Gelukkig hebben we jou nog, om haar die gefrustreerde uitroep tegen jouw lieve Liesje tot in de lengte der dagen na te dragen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:47 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Ik dacht dat we een betere vriendschap hadden"
(ze is dat 'teringwijf' even vergeten)
Jammer hoor dit....erruug jammer weer dit...pfff een volwassen kerel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog wel eentje dat de mannen in het huis uitsluitend op haar gezicht eh...![]()
[afbeelding]
Zeker weten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we jou nog, om haar die gefrustreerde uitroep tegen jouw lieve Liesje tot in de lengte der dagen na te dragen.![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:47 schreef milagro het volgende:
"Ja God nou ja, ik weet niet, ik zie dit ook voor het eerst, hoor "
Graag gedaan hoor Jap.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jammer hoor dit....erruug jammer weer dit...pfff een volwassen kerel.![]()
Hebben we het hier al gehad over hoe intens gemeen en laag Lieske haar dubbele bodem liet zien toen ze repte over dat ze niet kon begrijpen waarom roel in godsnaam op dido valt?quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:52 schreef scanman01 het volgende:
Dido zegt steeds dat Lieske naar haar toe had moeten komen met haar onvrede, terwijl ze dat dus zelf ook niet gedaan heeft.
Ja sorry, Gert.. maar ik vind dit zo met enorm dubbele tong praten. Walgelijk gewoon.
Gefeliciteerd met deze mijlpaalquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:53 schreef teamlead het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie net dat DIT mijn 5.000e post op Fok! is
Krijg ik nu een bosje bloemen van Yvonne?
Ik vind het ook zo'n onzin als je iets van iemand vindt, dat je dat gelijk tegen die persoon moet zeggen. Alsof iedereen dat doet in het dagelijkse leven.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:52 schreef scanman01 het volgende:
Dido zegt steeds dat Lieske naar haar toe had moeten komen met haar onvrede, terwijl ze dat dus zelf ook niet gedaan heeft.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:54 schreef versabommie het volgende:
Lieske is de bron van al het kwaad zal nog blijken!
Proficiat schatquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:53 schreef teamlead het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben ik het wel mee eens. Maar ga er dan niet een ander op aanvallen als je het zelf ook niet correct doet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:55 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik vind het ook zo'n onzin als je iets van iemand vindt, dat je dat gelijk tegen die persoon moet zeggen. Alsof iedereen dat doet in het dagelijkse leven.
Geeft niet hoor Scan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:52 schreef scanman01 het volgende:
Ja sorry, Gert.. maar ik vind dit zo met enorm dubbele tong praten. Walgelijk gewoon.
Pas als de resten van Menno uitgestrooid zijn op een golfbaan in de hel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:54 schreef versabommie het volgende:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:54 schreef versabommie het volgende:
Lieske (Deel IV)quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:55 schreef Jappie het volgende:
Of wacht...weet iemand nog het juiste slowchatnummer waar al die mooiste plaatjes verzameld in staan ?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Pas als de resten van Menno uitgestrooid zijn op een golfbaan in de hel.
Iedereen weet dat Menno de antichrist zelve is.
Precies. Alsof Dido gelijk naar iemand toe loopt om te zeggen wat zij van iemand vindt. Geloof ik gewoon niet. 't Is ook niet altijd nodig lijkt mij. Tenzij het je heel hoog zit, dan is het een ander verhaal.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens. Maar ga er dan niet een ander op aanvallen als je het zelf ook niet correct doet.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:53 schreef teamlead het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JAAAA... dat is een hele goeie jaquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Doet me een beetje denken aan die "Iraakse minister voor informatie" dit bericht![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Morgen ga jij behoorlijk kelderen op mijn chaoslijstje...dat weet ik wel...![]()
Daar erger ik me ook wel aan ja.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:53 schreef Arcee het volgende:
Lieske: "Ja, nou ja, God, nou ja... ik weet niet, hoor"
als dido overleeft volgende week, heeft ze geheid weer een paar stemmen te pakken door haar koninginnegedragquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:58 schreef bunnyma het volgende:
Durven ze nu nooit meer Dido te nomineren, na het gesprek?
Dat zou jammer zijn.
Inderdaad. In Zwolle loopt iemand nooit kwaad weg, en als men iemand een klootzak noemt dan bedoelt men ook daadwerkelijk het scrotum.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:56 schreef milagro het volgende:
Dido heeft Lies van de week ook nog een lief kind genoemd, aandoenlijk en zo, toen ze met Roel zat te kletsen.
Dat teringwijf was gewoon een reactie op iets dat Lies op dat moment zei, die avond.
Iemand een teringwijf noemen en vinden zijn toch echt 2 verschillende dingen.... behalve in Zwoille ws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |