Mooi.quote:
Is dit het topic : zoek de verschillen ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:42 schreef Muerte het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot047a.jpg]afbeelding][/URL]
Niet inhoudelijk, maar dat je het ueberhaupt doet, vind ik sufquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, lachen! Ik ben geen fan van Roel en ik hoop op een sanctie oid voor Roel
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:43 schreef luciano het volgende:
[..]
Is dit het topic : zoek de verschillen ?
Ik heb zelfs nog nooit een mail gestuurd. Moet je nagaanquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:44 schreef milagro het volgende:
Niet inhoudelijk, maar dat je het ueberhaupt doet, vind ik suf
Neem je het wel erg serieus allemaal, hoor
nou, Scan, chapeau, hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb zel;fs nog nooit een mail gestuurd. Moet je nagaan
Precies, en wij maken ons nooit ergens druk om verder.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:44 schreef milagro het volgende:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:46 schreef Arcee het volgende:
Precies, en wij maken ons nooit ergens druk om verder.
Moet er wel muziek komen. Anders kan het nog wel eens tegenvallen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:47 schreef regenworm het volgende:
Verwacht vanavond een hoop vuurwerk.
het is echt ongelofelijk hoe jij mijn posts keer op keer negatief interpreteertquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goh, wat reageer je weer prettig.
Je moet deze mailtjes iets anders zien dan die vermeende aanranding van Frenk hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:44 schreef milagro het volgende:
Nee, ik ben er chronisch, a priori en achteraf ten alle tijden helemaal klaar meequote:Op zaterdag 5 november 2005 14:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Precies, en wij maken ons nooit ergens druk om verder.
Ga er wel vanuit dat het gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet er wel muziek komen. Anders kan het nog wel eens tegenvallen.
Ach, een beetje Village People en Right Said Fred enzo mag van mij best door die speakers knallenquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ga er wel vanuit dat het gaat gebeuren.
Als maar niet de homo top 1000 wordt
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ga er wel vanuit dat het gaat gebeuren.
Als maar niet de homo top 1000 wordt
Dat was de ultieme treurigheid inderdaadquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Je moet deze mailtjes iets anders zien dan die vermeende aanranding van Frenk hoor.
Laat dan maar zitten. Mijn opmerking was een verwijzing naar jou toe dat je ooit schreef dat ik het allemaal veel te serieus nam. Maar die kwam overduidelijk ook al niet aan. Jouw reactie kwam zeer neerbuigend op mij over, maar zoals je al zei heb ik dat dus weer verkeerd opgevat.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:48 schreef milagro het volgende:
[..]
het is echt ongelofelijk hoe jij mijn posts keer op keer negatief interpreteert
diewas voor mij bedoeld, schat, dat het zo lekkerbelangrijk is wat ik van jou vind .
Snap je?
nee, vast niet
omdat het geen Foksmilie is, of bedoelje dat niet?quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:52 schreef luciano het volgende:
Ik wil ook wel eens iemand hier met mijnbewerken , grrrrrrrr
Waar haal jij die codes vandaan Cuall ? Volgens het FOK woordenboek werken de codes niet rechtstreeks , zoals mijn machinedeweertje hierboven .....
Er zitten wel leuke nummers tussen maar ik ga toch meer voor house musicquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, een beetje Village People en Right Said Fred enzo mag van mij best door die speakers knallen
Userid 691quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:52 schreef luciano het volgende:
Ik wil ook wel eens iemand hier met mijn http://images.fok.nl/s/tps.gif bewerken , grrrrrrrr
Waar haal jij die codes vandaan Cuall ? Volgens het FOK woordenboek werken de codes niet rechtstreeks , zoals mijn machinedeweertje hierboven .....
Eddie Amadorquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er zitten wel leuke nummers tussen maar ik ga toch meer voor house music
Voyeur, met zijn aangifte bij de politie!quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Je moet deze mailtjes iets anders zien dan die vermeende aanranding van Frenk hoor.
Op - Voeg afbeelding toe - dan plakkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:52 schreef luciano het volgende:
Ik wil ook wel eens iemand hier met mijn http://images.fok.nl/s/tps.gif bewerken , grrrrrrrr
Ik zet deze dag in mijn agenda, we zijn het eens.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:02 schreef regenworm het volgende:
Nath smoel dicht
Stond die er nog niet in dan?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:03 schreef Pinball het volgende:
Ik zet deze dag in mjin agenda
Nee.quote:
Handig, een soort pointer-agenda.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:06 schreef Pinball het volgende:
Nee.
Ik gebruik een leeg schrift als agenda. De normale jaartelling is een fascistisch complot van de Romeinen.
leukquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:03 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik zet deze dag in mijn agenda, we zijn het eens.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het was geen pindakaas maar uit het witte bakje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |