Maar wij wel!!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:05 schreef scanman01 het volgende:
Ze heeft echt geen idee van haar eigen acties.
Heb je wel een week dat teken van de death eaters boven je huis hangen, maar ja, je moet er wat voor over hebben.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:07 schreef versabommie het volgende:
sow, die zou het goed doen in m'n tuinkachel!
Groot uitgevallen clitoris...quote:
Heb je al gedaanquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kep jou door scan, jij bent teveel met het spelletje bezig! Jij wil gewoon +2 hebben!
* geeft milagro glaasje water tegen de schrikquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:10 schreef milagro het volgende:
Aaaaaah ik zie voor het eerst Chantal close up zonder make up!!!!!!!!
Sonique is geen vrouw BTW....quote:Ok, maar ik moet van de grote Menno wel eerst elk nieuw vrouwelijk lid uitwonen ter test !
Joost is de enige die zich nog bemoeid met Menno. De rest laat hem links liggen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
Menno zal Joost net zo lang op de lip blijven zitten totdat hij de waarheid zal vertellen...
Joost wordt vanzelf zenuwachtig...
Dan moet ik toch iets minder pro-Lieske gaan schrijven heb ik het idee.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kep jou door scan, jij bent teveel met het spelletje bezig! Jij wil gewoon +2 hebben!
Gelukkig ben jij niet van de screenshots. Jezus zeg, van alleen al de omschríjving komt het maagzuur naar boven.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:10 schreef milagro het volgende:
Lieske zou zo bij de padvinders kunnen. Dido zou het beter doen als stewardess, veel aandacht en eindigen als vrijgezel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:09 schreef Gert het volgende:
Dido is een walgelijk sujet, en Lieske is eerlijk en oprecht.![]()
.Het is te hopen dat je nog niet helemaal wakker bentquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:10 schreef milagro het volgende:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:11 schreef Sonique het volgende:
Even helemaal offtopic hoor, maar ik heb m'n iPod Nano eindelijk binnen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |