abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 november 2005 @ 14:19:48 #241
691 luciano
ondertitelloos
pi_31989899
Geen wonder dat BB al 4 / 5 ??? weken een vent voor haar aan het zoeken is . En eerst meldden ze dat er " al 6 " kandidaten waren ..........

Blufffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
  zaterdag 5 november 2005 @ 14:19:54 #242
242 Pinball
Electric Monk
pi_31989901
quote:
De gevreesde Chileense dictator Putavista
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zaterdag 5 november 2005 @ 14:20:27 #243
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_31989915
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 14:08 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Read my lips! Die 2 slapen bij elkaar vanavond!
Allebei onder het motto; "Dan worden we er niet uitgestemd door de kijkers"!
eurobilltracker.com
  Moderator zaterdag 5 november 2005 @ 14:20:48 #244
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31989921
quote:
Whahaahaaaaa

Je komt bij, met een enorme hoofdpijn. Je weet niet precies wat er gebeurd is. Je ligt in een kelder, gekneveld. Dan gaat het luik open.

In haar handen heeft ze een setje met chirurgisch gereedschap.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 5 november 2005 @ 14:21:07 #245
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31989928
ha, in me ietwat beschonken schedel toch nog naar BB gestuurd:
Beste redactie van Big Brother,

Met veel plezier volgde ik tot nu toe deze editie van Big Brother. Tot nu toe althans. Ik kan best begrijpen dat er met deze nogal niet al te initiatiefrijke bewoners af en toe te juigen valt als er eens een ruzie of iets dergelijks is. Echter vandaag en afgelopen nacht weet het nare mannetje Roel het voor elkaar te krijgen om keer op keer dreigementen uit te spreken richting Menno. Zo zou Roel zijn broer wel even Menno weten aan te pakken, en ook al twee keer is vandaag door dit heerschap aangegeven dat hij Menno wel graag zou “neerhoeken”. Zojuist was voor mij de druppel want om ongeveer 23:15 waren zijn letterlijke woorden: “Ik wil hem nu wel uit zijn bed trekken en een kets geven”.
Verder hebben we nog de zichzelf omhoog schreeuwende Rob die vandaag zijn medebewoners opriep om Menno totaal dood te zwijgen.

Beste redactie, ik ben er absoluut een voorstander van dat er wat actie in het huis verwacht mag worden maar de manier waarop Rob poogt het leven van Menno in het huis menselijk onmogelijk te maken en de expliciet uitgesproken dreigementen van Roel VS Menno kunnen wat mij betreft echt niet. De bewoners hoeven geen perfecte afspiegeling van de samenleving te zijn maar dit asociale gedrag hoort m.i. niet thuis op tv en zou bestraft moeten worden met een stevige waarschuwing danwel sanctie.
Ik hoop dan ook dat Big Brother dit gedrag op passende wijze afkeurt en met een sanctie beloond.
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zaterdag 5 november 2005 @ 14:21:10 #246
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31989929
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 14:19 schreef luciano het volgende:
Geen wonder dat BB al 4 / 5 ??? weken een vent voor haar aan het zoeken is . En eerst meldden ze dat er " al 6 " kandidaten waren ..........

Blufffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
ik krijg ook steeds meer het vermoeden dat de herkansing voor Rob ook puur te "danken" is aan het feit dat ze geen vent voor die heks kunnen vinden
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_31989936
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 14:19 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
Technisch mooi plaatje
pi_31989937
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 14:18 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Helaas... Lieske is zoooooooooooooowwwwwwwwww naief...

Lieske geloofd alles wat anderen beweren...
Daarom is t ook zn Troetelbeertje
Zijn ook naief maar ook schattig
pi_31989942
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 14:15 schreef Pinball het volgende:

[..]

1 week na Lieske.

Kan nog even duren dus.
lieske is veel volwassende dan dido.
Die liep na 6 nominaties helemaal niet te zeiken
pi_31989943
quote:
BB zoekt een date voor Chankwal, sms "MUMMIE" naar 1010.
Viper 4 life
  zaterdag 5 november 2005 @ 14:21:39 #251
111339 whitef0x
toch nie zo blond als gedacht
pi_31989944
quote:
woow weggelopen uit de cast van planet of the apes
While we live according to race, colour or creed
While we rule by blind madness and pure greed
Our lives dictated by tradition, superstition, false religion
Through the eons, and on and on
  zaterdag 5 november 2005 @ 14:21:41 #252
130524 Sonique
occasional streamer
pi_31989945
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 14:19 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
Dit is echt een mooie foto!

Chantal die Lieske vanalles wijs aan het maken is, en Liske hangt het domme blondje uit.

Maar ondertussen zie je de ware Lieske in de spiegel haar duistere plannen smeden achter Chantal haar rug...

Als het zo zou zijn zou deze foto geweldig zijn!
pi_31989947
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 14:15 schreef scanman01 het volgende:

Dat is vreemd inderdaad. Er zijn veel mensen voor Lieske, maar als ik weer eens in de verdediging schiet, lijkt het wel eens alsof ik hier de enige ben. Heel apart
Niet!! Lieske staat bij mij al twee maanden op de eerste plek hoor

Lieske moet BB winnen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31989956
Dido noemt nog maar eens een keertje dat ze er klaar mee is
  zaterdag 5 november 2005 @ 14:22:42 #255
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31989974
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 14:21 schreef teamlead het volgende:

[..]

ik krijg ook steeds meer het vermoeden dat de herkansing voor Rob ook puur te "danken" is aan het feit dat ze geen vent voor die heks kunnen vinden
Ik denk dat dat er puur aan ligt dat ze anders een exit minder hebben en dat kost te veel geld. Nu hebben ze én Rob erin gehouden (dus nog een exit over) én de mensen hebben veel gebeld voor die Rob actie. Dubbelop geld
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31989981
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 14:18 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Helaas... Lieske is zoooooooooooooowwwwwwwwww naief...

Lieske geloofd alles wat anderen beweren...
Echt niet ze krijgt het spelletje van de medebewoners steeds meer door
pi_31989985
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 14:21 schreef versabommie het volgende:
ha, in me ietwat beschonken schedel toch nog naar BB gestuurd:
Beste redactie van Big Brother,

Met veel plezier volgde ik tot nu toe deze editie van Big Brother. Tot nu toe althans. Ik kan best begrijpen dat er met deze nogal niet al te initiatiefrijke bewoners af en toe te juigen valt als er eens een ruzie of iets dergelijks is. Echter vandaag en afgelopen nacht weet het nare mannetje Roel het voor elkaar te krijgen om keer op keer dreigementen uit te spreken richting Menno. Zo zou Roel zijn broer wel even Menno weten aan te pakken, en ook al twee keer is vandaag door dit heerschap aangegeven dat hij Menno wel graag zou “neerhoeken”. Zojuist was voor mij de druppel want om ongeveer 23:15 waren zijn letterlijke woorden: “Ik wil hem nu wel uit zijn bed trekken en een kets geven”.
Verder hebben we nog de zichzelf omhoog schreeuwende Rob die vandaag zijn medebewoners opriep om Menno totaal dood te zwijgen.

Beste redactie, ik ben er absoluut een voorstander van dat er wat actie in het huis verwacht mag worden maar de manier waarop Rob poogt het leven van Menno in het huis menselijk onmogelijk te maken en de expliciet uitgesproken dreigementen van Roel VS Menno kunnen wat mij betreft echt niet. De bewoners hoeven geen perfecte afspiegeling van de samenleving te zijn maar dit asociale gedrag hoort m.i. niet thuis op tv en zou bestraft moeten worden met een stevige waarschuwing danwel sanctie.
Ik hoop dan ook dat Big Brother dit gedrag op passende wijze afkeurt en met een sanctie beloond.
Top verwoord
  zaterdag 5 november 2005 @ 14:23:10 #258
16305 Jappie
parttime reverend
pi_31989988
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 14:16 schreef Muerte het volgende:

schldls gschdn vr
drtgr zkt lfst rknd mn
knmrkn..vrlk spntn rrlk prcht
  zaterdag 5 november 2005 @ 14:23:19 #259
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31989993
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 14:21 schreef Showtime het volgende:

[..]

BB zoekt een date voor Chankwal, sms "MUMMIE" naar 1010.
Mummie.....Hummie....ik ruik een complottheorie!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_31990004
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 14:21 schreef Sonique het volgende:

[..]

Dit is echt een mooie foto!

Chantal die Lieske vanalles wijs aan het maken is, en Liske hangt het domme blondje uit.

Maar ondertussen zie je de ware Lieske in de spiegel haar duistere plannen smeden achter Chantal haar rug...

Als het zo zou zijn zou deze foto geweldig zijn!
Zal deze foto bewaren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')