Ik zal aan je denken en een dansje voor je doenquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Keileuk.......
Ik heb dat ook al een paar keer voorgesteld, maar ze doen het nooit![]()
Ik wil daar mogen wel een foto van zien hier in het topicquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:36 schreef Bep het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken en een dansje voor je doen
Is goed , fototoestel gaat meequote:Op zaterdag 5 november 2005 12:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik wil daar mogen wel een foto van zien hier in het topic![]()
Bedankt Scanman, ik heb het gelijk opgeslagen, heerlijkquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:26 schreef scanman01 het volgende:
Voor de liefhebbers:
http://www.filedump.nl/files/Jiskefet___Peter.mp3
vertelquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:25 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou doet het me ineens denken aan een Peter die ik ken.
Klopt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vaag...heel vaaaaag zegt het me wat.....alhoewel op de een of andere manier bij mij het vermoeden bestaat dat dit een zwaar gecoverde versie is...![]()
Dat is inderdaad niet helemaal ok , ik zal geen moment aan bb denken vanavond , weet zeker dat mijn feestje leuker us dan daar in t huisquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:37 schreef teamlead het volgende:
ik hoop dat ik ook nog redelijk op tijd thuis ben, zodat ik het feestje kan zien
dit is toch niet echt helemaal gezond meer... hopen dat je op tijd weg kunt bij een social event om te kijken naar een feestje van anderen en daar op internet over te kletsen met anderen die naar een feestje kijken
Ajuus , ik ben ook weg , tot morgenquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:41 schreef whitef0x het volgende:
kga maar weer eens naar mijn favo muziek kijken en luisteren laterss![]()
Die zijn hun fileetjes aan het wassen...quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:42 schreef Showtime het volgende:
Waar hangen de kippetjes uit?
Mag ik niet van flugeltje.quote:
Peter6000quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:26 schreef flugeltje het volgende:
![]()
Oho, je mag Peter helemaal niet plagen....![]()
Ik blijf ook niet thuis voor BB en als ik uit ben denk ik er geen seconde aan. Maar voordat ik wegga en het is "spannend" denk ik wel is fuck wil niet weg. Maar zodra ik de deur uit ben is dat hele BB gelukkig wel vergeten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:39 schreef Bep het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet helemaal ok , ik zal geen moment aan bb denken vanavond , weet zeker dat mijn feestje leuker us dan daar in t huis
Als straks de boodschappen komen trekt Nathalie meteen een flesje open, reken maar dat de nominaties dan snel weer in beeld zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:43 schreef scanman01 het volgende:
Waarom zijn de nominaties geen issue meer
Jammerrrrr
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die zijn hun fileetjes aan het wassen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |