menno de antichrist zelve is.
Precies. Alsof Dido gelijk naar iemand toe loopt om te zeggen wat zij van iemand vindt. Geloof ik gewoon niet. 't Is ook niet altijd nodig lijkt mij. Tenzij het je heel hoog zit, dan is het een ander verhaal.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens. Maar ga er dan niet een ander op aanvallen als je het zelf ook niet correct doet.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:53 schreef teamlead het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JAAAA... dat is een hele goeie jaquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Doet me een beetje denken aan die "Iraakse minister voor informatie" dit bericht![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Morgen ga jij behoorlijk kelderen op mijn chaoslijstje...dat weet ik wel...![]()
Daar erger ik me ook wel aan ja.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:53 schreef Arcee het volgende:
Lieske: "Ja, nou ja, God, nou ja... ik weet niet, hoor"
als dido overleeft volgende week, heeft ze geheid weer een paar stemmen te pakken door haar koninginnegedragquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:58 schreef bunnyma het volgende:
Durven ze nu nooit meer Dido te nomineren, na het gesprek?
Dat zou jammer zijn.
Inderdaad. In Zwolle loopt iemand nooit kwaad weg, en als men iemand een klootzak noemt dan bedoelt men ook daadwerkelijk het scrotum.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:56 schreef milagro het volgende:
Dido heeft Lies van de week ook nog een lief kind genoemd, aandoenlijk en zo, toen ze met Roel zat te kletsen.
Dat teringwijf was gewoon een reactie op iets dat Lies op dat moment zei, die avond.
Iemand een teringwijf noemen en vinden zijn toch echt 2 verschillende dingen.... behalve in Zwoille ws
Minister al sharraf: No no no, Lieske is not evil! Lieske is a very nice lady and she did not have sex with that man! Also she is not in war with the devils from the united states...quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:54 schreef versabommie het volgende:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:59 schreef scanman01 het volgende:
WIE HEEFT DAT SHOT????????????????
dat was de beste tot nu toe!!
Dan heb jij duidelijk dat gesprek die nacht niet gehoordquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:56 schreef milagro het volgende:
Dido heeft Lies van de week ook nog een lief kind genoemd, aandoenlijk en zo, toen ze met Roel zat te kletsen.
Dat teringwijf was gewoon een reactie op iets dat Lies op dat moment zei, die avond.
Iemand een teringwijf noemen en vinden zijn toch echt 2 verschillende dingen.... behalve in Zwolle ws
Scanman ergert zich aan iets van Lieske, dit print ik meteen 10.000x uit en verspreid het als aanplakbiljetten door de stad.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar erger ik me ook wel aan ja.
Menno is derhalve dus mijn grote held...eerst wint hij BB en vervolgens claimed hij de zielen van de bewoners opdat ze voor eeuwig kunnen rotten in zijn hel!quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Pas als de resten van Menno uitgestrooid zijn op een golfbaan in de hel.
Iedereen weet dat Menno de antichrist zelve is.
Ik denk een shot waar Dido er op z'n onvoordeligst op staat en Lieske prachtig uitgelicht wordt.quote:
LOL... Milagro en Gert weer samenquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Inderdaad. In Zwolle loopt iemand nooit kwaad weg, en als men iemand een klootzak noemt dan bedoelt men ook daadwerkelijk het scrotum.
Go Dido! Go Dido! Go Dido!quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:58 schreef teamlead het volgende:
als dido overleeft volgende week, heeft ze geheid weer een paar stemmen te pakken door haar koninginnegedrag
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:00 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Minister al sharraf: No no no, Lieske is not evil! Lieske is a very nice lady and she did not have sex with that man! Also she is not in war with the devils from the united states...
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:01 schreef Showtime het volgende:
Scanman ergert zich aan iets van Lieske, dit print ik meteen 10.000x uit en verspreid het als aanplakbiljetten door de stad.![]()
In zwolle zakken ze ook direct in elkaar met dolfijngeluiden en wapperende handjes als er een strandbal tegen de knieen aankomt...!!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Inderdaad. In Zwolle loopt iemand nooit kwaad weg, en als men iemand een klootzak noemt dan bedoelt men ook daadwerkelijk het scrotum.
Voor zolang het duurt ja. Het laatste woord is nog niet gezegd hierover.quote:
Ikkuh!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Menno is derhalve dus mijn grote held...eerst wint hij BB en vervolgens claimed hij de zielen van de bewoners opdat ze voor eeuwig kunnen rotten in zijn hel!
Wie wil er lid van worden van mijn nieuw op te richten blasfemistische Menno-sekte?
Elke dag verbranden we een maagd om Menno te pleasen en we vergieten bloed uit naam van de grote underdog!
Nee dat is geen vrede... Lieske dacht: Yesssssssss bevestiging!quote:
Zonde dat je die maagd wil verbranden... ik kan leukere dingen verzinnenquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Menno is derhalve dus mijn grote held...eerst wint hij BB en vervolgens claimed hij de zielen van de bewoners opdat ze voor eeuwig kunnen rotten in zijn hel!
Wie wil er lid van worden van mijn nieuw op te richten blasfemistische Menno-sekte?
Elke dag verbranden we een maagd om Menno te pleasen en we vergieten bloed uit naam van de grote underdog!
tieten van een 19 jarig kleutertje , voor de volwassen gluurders onder onsquote:
Denk het ook niet :-)quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:03 schreef ruby het volgende:
[..]
Voor zolang het duurt ja. Het laatste woord is nog niet gezegd hierover.![]()
Hahahaha.. dikke pret die opmerkingenquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
In zwolle zakken ze ook direct in elkaar met dolfijngeluiden en wapperende handjes als er een strandbal tegen de knieen aankomt...!!!
Precies, hij wil gewoon meer. Valt niet op hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:04 schreef Showtime het volgende:
Roel is zijn keiharde porno voor vanavond aan het voorbereiden, hij gaf Dido net een complimentje voor haar kledingkeuze.
Menno zal Joost net zo lang op de lip blijven zitten totdat hij de waarheid zal vertellen...quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:03 schreef bunnyma het volgende:
Menno klampt zich nu helemaal vast aan Joost.![]()
Hij loopt constant achter hem aan.
Bommie open er een toppic over.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het is jammer dat ze niet eens naar zich zelf luistertquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dildo: "Zo, nu ben ik echt uitgeluld hoor...."
10 seconden later.. bla bla bla bla bla
Alwéérquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:05 schreef Arcee het volgende:
Dido: "Nou ben ik er echt klaar mee, écht klaar mee".
Ze heeft echt geen idee van haar eigen acties.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:05 schreef whitef0x het volgende:
Het is jammer dat ze niet eens naar zich zelf luistert![]()
Of Dido dacht; mooi, ik heb het laatste woord.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:03 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee dat is geen vrede... Lieske dacht: Yesssssssss bevestiging!
Komt door sjankwal... Die zegt dat ook altijd:quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dildo: "Zo, nu ben ik echt uitgeluld hoor...."
10 seconden later.. bla bla bla bla bla
Ligt eraan. Met dat hoofd kan ik me zomaar voorstellen dat Chantal ook nog maagd is, en dan is verbranden plots een prima optie!quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
Zonde dat je die maagd wil verbranden... ik kan leukere dingen verzinnen
Ok, maar ik moet van de grote Menno wel eerst elk nieuw vrouwelijk lid uitwonen ter test !quote:
Hoezo? Bang om verbrand te worden ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:05 schreef lovebear het volgende:
[..]
Bommie open er een toppic over.
De Menno club.
Maar geen maagden offeren he![]()
Voor de mensen die dat gezellige topic afstruinen ja.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:04 schreef milagro het volgende:
[..]
tieten van een 19 jarig kleutertje , voor de volwassen gluurders onder ons
Dat ontkent ze ook niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:05 schreef scanman01 het volgende:
Alwéér.... Totdat iemand weer iets onaardigs zegt. Dan is ze weer over de rooie.
Roel tegen Dido: "Wat staat dat rokje leuk bij je en met die trui erbij"quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:05 schreef ruby het volgende:
Precies, hij wil gewoon meer. Valt niet op hoor.![]()
Ach ja eens een heks altijd een heks.... Worden heksen niet op de brandstapel gezet?quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ligt eraan. Met dat hoofd kan ik me zomaar voorstellen dat Chantal ook nog maagd is, en dan is verbranden plots een prima optie!![]()
sow, die zou het goed doen in m'n tuinkachel!quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ligt eraan. Met dat hoofd kan ik me zomaar voorstellen dat Chantal ook nog maagd is, en dan is verbranden plots een prima optie!![]()
Read my lips! Die 2 slapen bij elkaar vanavond!quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:07 schreef Showtime het volgende:
[..]
Roel tegen Dido: "Wat staat dat rokje leuk bij je en met die trui erbij"
Roel bedoeld: "Do you want some DICK?!"
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoezo? Bang om verbrand te worden ?![]()
"Dickje"quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:07 schreef Showtime het volgende:
[..]
Klopt! Beetje spektakel terug in BB, heerlijk!quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:05 schreef scanman01 het volgende:
Alwéér.... Totdat iemand weer iets onaardigs zegt. Dan is ze weer over de rooie.
Kep jou door scan, jij bent teveel met het spelletje bezig! Jij wil gewoon +2 hebben!quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hahahaha.. dikke pret die opmerkingenHeel leuk gevonden enzo.
tuurlijkquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor de mensen die dat gezellige topic afstruinen ja.
Maar wij wel!!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:05 schreef scanman01 het volgende:
Ze heeft echt geen idee van haar eigen acties.
Heb je wel een week dat teken van de death eaters boven je huis hangen, maar ja, je moet er wat voor over hebben.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:07 schreef versabommie het volgende:
sow, die zou het goed doen in m'n tuinkachel!
Groot uitgevallen clitoris...quote:
Heb je al gedaanquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kep jou door scan, jij bent teveel met het spelletje bezig! Jij wil gewoon +2 hebben!
* geeft milagro glaasje water tegen de schrikquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:10 schreef milagro het volgende:
Aaaaaah ik zie voor het eerst Chantal close up zonder make up!!!!!!!!
Sonique is geen vrouw BTW....quote:Ok, maar ik moet van de grote Menno wel eerst elk nieuw vrouwelijk lid uitwonen ter test !
Joost is de enige die zich nog bemoeid met Menno. De rest laat hem links liggen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
Menno zal Joost net zo lang op de lip blijven zitten totdat hij de waarheid zal vertellen...
Joost wordt vanzelf zenuwachtig...
Dan moet ik toch iets minder pro-Lieske gaan schrijven heb ik het idee.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kep jou door scan, jij bent teveel met het spelletje bezig! Jij wil gewoon +2 hebben!
Gelukkig ben jij niet van de screenshots. Jezus zeg, van alleen al de omschríjving komt het maagzuur naar boven.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:10 schreef milagro het volgende:
Lieske zou zo bij de padvinders kunnen. Dido zou het beter doen als stewardess, veel aandacht en eindigen als vrijgezel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:09 schreef Gert het volgende:
Dido is een walgelijk sujet, en Lieske is eerlijk en oprecht.![]()
.Het is te hopen dat je nog niet helemaal wakker bentquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:10 schreef milagro het volgende:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:11 schreef Sonique het volgende:
Even helemaal offtopic hoor, maar ik heb m'n iPod Nano eindelijk binnen!!
De andere bewoners zijn meer bezig met Menno dan Menno met de andere bewoners...quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:11 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Joost is de enige die zich nog bemoeid met Menno. De rest laat hem links liggen.
Die verhangt zich als ze die caps ooit terugziet.quote:
Volgens mij is Lieske verrerweg het populairst op het forum.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moet ik toch iets minder pro-Lieske gaan schrijven heb ik het idee.
ja joh, ik kan er zo slecht tegen als ik provoceer en het gewenste effect blijft uit...vinnet gewoon knapquote:
LOL.. ik zie het nu ook. Dan moet ik mijn komende punten maar even aanpassenquote:
1 week na Lieske.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:14 schreef regenworm het volgende:
Wat een nachtmerrie zet de streams aan gelijk met Dido en de nominaties.
Wanneer wordt dat mens eens volwassen.
In Rotterdam zeggen we dan gewoon : " Als dat geen neuken wordt vannacht "quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:07 schreef Showtime het volgende:
[..]
Dat is vreemd inderdaad. Er zijn veel mensen voor Lieske, maar als ik weer eens in de verdediging schiet, lijkt het wel eens alsof ik hier de enige ben. Heel apartquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij is Lieske verrerweg het populairst op het forum.
En jij bent de voorzitter van de fanclub, wat wil je nog meer.![]()
Ja is goed van jequote:Op zaterdag 5 november 2005 14:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja joh, ik kan er zo slecht tegen als ik provoceer en het gewenste effect blijft uit...vinnet gewoon knap![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:16 schreef Muerte het volgende:
Brrrr..!
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot036a.jpg]afbeelding][/URL]
Helaas... Lieske is zoooooooooooooowwwwwwwwww naief...quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop toch echt dat Lieske daar doorheenkijkt.
De gevreesde Chileense dictator Putavistaquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:16 schreef Muerte het volgende:
Brrrr..!
Allebei onder het motto; "Dan worden we er niet uitgestemd door de kijkers"!quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:08 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Read my lips! Die 2 slapen bij elkaar vanavond!![]()
Whahaahaaaaaquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:16 schreef Muerte het volgende:
Brrrr..!
ik krijg ook steeds meer het vermoeden dat de herkansing voor Rob ook puur te "danken" is aan het feit dat ze geen vent voor die heks kunnen vindenquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:19 schreef luciano het volgende:
Geen wonder dat BB al 4 / 5 ??? weken een vent voor haar aan het zoeken is . En eerst meldden ze dat er " al 6 " kandidaten waren ..........
Blufffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Daarom is t ook zn Troetelbeertjequote:Op zaterdag 5 november 2005 14:18 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Helaas... Lieske is zoooooooooooooowwwwwwwwww naief...
Lieske geloofd alles wat anderen beweren...
lieske is veel volwassende dan dido.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
1 week na Lieske.
Kan nog even duren dus.![]()
BB zoekt een date voor Chankwal, sms "MUMMIE" naar 1010.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:16 schreef Muerte het volgende:
Brrrr..!
woow weggelopen uit de cast van planet of the apesquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:16 schreef Muerte het volgende:
Brrrr..!
Dit is echt een mooie foto!quote:
Niet!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:15 schreef scanman01 het volgende:
Dat is vreemd inderdaad. Er zijn veel mensen voor Lieske, maar als ik weer eens in de verdediging schiet, lijkt het wel eens alsof ik hier de enige ben. Heel apart
Ik denk dat dat er puur aan ligt dat ze anders een exit minder hebben en dat kost te veel geld. Nu hebben ze én Rob erin gehouden (dus nog een exit over) én de mensen hebben veel gebeld voor die Rob actie. Dubbelop geldquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik krijg ook steeds meer het vermoeden dat de herkansing voor Rob ook puur te "danken" is aan het feit dat ze geen vent voor die heks kunnen vinden
Echt niet ze krijgt het spelletje van de medebewoners steeds meer doorquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:18 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Helaas... Lieske is zoooooooooooooowwwwwwwwww naief...
Lieske geloofd alles wat anderen beweren...
Top verwoordquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:21 schreef versabommie het volgende:
ha, in me ietwat beschonken schedel toch nog naar BB gestuurd:
Beste redactie van Big Brother,
Met veel plezier volgde ik tot nu toe deze editie van Big Brother. Tot nu toe althans. Ik kan best begrijpen dat er met deze nogal niet al te initiatiefrijke bewoners af en toe te juigen valt als er eens een ruzie of iets dergelijks is. Echter vandaag en afgelopen nacht weet het nare mannetje Roel het voor elkaar te krijgen om keer op keer dreigementen uit te spreken richting Menno. Zo zou Roel zijn broer wel even Menno weten aan te pakken, en ook al twee keer is vandaag door dit heerschap aangegeven dat hij Menno wel graag zou “neerhoeken”. Zojuist was voor mij de druppel want om ongeveer 23:15 waren zijn letterlijke woorden: “Ik wil hem nu wel uit zijn bed trekken en een kets geven”.
Verder hebben we nog de zichzelf omhoog schreeuwende Rob die vandaag zijn medebewoners opriep om Menno totaal dood te zwijgen.
Beste redactie, ik ben er absoluut een voorstander van dat er wat actie in het huis verwacht mag worden maar de manier waarop Rob poogt het leven van Menno in het huis menselijk onmogelijk te maken en de expliciet uitgesproken dreigementen van Roel VS Menno kunnen wat mij betreft echt niet. De bewoners hoeven geen perfecte afspiegeling van de samenleving te zijn maar dit asociale gedrag hoort m.i. niet thuis op tv en zou bestraft moeten worden met een stevige waarschuwing danwel sanctie.
Ik hoop dan ook dat Big Brother dit gedrag op passende wijze afkeurt en met een sanctie beloond.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:16 schreef Muerte het volgende:
schldls gschdn vr
drtgr zkt lfst rknd mn
knmrkn..vrlk spntn rrlk prcht
Mummie.....Hummie....ik ruik een complottheorie!quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:21 schreef Showtime het volgende:
[..]
BB zoekt een date voor Chankwal, sms "MUMMIE" naar 1010.
Zal deze foto bewarenquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:21 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dit is echt een mooie foto!
Chantal die Lieske vanalles wijs aan het maken is, en Liske hangt het domme blondje uit.
Maar ondertussen zie je de ware Lieske in de spiegel haar duistere plannen smeden achter Chantal haar rug...
Als het zo zou zijn zou deze foto geweldig zijn!
Vind ik ook, maar gaat niet gebeuren ben ik bang.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet!!Lieske staat bij mij al twee maanden op de eerste plek hoor
Lieske moet BB winnen
Troetelbeertjes zijn moraalriddersquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Daarom is t ook zn Troetelbeertje
Zijn ook naief maar ook schattig
Bommie, Bommie....quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:21 schreef versabommie het volgende:
knip
uiteraard niet, de alwetende en altijd rechtvaardige Menno gaat er met de poet vandoor!quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar gaat niet gebeuren ben ik bang.
Klopt, ze is nu ongeveer op het punt waar de rest na een week was.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:22 schreef regenworm het volgende:
Echt niet ze krijgt het spelletje van de medebewoners steeds meer door
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:21 schreef versabommie het volgende:
Met veel plezier volgde ik tot nu toe deze editie van Big Brother. Tot nu toe althans. Ik kan best begrijpen dat er met deze nogal niet al te initiatiefrijke bewoners af en toe te juigen valt als er eens een ruzie of iets dergelijks is. Echter vandaag en afgelopen nacht weet het nare mannetje Roel het voor elkaar te krijgen om keer op keer dreigementen uit te spreken richting Menno. Zo zou Roel zijn broer wel even Menno weten aan te pakken, en ook al twee keer is vandaag door dit heerschap aangegeven dat hij Menno wel graag zou “neerhoeken”. Zojuist was voor mij de druppel want om ongeveer 23:15 waren zijn letterlijke woorden: “Ik wil hem nu wel uit zijn bed trekken en een kets geven”.
Verder hebben we nog de zichzelf omhoog schreeuwende Rob die vandaag zijn medebewoners opriep om Menno totaal dood te zwijgen.
Beste redactie, ik ben er absoluut een voorstander van dat er wat actie in het huis verwacht mag worden maar de manier waarop Rob poogt het leven van Menno in het huis menselijk onmogelijk te maken en de expliciet uitgesproken dreigementen van Roel VS Menno kunnen wat mij betreft echt niet. De bewoners hoeven geen perfecte afspiegeling van de samenleving te zijn maar dit asociale gedrag hoort m.i. niet thuis op tv en zou bestraft moeten worden met een stevige waarschuwing danwel sanctie.
Ik hoop dan ook dat Big Brother dit gedrag op passende wijze afkeurt en met een sanctie beloond.
Zeker moet lieske winnen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet!!Lieske staat bij mij al twee maanden op de eerste plek hoor
Lieske moet BB winnen
Mummie .....Hummie....ik ruik een Tummie !quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mummie.....Hummie....ik ruik een complottheorie!
\quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Bommie, Bommie....![]()
Ga het electra nu maar aanleggen op zolder...![]()
Versabommie, hier scoor je bij mij punten meequote:Op zaterdag 5 november 2005 14:21 schreef versabommie het volgende:
Misschien ben ik dan ook naief (open deur). Als mensen mij iets vertellen ga ik er in eerste instantie ook gewoon vanuit dat dat de waarheid is. Als je mensen meteen al moet gaan wantrouwen, dat is wat mij betreft het einde zoek. Maar ik ben daardoor al wel een paar keer op m;n bek gegaan idd.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Daarom is t ook zn Troetelbeertje
Zijn ook naief maar ook schattig
Je vergeet de "aan het gas kunnen ze" uitspraken van Didoquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:21 schreef versabommie het volgende:
Ik denk dat Menno waanzinnig ass gaat kicken en Hummie wil hem er bij nader inzien echt wel inhouden, hij de enige die wat wil doen voor het spel!quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:26 schreef Sonique het volgende:
MEnno tegen Joost "Als BB een spel wilt, dan krijgen ze een spel. En wel het medogenlooste spel wat iemand ooit gezien heeft"
Grappig deze verdekte doodschap, MEno is bezig Joost z'n vertrouwen te winnen, en zal hem keihard laten vallen om het feit dat hij Menno een oor aan heeft genaait...
Medogenloos inderdaad!
Maar wel terecht imo.
Maar ze is de enige die ik het geld oprecht gunquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:24 schreef scanman01 het volgende:
Vind ik ook, maar gaat niet gebeuren ben ik bang.
Nou als ik je avatar zo zie dan punt ik vanzelf ook welquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Versabommie, hier scoor je bij mij punten mee
We zullen zien maar ik weet zeker dat je in lieske vergist.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Klopt, ze is nu ongeveer op het punt waar de rest na een week was.
Halverwege 2007 snapt ze hoe ze al die tijd in de zeik is genomen.
Btje naief is niet verkeerd hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien ben ik dan ook naief (open deur). Als mensen mij iets vertellen ga ik er in eerste instantie ook gewoon vanuit dat dat de waarheid is. Als je mensen meteen al moet gaan wantrouwen, dat is wat mij betreft het einde zoek. Maar ik ben daardoor al wel een paar keer op m;n bek gegaan idd.
Dat mag van mij niet gebeuren. Maar eerlijk gezegd zou ik verder ook niemand weten wie ik het zou gunnen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
uiteraard niet, de alwetende en altijd rechtvaardige Menno gaat er met de poet vandoor!
c/p in de mail.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:21 schreef versabommie het volgende:
Jij kunt zo in het huis. Je zou het goed doen met je complottheorieen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Klopt, ze is nu ongeveer op het punt waar de rest na een week was.
Halverwege 2007 snapt ze hoe ze al die tijd in de zeik is genomen.
Je had beter er ook bij kunnen vertellen dat je zelf ook eens ernstig bedreigd bent.... heeft meer impact denk ik. (Denk aan dat kanker gedoe met Menno)quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
\
Ik denk dat ik eerst ff gaot liggen ....misschien dat ik dan weer bij positieven kom
quote:
Schrijf jij ook nog even een briefjequote:Op zaterdag 5 november 2005 14:29 schreef Bocaj het volgende:
Je had beter er ook bij kunnen vertellen dat je zelf ook eens ernstig bedreigd bent.... heeft meer impact denk ik. (Denk aan dat kanker gedoe met Menno)
Ja, en de andere bewoners lopen er met ogen open in, die vinden sigaretten, drank en achterklap belangrijker...quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat Menno waanzinnig ass gaat kicken en Hummie wil hem er bij nader inzien echt wel inhouden, hij de enige die wat wil doen voor het spel!
Fcuk, da's idd waar !quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:29 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je had beter er ook bij kunnen vertellen dat je zelf ook eens ernstig bedreigd bent.... heeft meer impact denk ik. (Denk aan dat kanker gedoe met Menno)
Hij werkt er ook hard voor zag je met de weekopdrachtenquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat Menno waanzinnig ass gaat kicken en Hummie wil hem er bij nader inzien echt wel inhouden, hij de enige die wat wil doen voor het spel!
Misschien handig als gewoon iedereen ff een mail stuurt ....quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Schrijf jij ook nog even een briefje
Ja die foto is very shaggable....quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou als ik je avatar zo zie dan punt ik vanzelf ook wel![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:21 schreef versabommie het volgende:
Het zijn gewoon weer vrienden hoor, niet teveel achter zoeken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:26 schreef Sonique het volgende:
MEnno tegen Joost "Als BB een spel wilt, dan krijgen ze een spel. En wel het medogenlooste spel wat iemand ooit gezien heeft"
Grappig deze verdekte doodschap, MEno is bezig Joost z'n vertrouwen te winnen, en zal hem keihard laten vallen om het feit dat hij Menno een oor aan heeft genaait...
Medogenloos inderdaad!
Maar wel terecht imo.
Lies heeft een minimaal een uur lopen janken in de badkamer over wat Chantal en Tanja tegen haar gezegd hadden (wat deels ook hun motivatie was om haar te nomineren), over vlekjes in haar smoeltje, over een kraaiende pijn in haar knie, om dan weer te janken over het feit dat BB vanwege die knie beslist dat ze een tandje lager moet sporten, over dat niemand haar verhalen boeiend vindt, over buiten de groep vallen... tranen met tuiten, ontroostbaar ..yep echt een grote meidquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
lieske is veel volwassende dan dido.
Die liep na 6 nominaties helemaal niet te zeiken
shaggadelic yeah!quote:
Ik zou er als eerste uit zijn denk ik.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:29 schreef scanman01 het volgende:
Jij kunt zo in het huis. Je zou het goed doen met je complottheorieen.
ik vind het eigenlijk best wel sufquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Versabommie, hier scoor je bij mij punten mee
Ik niet. Ik zou gaan slijmen met alle medebewoners en ze achter hun rug om afzeiken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik zou er als eerste uit zijn denk ik.
Pris![]()
Nee, lachen! Ik ben geen fan van Roel en ik hoop op een sanctie oid voor Roelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |