quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:39 schreef Pinball het volgende:
Er zitten weer zes man bij elkaar en je hoort alleen Chantal.
Haar stem is moeilijk te onderdrukken, lukt alleen als je t geluid helemaal weghaaldquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:39 schreef Pinball het volgende:
Er zitten weer zes man bij elkaar en je hoort alleen Chantal.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:35 schreef scanman01 het volgende:
Dido wist niet dat dat zwarte pieten bijna allemaal bekende nederlanders zijn
Alleen ben ik ondertussen erg diep gezonken. Zet de streams op mute. Zie ik haar kop.Spookt dat GNAGNAGNA nog door m'n hoofd.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
Haar stem is moeilijk te onderdrukken, lukt alleen als je t geluid helemaal weghaald
Ik kén helemaal geen joppie sausquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
Lieske denkt dat Joppie saus door Job is bedacht...
Bob is altijd nuchter...quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
Bob's is helemaal niet burgelijk Chantal...
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Alleen ben ik ondertussen erg diep gezonken. Zet de streams op mute. Zie ik haar kop.Spookt dat GNAGNAGNA nog door m'n hoofd.![]()
Nog geen nachtmerries?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:42 schreef Snaptnix het volgende:
Alleen ben ik ondertussen erg diep gezonken. Zet de streams op mute. Zie ik haar kop.Spookt dat GNAGNAGNA nog door m'n hoofd.![]()
dan had je gisteravond maar moeten meelezen.,.. alle snacks en sauzen zijn uitgebreid besprokenquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kén helemaal geen joppie saus
Bob's saloon in uitgeestquote:
Ja is echt ergquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ga zo ECHT WEL een patat stoofvlees halen. Dat hele eetgetease van jullie is in me kop blijven malen de hele nacht door! Was in staat dat ik vanmorgen al de deur van de patatzaak in wilde trappen!quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Meestal doet ie het voor mij ook wel hoor, maar als de kleine het vraagt 100% succes.Plus is het dan 2 tegen 1 he.
Zwakke papa kan z'n kleine meissie maar moeilijk iets weigerenErg handig soms.
En anders het dak op idd....![]()
Ik ook niet, maar het schijnt iets met mayonaise,ketchup,satésaus,knoflooksaus en uitjes te zijnquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet wel zorgen dat ik haar enige tijd niet heb gezien voor ik m'n bed instap. Anders gaat het geheid mis.quote:
OMFG beginnen de bewoners nu ook al over dat onderwerp ?!? !quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
OMFG beginnen de bewoners nu ook al over dat onderwerp ?!? !
Ik moest me zó inhouden om niet te gaan schelden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:44 schreef teamlead het volgende:
dan had je gisteravond maar moeten meelezen.,.. alle snacks en sauzen zijn uitgebreid besproken
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga zo ECHT WEL een patat stoofvlees halen. Dat hele eetgetease van jullie is in me kop blijven malen de hele nacht door! Was in staat dat ik vanmorgen al de deur van de patatzaak in wilde trappen!
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga zo ECHT WEL een patat stoofvlees halen. Dat hele eetgetease van jullie is in me kop blijven malen de hele nacht door! Was in staat dat ik vanmorgen al de deur van de patatzaak in wilde trappen!
joh neem een bitterbal....quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik moest me zó inhouden om niet te gaan schelden.![]()
[priscella mode]quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:47 schreef teamlead het volgende:
[..]kunnen wij er ook weer over beginnen en toch OT blijven
Kom maar fijn spoken hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
We zijden gister toch dat je moest trillen.![]()
Wij spoken ook door je hoofd![]()
Lekker frietjes
Ik vind het altijd leuk als ze het over andere BB's (of de Bus) hebben.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Volgens Joost was Job uit De Bus van SBS "chronisch verkouden"...
Sèki in het bijzonder, die had het goed gedaan in deze BB...quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk als ze het over andere BB's (of de Bus) hebben.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Sèki in het bijzonder, die had het goed gedaan in deze BB...
Priscellaquote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk als ze het over andere BB's (of de Bus) hebben.
Seki... dat was toch die agressieve, aso, schijt-aan-alles-en-iedereen-in-de-wereld havenarbeidertje?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Sèki in het bijzonder, die had het goed gedaan in deze BB...
PBquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Worden aangeboden aan de PB as we speak
Gezellie spoken bij Bommiequote:Op zaterdag 5 november 2005 15:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kom maar fijn spoken hoor![]()
Maar idd ik ga zo egwel halen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |