Knopje volume even naar 0 zettenquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:22 schreef Mike1964 het volgende:
mag dat gehijg uit?
ah? dat ik daar zelf niet opgekomen ben...quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Knopje volume even naar 0 zettenschijnt te werken
Zo? Weekje geen ban?quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:23 schreef luciano het volgende:
Ik wilde eerst het topic starten met [ BB SC 659 ] Ik weet geen nieuwe topic te verzinnen
maar was bang voor de reacties .
Dus...eigenlijk...jamaar.....ehhhh..quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:27 schreef luciano het volgende:
Nah , had toen andere dingen te doen , dus was eigenlijk ter zelfbescherming die weekban , anders kwam het gewone werk er toch niet van , lol
Ze hebben met de oefeningen iets meer dan 600 euro verdiendquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:39 schreef buzzer het volgende:
hebben ze de weekopdracht nu gehaald ? ik lees er verder weinig over. Wel dat hij geweest is, maar niet over het resultaat
Dit konden ze ook niet echt verliezen natuurlijk. BB was dat voortdurende rantsoen gewoon ook beu.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:43 schreef buzzer het volgende:
OKe, dan hebben ze het wel redelijk gedaan
ja beu wel... maar ze genereerden minder winst uit het sms-en en bellen dan van te voren ingeschat, dus moest er gekort worden op de boodschappen voor de bewoners...quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dit konden ze ook niet echt verliezen natuurlijk. BB was dat voortdurende rantsoen gewoon ook beu.
Ze hebben gisteren toch nog een envelop gehad. Met daarop alle individuele scores en bijbehorende verdiende bedragen. Definitief was het rond de 670 geloof ik. Niet slecht als je bekijkt dat Chantal bijv 0,00 bij elkaar heeft gesprokkeld. (Hoezo BB heeft ze willen matsen, met iets wat bijna niet verkeerd kon gaan)quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:47 schreef muizemeis het volgende:
ja is die 600 euro nou officieelwant werd gisteren wel zo ongeveer geschat, maar ben nog nergens tegen gekomen dat ze bericht van BB hebben gehad. Dat bericht is wel geweest dus??
Leuk leuk!! Wanneer komen de boodschappen binnen, vanavond al kans op een feestje??
Die zullen vanmiddag wel komen, dus ik denk dat het dan al meteen feest is.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:47 schreef muizemeis het volgende:
Leuk leuk!! Wanneer komen de boodschappen binnen, vanavond al kans op een feestje??
ja dit wist ik dus nog niet en stond ook niet in de streamverslagenquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze hebben gisteren toch nog een envelop gehad. Met daarop alle individuele scores en bijbehorende verdiende bedragen. Definitief was het rond de 670 geloof ik. Niet slecht als je bekijkt dat Chantal bijv 0,00 bij elkaar heeft gesprokkeld. (Hoezo BB heeft ze willen matsen, met iets wat bijna niet verkeerd kon gaan)
Goedemorgen Flugeltje!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:49 schreef flugeltje het volgende:
Mogge allemaal![]()
Ik heb weer niets gemist vannacht,
behalve dan een hoop hilariteit over een populairiteitslijstje![]()
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:49 schreef flugeltje het volgende:
Mogge allemaal![]()
Ik heb weer niets gemist vannacht,
behalve dan een hoop hilariteit over een populairiteitslijstje![]()
oke dan!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die zullen vanmiddag wel komen, dus ik denk dat het dan al meteen feest is.
En misschien gooit BB er ook nog wel wat muziek in daarna, maar dat niet zeker natuurlijk.
Survival Game - Chaos en verwarring.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:52 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Goedemorgen Flugeltje!!![]()
populairiteitslijstje![]()
Survivalgame de users 2quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:52 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Goedemorgen Flugeltje!!![]()
populairiteitslijstje![]()
JIj nogquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo hilariteit? We deden het stikgoed vannacht. Geen enkel probleem.
Zolang de BB-bewoners maar nooit lucht krijgen van dat topic, nadat we zo tekeer zijn gegaan over al hun stomme gedrag tjdens opdrachten
Ik sta er ook inquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Survival Game - Chaos en verwarring.
Jij staat er ook in.... Mij waren ze in eerste instantie vergeten..
Je zou er nog een Lieske-complex van krijgen...![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
JIj nogomdat je wél aan mij dacht i.t.t. de rest....
![]()
Morguh!quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:55 schreef GraafD het volgende:
morge ieder
Nee, dat merkte ik.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:57 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
Ga toch m'n mede Brabo niet vergeten zeker![]()
quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:03 schreef janna55 het volgende:
Goedemorgen..![]()
![]()
Ik lees al jaren mee, helemaal leuk, maar nu ff kijken of mijn wachtwoord het doet.
quote:
Ik ben importquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:04 schreef Snaptnix het volgende:
Jij bent toch een Rotterdammer?
Nu begin ik helemaal van 't padje af te raken geloof ik.
Sla het direct op in geheugen.quote:
Bereid je er maar op voor dat dat gezeik van Dido de hele week aan blijft houden. Is eigenlijk net Tanja nu ze genomineerd is.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:07 schreef flugeltje het volgende:
Dido is net een kapotte plaat.... Het gaat wéér over de nominaties.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor Rob z'n favo riedeltje weer af gaat draaien....
Heeft ie al een paar keer gedaan. "Nee schat, dat begrijp ik toch, dat waardeer ik ook in je..".quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:07 schreef flugeltje het volgende:
Dido is net een kapotte plaat.... Het gaat wéér over de nominaties.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor Rob z'n favo riedeltje weer af gaat draaien....
Ik zat eigenlijk te wachten tot ook het nomineren van Dido de schuld van Menno blijkt te zijnquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Heeft ie al een paar keer gedaan. "Nee schat, dat begrijp ik toch, dat waardeer ik ook in je..".![]()
Goedemorgenquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:03 schreef janna55 het volgende:
Goedemorgen..![]()
![]()
Ik lees al jaren mee, helemaal leuk, maar nu ff kijken of mijn wachtwoord het doet.
Bedankt Pinball.quote:
Jij ook bedankt Muizemeis, het is leuk , ik ken jullie al zoooooo lang, en jullie kennen mij niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:11 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
|euk dat je dan ff langs komt zeg
Ik ben nog steeds afwezig hoore, probeer uit alle macht de survival game opnder de knie te krijgen
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:10 schreef flugeltje het volgende:
Ik zat eigenlijk te wachten tot ook het nomineren van Dido de schuld van Menno blijkt te zijn
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:11 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds afwezig hoore, probeer uit alle macht de survival game opnder de knie te krijgen
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
![]()
En het slechte weer.
En de uitslag van Lieske.
En dat het een meisje was terwijl Tanja een jongetje wilde.
![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:16 schreef janna55 het volgende:
[..]
Jij ook bedankt Muizemeis, het is leuk , ik ken jullie al zoooooo lang, en jullie kennen mij niet.
Ik lees al jaren mee trouwens, ik geniet er zo van, heerlijk![]()
Bommie, ik wist niet dat jij zo geëmancipeerd wasquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:19 schreef versabommie het volgende:
De pokke....vloer gedweilt, kids in bad gedaan, keuken ziet er weer stralend uit en het huis is weer aan kant....
Kids naar buiten geschopt...pappa gaat niet veel meer doen dat staat wel vast ...
Is dieRob nog de enige die op is?
En waarom nu ineens je postaantal gaan verdubbellen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:16 schreef janna55 het volgende:
Jij ook bedankt Muizemeis, het is leuk , ik ken jullie al zoooooo lang, en jullie kennen mij niet.
Ik lees al jaren mee trouwens, ik geniet er zo van, heerlijk![]()
nah kutspel zeg, ze spelen vals...quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:16 schreef cuall het volgende:
[..]
ja daar was ik ook mee bezig en werd lichtelijk gehinderd door een aantal ongeduldige users
![]()
Maar is nu geluktdus muizemuis, .............go
![]()
Ach gisteren wist Dido haar kwaadheid over sjankwal weer mooi te concentreren op Menno ...Hij heeft me geprobeerd op de mond te kussen boehoe ...quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
![]()
En het slechte weer.
En de uitslag van Lieske.
En dat het een meisje was terwijl Tanja een jongetje wilde.
![]()
Je kan hier nog wel even verder hoor als je je verveeltquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:19 schreef versabommie het volgende:
De pokke....vloer gedweilt, kids in bad gedaan, keuken ziet er weer stralend uit en het huis is weer aan kant....
Kids naar buiten geschopt...pappa gaat niet veel meer doen dat staat wel vast ...
Is dieRob nog de enige die op is?
Undercover?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:22 schreef Rover68 het volgende:
Ff testen of de acount van mijn mannetje nog werkt...
Ja dus
flugeltje dus![]()
Noodgedwongen :-)quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bommie, ik wist niet dat jij zo geëmancipeerd was![]()
Flugelmannetje vroeg of zijn account het nog deed.... Ja dus....quote:
Heb ik ook gedaanquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:20 schreef muizemeis het volgende:
ik ga vandaag alleen maar - punten geven uit wraak
........ja en dat mag natuurlijk niet van onze Heilige Didoquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach gisteren wist Dido haar kwaadheid over sjankwal weer mooi te concentreren op Menno ...Hij heeft me geprobeerd op de mond te kussen boehoe ...
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je kan hier nog wel even verder hoor als je je verveelt![]()
Hoe hebben ze jou in godsnaam zo gek gekregen. Ben nog steeds heropvoeding aan het geven, maar haalt allemaal erg weinig uit. Doe mij ook zo'n vent![]()
Ze bewegen wel!quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:27 schreef Pinball het volgende:
Spannend die tenen.
[[url=http://img7.picsplace.to/img7/2/BB_10.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:27 schreef cuall het volgende:
[..]
die van mij ligt nog in bed.
Bommeltje je bent een kanjer hoor![]()
Wacht maar.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:31 schreef janna55 het volgende:
Bedankt Cuall en Flugeltje.
Grappig he, dat ik het nog kan verdubbelen, wordt voor jou moeilijker Cuall hahaha
ikke nietquote:
Ik ben aan het verzesvoudigen sinds het begin van BB5quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:32 schreef Snaptnix het volgende:
Wacht maar.Nog even en je bent net zo verslaafd aan het posten als de rest hier. Valt het voor jou ook niet meer mee om te verdubbelen.
Waar is z'n piemol? Ik zie 'm niet...quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:35 schreef ChantalC het volgende:
Roel naakt onder de douche...
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:31 schreef janna55 het volgende:
Bedankt Cuall en Flugeltje.
Grappig he, dat ik het nog kan verdubbelen, wordt voor jou moeilijker Cuall hahaha
Ikke wel, iedereen die mij vergeten was, vooral APK, omdat ie mij wèl op zijn allereerste lijstje gezet had.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:35 schreef muizemeis het volgende:
ikke niethad het me zo voorgenomen, maar weet niet aan wie ik in godsnaam die -- zou moeten geven... ik vind iedereen eik wel leuk
![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:08 schreef APK het volgende:
Nee kom op, help effe het users tournament leven in te blazen.![]()
Scanman -- Lieske geilert![]()
CartWOman ++ Ondanks lichamelijk ongemak een heerlijke mod.![]()
Pinball ++ Wegens prachtige statistieken!![]()
Jammer he?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waar is z'n piemol? Ik zie 'm niet...![]()
je postaantal...quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:36 schreef cuall het volgende:
[..]
t ís nog vroeg, wat kan ik niet verdubbelen
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:29 schreef ChantalC het volgende:
Wat heeft Roel nou boven zijn bed hangen? Pin-up?
hahahaha ow dat was wel een goede geweest ja, APK was mij ook vergeten in zn eerste lijstjequote:Op zaterdag 5 november 2005 11:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ikke wel, iedereen die mij vergeten was, vooral APK, omdat ie mij wèl op zijn allereerste lijstje gezet had.
[..]
Bedankt Snaptnixquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wacht maar.Nog even en je bent net zo verslaafd aan het posten als de rest hier. Valt het voor jou ook niet meer mee om te verdubbelen.
Welkom trouwens![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:36 schreef flugeltje het volgende:
Waar is z'n piemol? Ik zie 'm niet...![]()
Dan moet je mij eens zien als ik nét wakker ben....quote:
te warm gewassen dus..quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
[[url=http://img5.picsplace.to/img5/12/roel21.JPG]afbeelding][/url]
Daar valt niet tegenaan te zoomen.![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
[[url=http://img5.picsplace.to/img5/12/roel21.JPG]afbeelding][/url]
Ok ok ik zeg al niks meer...quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:40 schreef flugeltje het volgende:
Dan moet je mij eens zien als ik nét wakker ben....
Vind je het gek? Je bent gek op DE ijskoningin... Koud word ie toch klein van?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:41 schreef janna55 het volgende:
hahahahha die piemol van Roel, ach gossie
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
je postaantal...
wel ff wakker blijven he cuall!!
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:43 schreef cuall het volgende:
[..]
ja maar het komt door Menno
![]()
Door hem was ik zo van slag dat ik gisteren aan de zuip ben gegaan, waardoor ik nu niet fris ben
Iedereen geeft Menno de schuld... Dit kan er ook nog wel bij...quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:43 schreef cuall het volgende:
![]()
Door hem was ik zo van slag dat ik gisteren aan de zuip ben gegaan, waardoor ik nu niet fris ben
hoezo??quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:43 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
alleen om rob te etteren zou ik graag zien dat menno wintquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:45 schreef crazymamma het volgende:
Ja, Menno was gisteren de beste tijdens de test. Kan Robje niet hebben he!
Daar hebben ze 'in de groep' allang iets op verzonnnen hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:45 schreef crazymamma het volgende:
Ja, Menno was gisteren de beste tijdens de test. Kan Robje niet hebben he!
Ja, wat een doorgehaalde kwallebak is die rob, brbrbbrbrquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:46 schreef muizemeis het volgende:
[..]
alleen om rob te etteren zou ik graag zien dat menno wint
Dat valt zeker niet mee.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je vergeet dat die ook nog gehandicapt is, dus het eigenlij in verhouding veeeel beter heeft gedaan dan Menno. Rob is gewoon geweldigquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar hebben ze 'in de groep' allang iets op verzonnnen hoor![]()
Rob had maar één punt minder dan Menno... Maar DAT met 20 jaar verschil....![]()
Kortom, Rob is stukken beter dan Menno...
Wat iedereen ook probeert... Het blijft gewoon een zwarte vlekquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:47 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat valt zeker niet mee.
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot003a.jpg]afbeelding][/URL]
ik heb echt een gráfhekel aan dei enge vent met zn rare praatjes ...quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:47 schreef janna55 het volgende:
[..]
Ja, wat een doorgehaalde kwallebak is die rob, brbrbbrbr
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:46 schreef muizemeis het volgende:
[..]
alleen om rob te etteren zou ik graag zien dat menno wint
een 'brrr-smilie'?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:48 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik heb echt een gráfhekel aan dei enge vent met zn rare praatjes ...
ik mis een smiley die angst uitdrukt, een bibberende smiley zeg maar...
tip??
*noteert even op lijstje: kandidaat voor -- puntjes*quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je vergeet dat die ook nog gehandicapt is, dus het eigenlij in verhouding veeeel beter heeft gedaan dan Menno. Rob is gewoon geweldig![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:45 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hoezo??
liep ie in zn nakie rond??![]()
ook leuk, dat is wel zooooooooo'n loserquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:49 schreef cuall het volgende:
[..]
wis Roel ook niet uit, die gaat dan echt door het lint
![]()
tsk, dan vind ik menno te gemakkelijk hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:50 schreef cuall het volgende:
[..]
ik had gewoon ff een zondebok nodig
![]()
Ik mis Ralph steeds vakerquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:51 schreef muizemeis het volgende:
ook leuk, dat is wel zooooooooo'n loser![]()
vond hem in het begin nog wel erg leuk, maar bah wat valt die tegen zeg
quote:
Menno is zijn bed aan het dekken....quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:52 schreef flugeltje het volgende:
Menno is z'n bed aan het dekken...
Wat een enorme slijmbal zeg... Hij doet ook altijd van alles om bij 'het publiek' in de smaak te vallen. Kijk nou, gewoon rechttrekken is niet voldoende hij moet ook nog eens de plooien eruit halen en de boel straktrekken. Vies vuil streberig mannetje![]()
ik niet, heb het in het begin niet zo gevolgd als nu dus heb weinig van hem mee gekregen..quote:
Hij houdt gewoon van netheidquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:52 schreef flugeltje het volgende:
Wat een enorme slijmbal zeg... Hij doet ook altijd van alles om bij 'het publiek' in de smaak te vallen. Kijk nou, gewoon rechttrekken is niet voldoende hij moet ook nog eens de plooien eruit halen en de boel straktrekken. Vies vuil streberig mannetje![]()
omgquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:52 schreef flugeltje het volgende:
Lieve schat, wel eens van sarcasme gehoord?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:56 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hij houdt gewoon van netheid![]()
Nix mismee![]()
Ordnung muss sein zeker?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:56 schreef Bocaj het volgende:
Nix mismee![]()
goedemorgenquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:58 schreef teamlead het volgende:mogguh
ze zijn al wakker zeg... hoe is het mogelijk
Kan 't best begrijpen hoor, dat ie zo lang mogelijk wil wegblijven uit dat gezelschap....quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:56 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nix mismee![]()
gokje... menno??quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:59 schreef MissX het volgende:
over wie hebben ze het nou die gek is ??
Ja, ik lees vaak de dagboeken op talpa en dan mis ik blijkbaar nogal eens wat....quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ordnung muss sein zeker?![]()
Die Menno was een goeie geweest voor de NSB, wat ik je brom!
let eens op
En tegenwoordig moet je nog opletten ook, zo'n verkeerd begrepen grap kan je zo de kop kosten in de polls.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:00 schreef flugeltje het volgende:
OMG, het is voor sommige écht nog te vroeg hè....![]()
Sarcasme![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:00 schreef Pinball het volgende:
Wat loopt Joost moeilijk.
[afbeelding]
ach.. dat ik dat niet gezien heb, overleef ik wel hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:59 schreef muizemeis het volgende:
[..]
goedemorgen![]()
ja joh je hebt de ochtendgymnastiek van rob al gemist!! zonde hoor, maar wie weet heeft iemand een filmpje gemaakt ervan, kun je het ff nakijken..
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lieve schat, wel eens van sarcasme gehoord?![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:03 schreef muizemeis het volgende:
Oke ben dr weer vandoor, have fun vandaag en tot later!!![]()
![]()
Ik zou hevig in de aanval gaan... Lekker het bloed onder de nagels vandaan halen...quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:02 schreef flugeltje het volgende:
Als ik door een halve groep zo uitgekotst zou worden zou ik er niet zo onverstoorbaar onder blijven.
Sterker nog, ik zou waarschijnlijk hevig jankend het huis verlaten om bij 'ons mam' op schoot te kruipen
Mogguhquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:58 schreef teamlead het volgende:mogguh
ze zijn al wakker zeg... hoe is het mogelijk
Jacuzzi was / is onderdeel van het rantsoen , zeker weten .quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:02 schreef scanman01 het volgende:
Een paar bewoners denken dat ze weer de jacuzzi mogen gebruiken. Volgens mij heeft dat niets te maken met het rantsoen, maar was het gewoon een sanctie. Die hoeft dus niet te eindigen vandaag.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:01 schreef Bocaj het volgende:
Ja, ik lees vaak de dagboeken op talpa en dan mis ik blijkbaar nogal eens wat....![]()
Volgens mij niet... Het is trouwens toch te koud buiten... Het zijn en blijven watjes daar in dat huis!quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:04 schreef luciano het volgende:
Jacuzzi was / is onderdeel van het rantsoen , zeker weten .
Ze hebben wel gelijk hoor. Is duidelijk vermeld dat ze tijdens het rantsoen niet meer van de jacuzzi gebruik mochten maken. Rantsoen is over, dus jacuzzi mag ook weer IMO.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:02 schreef scanman01 het volgende:
Een paar bewoners denken dat ze weer de jacuzzi mogen gebruiken. Volgens mij heeft dat niets te maken met het rantsoen, maar was het gewoon een sanctie. Die hoeft dus niet te eindigen vandaag.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:07 schreef scanman01 het volgende:
Even de tekst erbij
Wie maakt dat ik niets meer lust
Wie verstoord mijn rust
Ja, dat is Peter, ja dat is Peter
Waarom doe ik alles fout
Ben ik warm of koud
dat komt door Peter, dat komt door Peter
Peter is mijn ideaal
Grijze trui en rode sjaal
Blauwe ogen, donker haar
Groot en knap en 18 jaar
Peter vindt de meisjes dom
Kijkt niet naar ze om
Want zo is Peter, want zo is Peter
Peter, Peter zie je niet
dat ik ziek ben van verdriet
Peter ik ben verliefd
Jammer... De beelden in de jacuzzi vond ik toch vaak niks. Dus ze mogen wat mij betreft jacuzzi wel afschaffenquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze hebben wel gelijk hoor. Is duidelijk vermeld dat ze tijdens het rantsoen niet meer van de jacuzzi gebruik mochten maken. Rantsoen is over, dus jacuzzi mag ook weer IMO.
Even de tekst erbij
Wie verstoord mijn rust
Waarom doe ik alles fout
Ben ik warm of koud
Peter is mijn ideaal
Blauwe ogen, donker haar
Groot en knap en 18 jaar
Kijkt niet naar ze om
Peter, Peter zie je niet
Peter ik ben verliefd
iq 150+quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:07 schreef ChantalC het volgende:
Lieske: Was echt geen speld tussen mijn ouders door te krijgen!
De bubbels eruit vind ik voldoende.... Dan kunnen we het geroddel goed horen...quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jammer... De beelden in de jacuzzi vond ik toch vaak niks. Dus ze mogen wat mij betreft jacuzzi wel afschaffen
Net als een serieus verstoord zelfbeeld lijkt een irritante stem wel onderdeel van de selectiecriteria.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:06 schreef Lienekien het volgende:
Wat heeft Roel toch eigenlijk een enorme zeikstem.
Ik wou net zeggen, het bubbelbad is heeel goed voor de roddels en stiekum ouwehoeren. Maar wel zonder de bubbels, want die zijn kut.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De bubbels eruit vind ik voldoende.... Dan kunnen we het geroddel goed horen...
Behoorlijk goed?quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:10 schreef Pinball het volgende:
Net als een serieus verstoord zelfbeeld lijkt een irritante stem wel onderdeel van de selectiecriteria.
Chantal, Rob, Nathalie, Lieske, Roel scoren allemaal behoorljik op dat gebied.
Qua onverstaanbaarheid?quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:10 schreef ChantalC het volgende:
De jacuzzi haalt het niet bij Ralluf!
Ook mee eensquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De bubbels eruit vind ik voldoende.... Dan kunnen we het geroddel goed horen...
Nee qua gewoon leuke streams... Ralluf is leuker naar te kijken dan een bubelbad waar gesprekken niet te verstaan zijn...quote:
Het kan echt niet over jou gaan....quote:
Ja van mij mogen ze hem ook compleet afschaffen hoor. Maar vrees dat we er echt weer aan moeten gaan geloven.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jammer... De beelden in de jacuzzi vond ik toch vaak niks. Dus ze mogen wat mij betreft jacuzzi wel afschaffen
Kutbubbels.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:10 schreef MissX het volgende:
Ik wou net zeggen, het bubbelbad is heeel goed voor de roddels en stiekum ouwehoeren. Maar wel zonder de bubbels, want die zijn kut.
Neuh, de jacuzzi moet blijven. Dat is nu er weer binnen gerookt mag worden de enige plek waar kleine groepjes zichzelf, al roddelend, kunnen afzonderen...quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja van mij mogen ze hem ook compleet afschaffen hoor. Maar vrees dat we er echt weer aan moeten gaan geloven.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:13 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Het kan echt niet over jou gaan....
Blauwe ogen, donker haar
Groot en knap en 18 jaar
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan kan in de slaapkamer ook prima... Hebben we gister gezien...quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:15 schreef flugeltje het volgende:
Neuh, de jacuzzi moet blijven. Dat is nu er weer binnen gerookt mag worden de enige plek waar kleine groepjes zichzelf, al roddelend, kunnen afzonderen...
Zonder bubbels en met volop roddels mag ie wel blijven. Maar die bubbels GRRRRR....quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neuh, de jacuzzi moet blijven. Dat is nu er weer binnen gerookt mag worden de enige plek waar kleine groepjes zichzelf, al roddelend, kunnen afzonderen...
Zolang de bubbels maar uitblijven wordt dat de vast roddelstek, let maar op![]()
Ze kunnen ook die ton uit BB1 weer tevoorschijn halen. Dat werkte ook primaquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zonder bubbels en met volop roddels mag ie wel blijven. Maar die bubbels GRRRRR....
bubbels mogen ook... maar dan moet Hummie zorgen voor behoorlijke microfoons bij het bad...quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zonder bubbels en met volop roddels mag ie wel blijven. Maar die bubbels GRRRRR....
Kee jij gelijk dat knap had ik eruit moeten halenquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:16 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
blauwe ogen:
donker haar![]()
groot
knap![]()
18 jaar: al een tijdje niet meernah.. lekker begin van de dag zo
Even de tekst erbij
Wie verstoord mijn rust
Waarom doe ik alles fout
Ben ik warm of koud
Peter is mijn ideaal
Blauwe ogen, donker haar
Groot en knap en 18 jaar
Kijkt niet naar ze om
Peter, Peter zie je niet
Peter ik ben verliefd
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze kunnen ook die ton uit BB1 weer tevoorschijn halen. Dat werkte ook prima
Ik ken het niet....is het soms nog van voor '54 ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:19 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
heerlijk nostalgie
ik had in die tijd een oogje op zo'n Petertje,![]()
op de achterkant van het singeltje stond het nummer "eenzaam, eenzaam, eenzaam"quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:19 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
heerlijk nostalgie
ik had in die tijd een oogje op zo'n Petertje,![]()
Zittend douchen isquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:21 schreef MissX het volgende:
staat Dido eik ooit wel is onder de douche? Ik zie der altijd zitten
Ik was denk 11 jaar, en dit was mij eerste single, die ik mocht draaien dan, want hij was van mijn nichtje, ikzelf had geen grammofoon, oja het jaar 57/58quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ken het niet....is het soms nog van voor '54 ?![]()
Staat nu aan in mediaplayer. De versie van Jiskefet natuurlijkquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:16 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
blauwe ogen:
donker haar![]()
groot
knap![]()
18 jaar: al een tijdje niet meernah.. lekker begin van de dag zo
Ik douche ook wel zittend, maar niet iedere x.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zittend douchen is![]()
Nu heb ik een bad, maar daarvoor ging ik ook altijd zitten als ik uitgebreid wilde douchen.
Janna is 63 of 64 jaar oud???quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:23 schreef janna55 het volgende:
[..]
Ik was denk 11 jaar, en dit was mij eerste single, die ik mocht draaien dan, want hij was van mijn nichtje, ikzelf had geen grammofoon, oja het jaar 57/58
peeeeeeeeeeeter, peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeterquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Staan nu aan in mediaplayer. De versie van Jiskefet natuurlijk
Momentje... Zometeen ken je het welquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nou doet het me ineens denken aan een Peter die ik ken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:22 schreef just me het volgende:
op de achterkant van het singeltje stond het nummer "eenzaam, eenzaam, eenzaam"![]()
Zou ze uit '55 zijn denk je?quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:25 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou doet het me ineens denken aan een Peter die ik ken.
Ze was 11 in 57/58 schreef ze net....quote:
[..]
wahahahahahaquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Oho, je mag Peter helemaal niet plagen....![]()
Neeeeee ik ben uit 1947, mijn Username is van 3 jaar terug, hahahaquote:
[..]
Ik heb verkeerd zitten tellen dus....quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:27 schreef janna55 het volgende:
[..]
Neeeeee ik ben uit 1947, mijn Username is van 3 jaar terug, hahaha![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb verkeerd zitten tellen dus....
Je bent 58 begrijp ik nu....
De gemiddelde leeftijd stijgt weer een klein beetje
Dido's tepels zijn beter te onderscheiden dan Roel's pikkie.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:30 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dido's tepels zijn beter te onderscheiden dan Roel's pikkie.![]()
En Jappie? Ken je het al??quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:26 schreef scanman01 het volgende:
Voor de liefhebbers:
http://www.filedump.nl/files/Jiskefet___Peter.mp3
Vaag...heel vaaaaag zegt het me wat.....alhoewel op de een of andere manier bij mij het vermoeden bestaat dat dit een zwaar gecoverde versie is...quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Momentje... Zometeen ken je het wel
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:35 schreef Bep het volgende:
Flugelllllllllll ik heb vanavond een bedrijfsfeestje en wipneus en pim komen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:35 schreef Bep het volgende:
Flugelllllllllll ik heb vanavond een bedrijfsfeestje en wipneus en pim komen![]()
![]()
Ik zal aan je denken en een dansje voor je doenquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Keileuk.......
Ik heb dat ook al een paar keer voorgesteld, maar ze doen het nooit![]()
Ik wil daar mogen wel een foto van zien hier in het topicquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:36 schreef Bep het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken en een dansje voor je doen
Is goed , fototoestel gaat meequote:Op zaterdag 5 november 2005 12:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik wil daar mogen wel een foto van zien hier in het topic![]()
Bedankt Scanman, ik heb het gelijk opgeslagen, heerlijkquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:26 schreef scanman01 het volgende:
Voor de liefhebbers:
http://www.filedump.nl/files/Jiskefet___Peter.mp3
vertelquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:25 schreef Pinball het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vaag...heel vaaaaag zegt het me wat.....alhoewel op de een of andere manier bij mij het vermoeden bestaat dat dit een zwaar gecoverde versie is...![]()
Dat is inderdaad niet helemaal ok , ik zal geen moment aan bb denken vanavond , weet zeker dat mijn feestje leuker us dan daar in t huisquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:37 schreef teamlead het volgende:
ik hoop dat ik ook nog redelijk op tijd thuis ben, zodat ik het feestje kan zien
dit is toch niet echt helemaal gezond meer... hopen dat je op tijd weg kunt bij een social event om te kijken naar een feestje van anderen en daar op internet over te kletsen met anderen die naar een feestje kijken
Ajuus , ik ben ook weg , tot morgenquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:41 schreef whitef0x het volgende:
kga maar weer eens naar mijn favo muziek kijken en luisteren laterss![]()
Die zijn hun fileetjes aan het wassen...quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:42 schreef Showtime het volgende:
Waar hangen de kippetjes uit?
Mag ik niet van flugeltje.quote:
Peter6000quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:26 schreef flugeltje het volgende:
![]()
Oho, je mag Peter helemaal niet plagen....![]()
Ik blijf ook niet thuis voor BB en als ik uit ben denk ik er geen seconde aan. Maar voordat ik wegga en het is "spannend" denk ik wel is fuck wil niet weg. Maar zodra ik de deur uit ben is dat hele BB gelukkig wel vergeten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:39 schreef Bep het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet helemaal ok , ik zal geen moment aan bb denken vanavond , weet zeker dat mijn feestje leuker us dan daar in t huis
Als straks de boodschappen komen trekt Nathalie meteen een flesje open, reken maar dat de nominaties dan snel weer in beeld zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:43 schreef scanman01 het volgende:
Waarom zijn de nominaties geen issue meer
Jammerrrrr
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die zijn hun fileetjes aan het wassen...
Ik wou dat ik mijn mediaplayer nooit op repeat had gezet..quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt.![]()
De mannen die steeds PETUUUHR roepen zijn van Jiskefet dus. Denk die mannenstemmen weg en je hebt het orgineel.
Shit, dat heb ik dus helemaal gemistquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:48 schreef M-en-A het volgende:
heeft iemand net meegekregen wat er gebeurde op de badkamer????
Ineens hoor ik Chantal als een briesende furie tekeer gaan. Het schijnt er over te gaan dat ze denkt dat Ingrid dingen over haar heeft verteld aan Dido.
Maar helaas toen ik bij de PC kwam en wilde gaan zitten om te genieten van een welverdiende rel in het BB-huis gingen de streams allemaal op de huiskamer bij de heren![]()
![]()
Of ze staan gewoon in hun blote tieten te gillen.... In dat geval komt het maandag óók niet in de uitzending.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:52 schreef M-en-A het volgende:
BB is waarschijnlijk bang dat de haren nu door de badkamer zullen vliegen of willen een wedstrijdje SUMO-worstelen bewaren voor de uitzending van maandag![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Of ze staan gewoon in hun blote tieten te gillen.... In dat geval komt het maandag óók niet in de uitzending.
als sjankwal in d'r blote tieten staat ga ik gillen en loop ikquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:54 schreef teamlead het volgende:
[..]als chantal in haar blote tieten staat te gillen hoop ik dat inderdaad niet zien.....
Nu dus weer welquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:43 schreef scanman01 het volgende:
Waarom zijn de nominaties geen issue meer
Jammerrrrr
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
en nog steedsquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:48 schreef M-en-A het volgende:
streams allemaal op de huiskamer bij de heren![]()
![]()
dan geef ons op zijn minst het geluidquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:01 schreef MissX het volgende:
waarschijnlijk staan ze dus inderdaad in hun blote doos/tieten
een andere reden kan ik niet bedenken waarom we het niet zouden mogen zien
Ja precies..... Wij willen het ook horen...quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan geef ons op zijn minst het geluid![]()
Correctie:quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:02 schreef teamlead het volgende:
Lieske: je ziet er uit alsof je hebt gehuild
Dido:ik heb me opgemaakt
Natte lie of dido maakt niet uit... blijft leukquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Correctie:
Lieske" Wat is er Naat"
Naat "niks"
Lieske"Je ziet er uit alsof je hebt gehuild"
Naat"Nee hoor ik heb me net opgemaakt"
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |