Tot straxquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:53 schreef Snaptnix het volgende:
Ga even boodschappen doen. Tot later
pin ballquote:
Zou wel een stunt zijn als ze Sèki nu in het huis stoppen...quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:50 schreef teamlead het volgende:
[..]de bloedspetters hadden dan al tegen de lens gehangen
Take your pickquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
pin ball
play boy
power book
pis bak
Sekiquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Zou wel een stunt zijn als ze Sèki nu in het huis stoppen...
ben niet zo helemaal gek van chinees....bestel meestal een varkenshaas of biefstuk hehehequote:Op zaterdag 5 november 2005 15:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Gezellie spoken bij Bommie![]()
Volgende x hebben we t wel over bami, iedereen aan de bami zetten![]()
zit die nog op het forum ?quote:
Een lekker broodje balletje gehakt is ookquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
ben niet zo helemaal gek van chinees....bestel meestal een varkenshaas of biefstuk hehehe
Maar sambal daarentegen...maak me gek
Ik pleur veel sambal over eten ....smiddags ben ik zo om voor een broodje speklap met veel sambal![]()
Na die BB en toen ze zo werd afgemaakt hier, heb ik haar nauwelijks weer gezienquote:
Of een broodje mario .....ROARRRRRRRRRR!quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:58 schreef lovebear het volgende:
[..]
Een lekker broodje balletje gehakt is ook![]()
Jammer, op dit forum lijkt er gewoonweg niemand boos op elkaar te kunnen worden ondanks sancties e.d.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na die BB en toen ze zo werd afgemaakt hier, heb ik haar nauwelijks weer gezien
Welke sancties??quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jammer, op dit forum lijkt er gewoonweg niemand boos op elkaar te kunnen worden ondanks sancties e.d.
Of een broodje Kroket met lekker veel mosterdquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Of een broodje mario .....ROARRRRRRRRRR!
Nou, die serverproblemen van pas leken wel rantsoen hoor.quote:
of het achterwege blijven vanquote:
Nou! dat was heviger dan broodje pindakaas met uien!quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:03 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, die serverproblemen van pas leken wel rantsoen hoor.
ik vind dat dus echt goor, doet me aan pikkelelie denken en dat is ook goorquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het schijnt iets met mayonaise,ketchup,satésaus,knoflooksaus en uitjes te zijn
Zoiets als een patatje oorlog of speciaal maar dan net iets anders...
Ik krijg trek in een zoete overwinning...quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Of een broodje Kroket met lekker veel mosterd![]()
Krijg er al trek in![]()
Pikkalilli isquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:06 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind dat dus echt goor, doet me aan pikkelelie denken en dat is ook goor
![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik krijg trek in een zoete overwinning...
Den haag gaat eraan morgen!
Echt 2 peuters!quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:09 schreef regenworm het volgende:
Nath en joost kappen nu
vier kratten bier dat is minder dan dat ze besteld hebben.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:06 schreef Muerte het volgende:
De drank is er!
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot067a.jpg]afbeelding][/URL]
Stream 3quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:09 schreef ChantalC het volgende:
Ze moeten de beelden van stream 3 op de TV laten zien... En dan 3 uur achter elkaar!
Middagquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:11 schreef Peter6000 het volgende:
Goedemiddag![]()
Mooi op tijd ingeschaleld, aan stream 3 te zien.
Stream 1 was een soort kleuterklasje met Joost ofzo
Klote is dat he, Joost was ook mijn favoriet. Maar niet meer door dat aso gedoe tegenover Menno. Nu heb ik niemand meer die ik echt tof vind.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:12 schreef Pinball het volgende:
Joost heeft echt al mijn sympathie verloren met dat schoothondjes gedrag van hem. Nog erger dan dat mes dat hij bij Menno in z'n rug stak. Wat een sukkel. En ik had hem best hoog zitten, dus ik baal er ook nog van.
waar zijn de andere 10 gebleven hummie opgedronkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:12 schreef Kokstra het volgende:
4 flessen wijn
Maar niet vóórdat Nathalie een fles rosé heeft ontkurkt!quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:13 schreef ChantalC het volgende:
Hoe snel loopt Roel met een flesje bier?
Binnen 5 min gok ik...
Best mogelijk dat ze overdag ook gaan zuipen, uit vervelingquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:13 schreef ChantalC het volgende:
Hoe snel loopt Roel met een flesje bier?
Binnen 5 min gok ik...
Goeie tip, ga ik ook doen. Dan merk je het vanzelf als de deur opengaat.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:14 schreef Kokstra het volgende:
Ik kijk al tien minuten naar de voorraadkamer op stream 3. Lekker rustig daar!
Vorig weekend nog op MET tonijn, MMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Of een broodje mario .....ROARRRRRRRRRR!
quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:18 schreef Kokstra het volgende:
Menno vindt SpongeBob niet leuk. Nog meer minpunten voor Menno![]()
Nee joh, het is een rebels feestbeest, écht hoor!quote:
dat is dan wel weer een beetje jammer, ja .quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:18 schreef Kokstra het volgende:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:18 schreef Kokstra het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |