En die klopt nog ook?quote:
Nou, ik hoop dat iemand anders wat meer tijd beschikbaar heeft want het is net als vannacht binnen notime een enorme chaos.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En die klopt nog ook?![]()
We gaan vooruit![]()
Was wel erg gezellig hoor vannacht. zelden midden in de nacht en in m'n uppie zo hard zitten lachenquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat iemand anders wat meer tijd beschikbaar heeft want het is net als vannacht binnen notime een enorme chaos.![]()
Als ik wist hoe dat moest dan deed ik dat wel, heb maar ff de link geplaatst.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:42 schreef Pinball het volgende:
PH52, Ik denk dat je beter die OP van APK over kan nemen in jouw OP?
Alsof mensen dat zo gaan lezen.
Even kopieren en in je eigen OP inplakken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:48 schreef PH52 het volgende:
[..]
Als ik wist hoe dat moest dan deed ik dat wel, heb maar ff de link geplaatst.![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:55 schreef flugeltje het volgende:
Snaptnix ++ => Omdat ze als enige hier in het topic wél aan mij dacht voor de lijst![]()
Bep ++ => Omdat we elkaar zo goed begrijpen(Bep toegevoegd)
Luciano -- => Omdat ie zo lastig is (Luciano toegevoegd)
als we dan toch weer aan gaan passenquote:
Kijk nog 'nsquote:
done!quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:00 schreef Zw0rld het volgende:
Flugeltje ik had een foutje gemaakt.
Petidali had ik niet verhoogd. die moet op 19 staan.
AUB aanpassen. thanks.
ja welke lijst moet ik nou nemen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:03 schreef PH52 het volgende:
Zo gaat-ie goed, nu ff opletten dat Cuall de juiste punten meeneemt.![]()
Mijn laatste lijst klopt helemaal....quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:04 schreef cuall het volgende:
[..]
ja welke lijst moet ik nou nemen?
Ik WACHT wel ff![]()
De laatste van flugeltje.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:04 schreef cuall het volgende:
[..]
ja welke lijst moet ik nou nemen?
Ik WACHT wel ff![]()
Goed ik ga beginnenquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:04 schreef cuall het volgende:
[quote]Op zaterdag 5 november 2005 11:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
cuall go for it!!!!![]()
Die is volgens mij nog volop aan het lezen in het eerste topicquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:16 schreef nachtzuster het volgende:
leuk, ik ga ook even stemmen![]()
edit: of ga jij eerst muizemeis?
Ja mooi he! Was echt geniale zet van jequote:
Die minstemmen heb je van mijquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:28 schreef luciano het volgende:
Ik stond in eerste instantie niet in het lijstje , maar halverwege heeft iemand mij er wel bijgezet , en iemand heeft mij min 2 gegeven , wie wie wie ??? , en hoe kan een topic beginnen met een stand van 17 / 19 / 21 voor sommigen , als er in de regels staat dat er met 15 wordt begonnen ! ?![]()
Waar staan de eerste stemmen ???![]()
keej, ben al bezigquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Die is volgens mij nog volop aan het lezen in het eerste topic![]()
Nou de -- stem voor jou staan gewoon op deze pagina hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:28 schreef luciano het volgende:
Ik stond in eerste instantie niet in het lijstje , maar halverwege heeft iemand mij er wel bijgezet , en iemand heeft mij min 2 gegeven , wie wie wie ??? , en hoe kan een topic beginnen met een stand van 17 / 19 / 21 voor sommigen , als er in de regels staat dat er met 15 wordt begonnen ! ?![]()
Waar staan de eerste stemmen ???![]()
[ http://images.fok.nl/s/tps.gif ] @ flugeltjequote:Op zaterdag 5 november 2005 11:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die minstemmen heb je van mijEn je hebt het ook aan mij te danken dat je nu in het lijstje staat...
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:36 schreef luciano het volgende:
[..]
[ http://images.fok.nl/s/tps.gif ] @ flugeltje
[ http://images.fok.nl/s/hammer.gif ] @ flugeltje
Huhquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:25 schreef Snaptnix het volgende:
Maar heb nog steeds geen lijstje van je gezien
Muizemuisquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:33 schreef muizemeis het volgende:
Cuall krijgt ook ++ want die vind ik meestal erg grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |