Ach gelukkig zijn de bewoners tot dusverre alleen maar poeslief als de rest in de buurt is. Maar owee als ze zich afsplitsen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:23 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid kwam net vertellen dat het vanavond een leuk feest wordt, want alles is net uitgesproken.
Daar zijn we dan mooi blij mee
Ik denk dat Dido vanavond voor de bijl gaatquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:26 schreef Snaptnix het volgende:
Dus vanavond eerst een knetterhard feestje. Daarna sex,
Omdat er anders weer zo'n man redelijk komt doen en met 2 zinnen de hele 'ruzie' tot zinloos peutergedrag bestempelt. Vrouwen willen ook wel eens hun inner child laten gaan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:24 schreef Showtime het volgende:
Waarom zoeken vrouwen regelmatig de confrontatie met elkaar op in een badkamer of in een toiletruimte. Op de middelbare school ook altijd, als 2 vrouwen ruzie hadden gingen ze het in de vrouwentoilet uitvechten.
grote kans, die is kwetsbaar vandaag en zoekt waarschijnlijk de bescherming van een man op, Roel daarentegen heeft zijn geschut elk feestje op scherp staan. In de roos bij mevrouw Roos.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Dido vanavond voor de bijl gaat
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:29 schreef Showtime het volgende:
[..]
grote kans, die is kwetsbaar vandaag en zoekt waarschijnlijk de bescherming van een man op, Roel daarentegen heeft zijn geschut elk feestje op scherp staan. In de roos bij mevrouw Roos.
quote:
Kijk toch meestal wel, al is het alleen maar om te weten hoe ze de verschillende personen wegzetten en het commentaar.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:31 schreef Showtime het volgende:
Dit is de nieuwe tacktiek van Talpa om te zorgen dat de streamers ook naar de televisie uitzendingen blijven kijken. Hoe doe je dat? Door niet alles aan de streamers te laten zien. Is ook zoveel gesproken op dit forum dat er minder naar televisieuitzendingen werd gekeken. Dat is mijn theorie van het niet laten zien van de badkamer catfight.
Wordt Menno echt genegeerd, door Rob en zijn meelopers??quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:33 schreef Mlose het volgende:
Joost moet pissen,
zou Menno ook meegaan naar de wc?
Je ziet die 2 echt alleen nog maar samen
nee hoor.. een uurtje geleden zaten ze nog gezellig te keuvelen over het parkeerbeleid enzoquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:36 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Wordt Menno echt genegeerd, door Rob en zijn meelopers??
Tja iemand moet hem toch vasthoudenquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:33 schreef Mlose het volgende:
Joost moet pissen,
zou Menno ook meegaan naar de wc?
Je ziet die 2 echt alleen nog maar samen
Dat hóór je toch altijd meteen..quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:42 schreef Pinball het volgende:
Het duurde even voor ik het onheilsgevoel wat zich van mij meester maakte kon plaatsen.
Chantal is weer in beeld.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat hóór je toch altijd meteen..
Zo'n vettige bromtoon, met af en toe een schorre misselijkmakende uithaal.
Bedoel je nou echt alleen gezicht shots? Zo ja dan moet je even in het Lieske topic kijken. Daar barst het van. Als je duidelijke bloot pix bedoelt van beetje dichtbij... Die zijn er volgens mij niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:43 schreef Jappie het volgende:
scanman01 heb jij toevallig nog mooie zuivere piccies van Lieske ?? ..full frontal...en dan doel ik uitsluitend op haar gezicht uiteraard![]()
Dat bedoelde ik ook, maar ik kon niet zo snel op 'binnen gehoorsafstand' komen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:43 schreef Gert het volgende:
Dat hóór je toch altijd meteen..
Zo'n vettige bromtoon, met af en toe een schorre misselijkmakende uithaal.
Te veel zelfsquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:44 schreef teamlead het volgende:
chantal: "het draait hier om woorden, alles draait om communicatie"en woorden heeft ze genoeg....l
Joehoequote:Op zaterdag 5 november 2005 13:45 schreef ruby het volgende:
Joehoe.
Er wordt lekker geleuterd in de badkamer.
Ze zijn het niet zo met elkaar eens geloof ik.
dido hoort er niet eens meer te zijnquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:46 schreef scanman01 het volgende:
Lieske en Dido weer.
"Ja God nou ja, ik weet niet, ik zie dit ook voor het eerst, hoor "quote:
Ik heb er ook nog wel eentje dat de mannen in het huis uitsluitend op haar gezicht eh...quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:43 schreef Jappie het volgende:
scanman01 heb jij toevallig nog mooie zuivere piccies van Lieske ?? ..full frontal...en dan doel ik uitsluitend op haar gezicht uiteraard![]()
Wanneer zou Dido er nou es mee klaar zijnquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:46 schreef scanman01 het volgende:
Lieske en Dido weer.
Ik heb net al in het Lieske topic gekeken en daar zit eigenlijk net niet bij waar ik naar op zoek ben....t moet een plaatje zijn waar ze mooi opgemaakt (haar gedaan enzo...met alleen een beetje eyeliner of zo mooi zit te wezen )quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bedoel je nou echt alleen gezicht shots? Zo ja dan moet je even in het Lieske topic kijken. Daar barst het van. Als je duidelijke bloot pix bedoelt van beetje dichtbij... Die zijn er volgens mij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |