Over een paar uur wel ja.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:41 schreef cuall het volgende:
Wordt het nou weer leuk om te kijken?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Over een paar uur wel ja.
Om een uurtje of negen zijn de meesten wel in de lorum.
Behalve de rebelse feestbeesten Sjaan en Lieske. Die letten altijd goed op dat ze nooit te veel drinken.
Gisteren heeft Dido hem de liefe verklaard.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:35 schreef milagro het volgende:
Ik voel alweer een kwaaie dronk van Roel opkomen... hij vindt het Sinterklaasfeest fout en slecht voor kinderen, om ze zo voor te liegen![]()
Zijn gezicht stond al weer op 'obnoxious asshole'
Teven.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:42 schreef regenworm het volgende:
Door de dames wordt weer aardig gehamsterd.
Zag een aantal zakken chips de slaapkamer in gaan.
Ik ga ff filmpje pakken. Schuif vanavond wel weer aan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Mooi dan ga ik nu mijn boodschappen doen
![]()
en rob, en brave dido en menno die z'n lesje pas nog heeft geleerd...quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Om een uurtje of negen zijn de meesten wel in de lorum.
Behalve de rebelse feestbeesten Sjaan en Lieske. Die letten altijd goed op dat ze nooit te veel drinken.
Yepquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Gisteren heeft Dido hem de liefe verklaard.
Vanavond gaat Roel het weer verpesten.![]()
Ik ben er ook bang voor....quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien gaat lieske wel door het lint.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Vanaf een uurtje of negen zijn de meesten wel in de lorum.
de kans is groot dan het weer gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach.. Ze is er ook voor genomineerd.. Dan mag ze er toch ook van genietenquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:45 schreef Day het volgende:
De queen kijkt toe terwijl haar onderdanen de boodschappen uitpakken.
[afbeelding]
wel erg toepasselijk want de lucht is ook in het huis opgeklaardquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:46 schreef Kokstra het volgende:
Mooie lucht hoor!
Wat een kutsmoes, ze is gewoon luiquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:51 schreef Mlose het volgende:
Dido: "ik kan niet opruimen want ik weet niet waar het allemaal heen moet"
quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:53 schreef Peter6000 het volgende:
van Peter voor Tan
[[url=http://www.filedump.nl/files/bb555.JPG]afbeelding][/URL]
Heb je dr nog een kaartje gestuurd?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:53 schreef Peter6000 het volgende:
van Peter voor Tan
[[url=http://www.filedump.nl/files/bb555.JPG]afbeelding][/URL]
Dat is inderdaad erg volwassen ja.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:04 schreef regenworm het volgende:
Lieske blijft nu gewoon door lullen terwijl andere door haar heen lullen.
Ze laat zich steeds minder in een hoek duwen
Als spuit 11 zeker.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:07 schreef Peter6000 het volgende:
Roel heeft gesolliciteerd bij de Jellinek
Zij denkt dat ze nu een paar vrienden heeft. Zo dom als ze is heeft ze nog niet door dat Chantal en Ingrid slechts tijdelijk hun toevlucht tot haar hebben gezocht vanwege de 'rellen' rondom de nominatie en die haar net zo hard weer gaan droppen als Chantal en Dido het weer hebben bijgelegd.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:04 schreef regenworm het volgende:
Lieske blijft nu gewoon door lullen terwijl andere door haar heen lullen.
Ze laat zich steeds minder in een hoek duwen
Dat mens is gewoon helemaal walgelijkquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:08 schreef Day het volgende:
Tegen de tijd dat Naat de hapjes serveert heeft ze de helft opgevreten!
Wat eet dat mens walgelijk zeg!
zeik nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:08 schreef Day het volgende:
Tegen de tijd dat Naat de hapjes serveert heeft ze de helft opgevreten!
Wat eet dat mens walgelijk zeg!
Ik hou van gesjelligheid. Ik ben een spelletjesmens, klaar.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:09 schreef Day het volgende:
Rob heeft dus echt gelogen over het 'nooit drinken'.
Hij zit nu wel mooi aan de rosé.
Nee niks klaar, want hij heeft altijd beweert dat hij geheelonthouder is (vanwege zijn broer). Dat is dus echt wel iets anders dat voor de gezelligheid meedrinken. Klaar!quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:11 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ik hou van gesjelligheid. Ik ben een spelletjesmens, klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |