ff snel iemand naar de winkel sturen om een nieuwe te halen dusquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:05 schreef Snaptnix het volgende:
*snik* nog even en ik kan helemaal niet meer kijken vrees ik. De adapter van m'n laptoppie fikt net uit![]()
toch maar niet.... kut...quote:
"quote:
roel is een hufterquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:09 schreef bunnyma het volgende:
[..]
"
Maar Roel houdt hem tegen:
"Ze zijn het aan het uitpraten. En dat is wel goed voor de sfeer"
Rob geeft hem gelijk en gaat daarom maar naar buiten.
Is hem wel geraden ja. Dat ie of een nieuwe gaat halen of deze repareert. Heb hem het niet naar de friettent rijden voor een supertje ook nog niet vergeven.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
ff snel iemand naar de winkel sturen om een nieuwe te halen dus![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is hem wel geraden ja. Dat ie of een nieuwe gaat halen of deze repareert. Heb hem het niet naar de friettent rijden voor een supertje ook nog niet vergeven.
Anders gaat ie wel een erg slecht weekend tegemoet![]()
quote:
hoiquote:
ik ben hier boos over.... hoe moeten we nu de volgende roddelsessie weten waar ze het over hebben??quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:13 schreef flugeltje het volgende:
We mogen verdomme écht niets zien van de damesruzie....
Bank, bank... dat mocht ie willen. Dan gaat ie maar in het tuinhuisje slapenquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:10 schreef teamlead het volgende:
[..]ik hoop voor hem dat jullie een comfortabele bank hebben
Ni eens op t dak.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bank, bank... dat mocht ie willen. Dan gaat ie maar in het tuinhuisje slapen~O>
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bank, bank... dat mocht ie willen. Dan gaat ie maar in het tuinhuisje slapen~O>
En ook op de talpa-site is er 'nog' niets over te vinden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:15 schreef Mlose het volgende:
Kut! Echt stom dat ze het niet alten zien! Ruzie is leuk!
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:13 schreef flugeltje het volgende:
We mogen verdomme écht niets zien van de damesruzie....
quote:
een beetje vent laat zijn vrouw in het tuinhuisje slapen...quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:15 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
een beetje vent heeft er dus voor gezorgd dat zijn biertender en een tv in dat tuinhuisje staan
Gelukkig kunnen we de sappige details altijd nalezen in het BB dagboek op de Talpa site.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:14 schreef teamlead het volgende:
ik ben hier boos over.... hoe moeten we nu de volgende roddelsessie weten waar ze het over hebben??
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we de sappige details altijd nalezen in het BB dagboek op de Talpa site.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:16 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
een beetje vent laat zijn vrouw in het tuinhuisje slapen...
Wat vormen we een mooi teamquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nog niet eens aangedacht.
voor het meedenken
women are evilquote:
Zekers te wetenquote:
Tot later!quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:20 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga ff wat huishoudelijks doen en mijn mannetje kans geven wat te surfen op het www....
wat een hufter die mennoquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:21 schreef Pinball het volgende:
De boodschappen zijn aan de late kant. Dat schijnt aan Menno te liggen?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:20 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga ff wat huishoudelijks doen en mijn mannetje kans geven wat te surfen op het www....
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:20 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zekers te weten
Onthoudt dat maar goed
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:23 schreef MissX het volgende:
[..]tot straks
* MissX gaat pleitte nog maar ff slapen, die 3 uur van vannacht was toch niet genoeg geloof ik.
En ik hoop dat het vanavond laat wordt in het huis met een goed feestje
Vooral leuk als Ingrid dat zegt. Die zie ik vanavond nog wel haar seroxat met wodka mixen, en vervolgens met lippenstift 'REDRUM' op alle spiegels in de badkamer schrijven met een groot broodmes tussen haar tanden geklemd.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:22 schreef janna55 het volgende:
Volgens Ingrid wordt het gezellig vanavond, want alles is opgeklaard.![]()
![]()
ach.. chantal kennende wordt dit toch nog wel een keer of wat besproken..... En ik heb de hoop nog niet opgegeven dat met alcohol het weer gaat borrelen...quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:23 schreef nachtzuster het volgende:
Alles is nu opgeklaard volgens Ing![]()
Dat moeten we dus niet hebben hè![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |