Knopje volume even naar 0 zettenquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:22 schreef Mike1964 het volgende:
mag dat gehijg uit?
ah? dat ik daar zelf niet opgekomen ben...quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Knopje volume even naar 0 zettenschijnt te werken
Zo? Weekje geen ban?quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:23 schreef luciano het volgende:
Ik wilde eerst het topic starten met [ BB SC 659 ] Ik weet geen nieuwe topic te verzinnen
maar was bang voor de reacties .
Dus...eigenlijk...jamaar.....ehhhh..quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:27 schreef luciano het volgende:
Nah , had toen andere dingen te doen , dus was eigenlijk ter zelfbescherming die weekban , anders kwam het gewone werk er toch niet van , lol
Ze hebben met de oefeningen iets meer dan 600 euro verdiendquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:39 schreef buzzer het volgende:
hebben ze de weekopdracht nu gehaald ? ik lees er verder weinig over. Wel dat hij geweest is, maar niet over het resultaat
Dit konden ze ook niet echt verliezen natuurlijk. BB was dat voortdurende rantsoen gewoon ook beu.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:43 schreef buzzer het volgende:
OKe, dan hebben ze het wel redelijk gedaan
ja beu wel... maar ze genereerden minder winst uit het sms-en en bellen dan van te voren ingeschat, dus moest er gekort worden op de boodschappen voor de bewoners...quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dit konden ze ook niet echt verliezen natuurlijk. BB was dat voortdurende rantsoen gewoon ook beu.
Ze hebben gisteren toch nog een envelop gehad. Met daarop alle individuele scores en bijbehorende verdiende bedragen. Definitief was het rond de 670 geloof ik. Niet slecht als je bekijkt dat Chantal bijv 0,00 bij elkaar heeft gesprokkeld. (Hoezo BB heeft ze willen matsen, met iets wat bijna niet verkeerd kon gaan)quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:47 schreef muizemeis het volgende:
ja is die 600 euro nou officieelwant werd gisteren wel zo ongeveer geschat, maar ben nog nergens tegen gekomen dat ze bericht van BB hebben gehad. Dat bericht is wel geweest dus??
Leuk leuk!! Wanneer komen de boodschappen binnen, vanavond al kans op een feestje??
Die zullen vanmiddag wel komen, dus ik denk dat het dan al meteen feest is.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:47 schreef muizemeis het volgende:
Leuk leuk!! Wanneer komen de boodschappen binnen, vanavond al kans op een feestje??
ja dit wist ik dus nog niet en stond ook niet in de streamverslagenquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze hebben gisteren toch nog een envelop gehad. Met daarop alle individuele scores en bijbehorende verdiende bedragen. Definitief was het rond de 670 geloof ik. Niet slecht als je bekijkt dat Chantal bijv 0,00 bij elkaar heeft gesprokkeld. (Hoezo BB heeft ze willen matsen, met iets wat bijna niet verkeerd kon gaan)
Goedemorgen Flugeltje!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:49 schreef flugeltje het volgende:
Mogge allemaal![]()
Ik heb weer niets gemist vannacht,
behalve dan een hoop hilariteit over een populairiteitslijstje![]()
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:49 schreef flugeltje het volgende:
Mogge allemaal![]()
Ik heb weer niets gemist vannacht,
behalve dan een hoop hilariteit over een populairiteitslijstje![]()
oke dan!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die zullen vanmiddag wel komen, dus ik denk dat het dan al meteen feest is.
En misschien gooit BB er ook nog wel wat muziek in daarna, maar dat niet zeker natuurlijk.
Survival Game - Chaos en verwarring.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:52 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Goedemorgen Flugeltje!!![]()
populairiteitslijstje![]()
Survivalgame de users 2quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:52 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Goedemorgen Flugeltje!!![]()
populairiteitslijstje![]()
JIj nogquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo hilariteit? We deden het stikgoed vannacht. Geen enkel probleem.
Zolang de BB-bewoners maar nooit lucht krijgen van dat topic, nadat we zo tekeer zijn gegaan over al hun stomme gedrag tjdens opdrachten
Ik sta er ook inquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Survival Game - Chaos en verwarring.
Jij staat er ook in.... Mij waren ze in eerste instantie vergeten..
Je zou er nog een Lieske-complex van krijgen...![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
JIj nogomdat je wél aan mij dacht i.t.t. de rest....
![]()
Morguh!quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:55 schreef GraafD het volgende:
morge ieder
Nee, dat merkte ik.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:57 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
Ga toch m'n mede Brabo niet vergeten zeker![]()
quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:03 schreef janna55 het volgende:
Goedemorgen..![]()
![]()
Ik lees al jaren mee, helemaal leuk, maar nu ff kijken of mijn wachtwoord het doet.
quote:
Ik ben importquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:04 schreef Snaptnix het volgende:
Jij bent toch een Rotterdammer?
Nu begin ik helemaal van 't padje af te raken geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |