De gevreesde Chileense dictator Putavistaquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:16 schreef Muerte het volgende:
Brrrr..!
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot036a.jpg]afbeelding][/URL]
Allebei onder het motto; "Dan worden we er niet uitgestemd door de kijkers"!quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:08 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Read my lips! Die 2 slapen bij elkaar vanavond!![]()
Whahaahaaaaaquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:16 schreef Muerte het volgende:
Brrrr..!
ik krijg ook steeds meer het vermoeden dat de herkansing voor Rob ook puur te "danken" is aan het feit dat ze geen vent voor die heks kunnen vindenquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:19 schreef luciano het volgende:
Geen wonder dat BB al 4 / 5 ??? weken een vent voor haar aan het zoeken is . En eerst meldden ze dat er " al 6 " kandidaten waren ..........
Blufffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Daarom is t ook zn Troetelbeertjequote:Op zaterdag 5 november 2005 14:18 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Helaas... Lieske is zoooooooooooooowwwwwwwwww naief...
Lieske geloofd alles wat anderen beweren...
lieske is veel volwassende dan dido.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
1 week na Lieske.
Kan nog even duren dus.![]()
BB zoekt een date voor Chankwal, sms "MUMMIE" naar 1010.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:16 schreef Muerte het volgende:
Brrrr..!
woow weggelopen uit de cast van planet of the apesquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:16 schreef Muerte het volgende:
Brrrr..!
Dit is echt een mooie foto!quote:
Niet!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:15 schreef scanman01 het volgende:
Dat is vreemd inderdaad. Er zijn veel mensen voor Lieske, maar als ik weer eens in de verdediging schiet, lijkt het wel eens alsof ik hier de enige ben. Heel apart
Ik denk dat dat er puur aan ligt dat ze anders een exit minder hebben en dat kost te veel geld. Nu hebben ze én Rob erin gehouden (dus nog een exit over) én de mensen hebben veel gebeld voor die Rob actie. Dubbelop geldquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik krijg ook steeds meer het vermoeden dat de herkansing voor Rob ook puur te "danken" is aan het feit dat ze geen vent voor die heks kunnen vinden
Echt niet ze krijgt het spelletje van de medebewoners steeds meer doorquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:18 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Helaas... Lieske is zoooooooooooooowwwwwwwwww naief...
Lieske geloofd alles wat anderen beweren...
Top verwoordquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:21 schreef versabommie het volgende:
ha, in me ietwat beschonken schedel toch nog naar BB gestuurd:
Beste redactie van Big Brother,
Met veel plezier volgde ik tot nu toe deze editie van Big Brother. Tot nu toe althans. Ik kan best begrijpen dat er met deze nogal niet al te initiatiefrijke bewoners af en toe te juigen valt als er eens een ruzie of iets dergelijks is. Echter vandaag en afgelopen nacht weet het nare mannetje Roel het voor elkaar te krijgen om keer op keer dreigementen uit te spreken richting Menno. Zo zou Roel zijn broer wel even Menno weten aan te pakken, en ook al twee keer is vandaag door dit heerschap aangegeven dat hij Menno wel graag zou “neerhoeken”. Zojuist was voor mij de druppel want om ongeveer 23:15 waren zijn letterlijke woorden: “Ik wil hem nu wel uit zijn bed trekken en een kets geven”.
Verder hebben we nog de zichzelf omhoog schreeuwende Rob die vandaag zijn medebewoners opriep om Menno totaal dood te zwijgen.
Beste redactie, ik ben er absoluut een voorstander van dat er wat actie in het huis verwacht mag worden maar de manier waarop Rob poogt het leven van Menno in het huis menselijk onmogelijk te maken en de expliciet uitgesproken dreigementen van Roel VS Menno kunnen wat mij betreft echt niet. De bewoners hoeven geen perfecte afspiegeling van de samenleving te zijn maar dit asociale gedrag hoort m.i. niet thuis op tv en zou bestraft moeten worden met een stevige waarschuwing danwel sanctie.
Ik hoop dan ook dat Big Brother dit gedrag op passende wijze afkeurt en met een sanctie beloond.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:16 schreef Muerte het volgende:
schldls gschdn vr
drtgr zkt lfst rknd mn
knmrkn..vrlk spntn rrlk prcht
Mummie.....Hummie....ik ruik een complottheorie!quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:21 schreef Showtime het volgende:
[..]
BB zoekt een date voor Chankwal, sms "MUMMIE" naar 1010.
Zal deze foto bewarenquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:21 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dit is echt een mooie foto!
Chantal die Lieske vanalles wijs aan het maken is, en Liske hangt het domme blondje uit.
Maar ondertussen zie je de ware Lieske in de spiegel haar duistere plannen smeden achter Chantal haar rug...
Als het zo zou zijn zou deze foto geweldig zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |