Vind ik ook, maar gaat niet gebeuren ben ik bang.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet!!Lieske staat bij mij al twee maanden op de eerste plek hoor
Lieske moet BB winnen
Troetelbeertjes zijn moraalriddersquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Daarom is t ook zn Troetelbeertje
Zijn ook naief maar ook schattig
Bommie, Bommie....quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:21 schreef versabommie het volgende:
knip
uiteraard niet, de alwetende en altijd rechtvaardige Menno gaat er met de poet vandoor!quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar gaat niet gebeuren ben ik bang.
Klopt, ze is nu ongeveer op het punt waar de rest na een week was.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:22 schreef regenworm het volgende:
Echt niet ze krijgt het spelletje van de medebewoners steeds meer door
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:21 schreef versabommie het volgende:
ha, in me ietwat beschonken schedel toch nog naar BB gestuurd:
Beste redactie van Big Brother,
Met veel plezier volgde ik tot nu toe deze editie van Big Brother. Tot nu toe althans. Ik kan best begrijpen dat er met deze nogal niet al te initiatiefrijke bewoners af en toe te juigen valt als er eens een ruzie of iets dergelijks is. Echter vandaag en afgelopen nacht weet het nare mannetje Roel het voor elkaar te krijgen om keer op keer dreigementen uit te spreken richting Menno. Zo zou Roel zijn broer wel even Menno weten aan te pakken, en ook al twee keer is vandaag door dit heerschap aangegeven dat hij Menno wel graag zou “neerhoeken”. Zojuist was voor mij de druppel want om ongeveer 23:15 waren zijn letterlijke woorden: “Ik wil hem nu wel uit zijn bed trekken en een kets geven”.
Verder hebben we nog de zichzelf omhoog schreeuwende Rob die vandaag zijn medebewoners opriep om Menno totaal dood te zwijgen.
Beste redactie, ik ben er absoluut een voorstander van dat er wat actie in het huis verwacht mag worden maar de manier waarop Rob poogt het leven van Menno in het huis menselijk onmogelijk te maken en de expliciet uitgesproken dreigementen van Roel VS Menno kunnen wat mij betreft echt niet. De bewoners hoeven geen perfecte afspiegeling van de samenleving te zijn maar dit asociale gedrag hoort m.i. niet thuis op tv en zou bestraft moeten worden met een stevige waarschuwing danwel sanctie.
Ik hoop dan ook dat Big Brother dit gedrag op passende wijze afkeurt en met een sanctie beloond.
Zeker moet lieske winnen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet!!Lieske staat bij mij al twee maanden op de eerste plek hoor
Lieske moet BB winnen
Mummie .....Hummie....ik ruik een Tummie !quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mummie.....Hummie....ik ruik een complottheorie!
\quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Bommie, Bommie....![]()
Ga het electra nu maar aanleggen op zolder...![]()
Versabommie, hier scoor je bij mij punten meequote:Op zaterdag 5 november 2005 14:21 schreef versabommie het volgende:
Beste redactie van Big Brother,
Met veel plezier volgde ik tot nu toe deze editie van Big Brother. Tot nu toe althans. Ik kan best begrijpen dat er met deze nogal niet al te initiatiefrijke bewoners af en toe te juigen valt als er eens een ruzie of iets dergelijks is. Echter vandaag en afgelopen nacht weet het nare mannetje Roel het voor elkaar te krijgen om keer op keer dreigementen uit te spreken richting Menno. Zo zou Roel zijn broer wel even Menno weten aan te pakken, en ook al twee keer is vandaag door dit heerschap aangegeven dat hij Menno wel graag zou “neerhoeken”. Zojuist was voor mij de druppel want om ongeveer 23:15 waren zijn letterlijke woorden: “Ik wil hem nu wel uit zijn bed trekken en een kets geven”.
Verder hebben we nog de zichzelf omhoog schreeuwende Rob die vandaag zijn medebewoners opriep om Menno totaal dood te zwijgen.
Beste redactie, ik ben er absoluut een voorstander van dat er wat actie in het huis verwacht mag worden maar de manier waarop Rob poogt het leven van Menno in het huis menselijk onmogelijk te maken en de expliciet uitgesproken dreigementen van Roel VS Menno kunnen wat mij betreft echt niet. De bewoners hoeven geen perfecte afspiegeling van de samenleving te zijn maar dit asociale gedrag hoort m.i. niet thuis op tv en zou bestraft moeten worden met een stevige waarschuwing danwel sanctie.
Ik hoop dan ook dat Big Brother dit gedrag op passende wijze afkeurt en met een sanctie beloond.
Misschien ben ik dan ook naief (open deur). Als mensen mij iets vertellen ga ik er in eerste instantie ook gewoon vanuit dat dat de waarheid is. Als je mensen meteen al moet gaan wantrouwen, dat is wat mij betreft het einde zoek. Maar ik ben daardoor al wel een paar keer op m;n bek gegaan idd.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Daarom is t ook zn Troetelbeertje
Zijn ook naief maar ook schattig
Je vergeet de "aan het gas kunnen ze" uitspraken van Didoquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:21 schreef versabommie het volgende:
Ik denk dat Menno waanzinnig ass gaat kicken en Hummie wil hem er bij nader inzien echt wel inhouden, hij de enige die wat wil doen voor het spel!quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:26 schreef Sonique het volgende:
MEnno tegen Joost "Als BB een spel wilt, dan krijgen ze een spel. En wel het medogenlooste spel wat iemand ooit gezien heeft"
Grappig deze verdekte doodschap, MEno is bezig Joost z'n vertrouwen te winnen, en zal hem keihard laten vallen om het feit dat hij Menno een oor aan heeft genaait...
Medogenloos inderdaad!
Maar wel terecht imo.
Maar ze is de enige die ik het geld oprecht gunquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:24 schreef scanman01 het volgende:
Vind ik ook, maar gaat niet gebeuren ben ik bang.
Nou als ik je avatar zo zie dan punt ik vanzelf ook welquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Versabommie, hier scoor je bij mij punten mee
We zullen zien maar ik weet zeker dat je in lieske vergist.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Klopt, ze is nu ongeveer op het punt waar de rest na een week was.
Halverwege 2007 snapt ze hoe ze al die tijd in de zeik is genomen.
Btje naief is niet verkeerd hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien ben ik dan ook naief (open deur). Als mensen mij iets vertellen ga ik er in eerste instantie ook gewoon vanuit dat dat de waarheid is. Als je mensen meteen al moet gaan wantrouwen, dat is wat mij betreft het einde zoek. Maar ik ben daardoor al wel een paar keer op m;n bek gegaan idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |