Sla het direct op in geheugen.quote:
Bereid je er maar op voor dat dat gezeik van Dido de hele week aan blijft houden. Is eigenlijk net Tanja nu ze genomineerd is.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:07 schreef flugeltje het volgende:
Dido is net een kapotte plaat.... Het gaat wéér over de nominaties.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor Rob z'n favo riedeltje weer af gaat draaien....
Heeft ie al een paar keer gedaan. "Nee schat, dat begrijp ik toch, dat waardeer ik ook in je..".quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:07 schreef flugeltje het volgende:
Dido is net een kapotte plaat.... Het gaat wéér over de nominaties.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor Rob z'n favo riedeltje weer af gaat draaien....
Ik zat eigenlijk te wachten tot ook het nomineren van Dido de schuld van Menno blijkt te zijnquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Heeft ie al een paar keer gedaan. "Nee schat, dat begrijp ik toch, dat waardeer ik ook in je..".![]()
Goedemorgenquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:03 schreef janna55 het volgende:
Goedemorgen..![]()
![]()
Ik lees al jaren mee, helemaal leuk, maar nu ff kijken of mijn wachtwoord het doet.
Bedankt Pinball.quote:
Jij ook bedankt Muizemeis, het is leuk , ik ken jullie al zoooooo lang, en jullie kennen mij niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:11 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
|euk dat je dan ff langs komt zeg
Ik ben nog steeds afwezig hoore, probeer uit alle macht de survival game opnder de knie te krijgen
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:10 schreef flugeltje het volgende:
Ik zat eigenlijk te wachten tot ook het nomineren van Dido de schuld van Menno blijkt te zijn
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:11 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds afwezig hoore, probeer uit alle macht de survival game opnder de knie te krijgen
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
![]()
En het slechte weer.
En de uitslag van Lieske.
En dat het een meisje was terwijl Tanja een jongetje wilde.
![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:16 schreef janna55 het volgende:
[..]
Jij ook bedankt Muizemeis, het is leuk , ik ken jullie al zoooooo lang, en jullie kennen mij niet.
Ik lees al jaren mee trouwens, ik geniet er zo van, heerlijk![]()
Bommie, ik wist niet dat jij zo geëmancipeerd wasquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:19 schreef versabommie het volgende:
De pokke....vloer gedweilt, kids in bad gedaan, keuken ziet er weer stralend uit en het huis is weer aan kant....
Kids naar buiten geschopt...pappa gaat niet veel meer doen dat staat wel vast ...
Is dieRob nog de enige die op is?
En waarom nu ineens je postaantal gaan verdubbellen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:16 schreef janna55 het volgende:
Jij ook bedankt Muizemeis, het is leuk , ik ken jullie al zoooooo lang, en jullie kennen mij niet.
Ik lees al jaren mee trouwens, ik geniet er zo van, heerlijk![]()
nah kutspel zeg, ze spelen vals...quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:16 schreef cuall het volgende:
[..]
ja daar was ik ook mee bezig en werd lichtelijk gehinderd door een aantal ongeduldige users
![]()
Maar is nu geluktdus muizemuis, .............go
![]()
Ach gisteren wist Dido haar kwaadheid over sjankwal weer mooi te concentreren op Menno ...Hij heeft me geprobeerd op de mond te kussen boehoe ...quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
![]()
En het slechte weer.
En de uitslag van Lieske.
En dat het een meisje was terwijl Tanja een jongetje wilde.
![]()
Je kan hier nog wel even verder hoor als je je verveeltquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:19 schreef versabommie het volgende:
De pokke....vloer gedweilt, kids in bad gedaan, keuken ziet er weer stralend uit en het huis is weer aan kant....
Kids naar buiten geschopt...pappa gaat niet veel meer doen dat staat wel vast ...
Is dieRob nog de enige die op is?
Undercover?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:22 schreef Rover68 het volgende:
Ff testen of de acount van mijn mannetje nog werkt...
Ja dus
flugeltje dus![]()
Noodgedwongen :-)quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bommie, ik wist niet dat jij zo geëmancipeerd was![]()
Flugelmannetje vroeg of zijn account het nog deed.... Ja dus....quote:
Heb ik ook gedaanquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:20 schreef muizemeis het volgende:
ik ga vandaag alleen maar - punten geven uit wraak
........ja en dat mag natuurlijk niet van onze Heilige Didoquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach gisteren wist Dido haar kwaadheid over sjankwal weer mooi te concentreren op Menno ...Hij heeft me geprobeerd op de mond te kussen boehoe ...
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je kan hier nog wel even verder hoor als je je verveelt![]()
Hoe hebben ze jou in godsnaam zo gek gekregen. Ben nog steeds heropvoeding aan het geven, maar haalt allemaal erg weinig uit. Doe mij ook zo'n vent![]()
Ze bewegen wel!quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:27 schreef Pinball het volgende:
Spannend die tenen.
[[url=http://img7.picsplace.to/img7/2/BB_10.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:27 schreef cuall het volgende:
[..]
die van mij ligt nog in bed.
Bommeltje je bent een kanjer hoor![]()
Wacht maar.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:31 schreef janna55 het volgende:
Bedankt Cuall en Flugeltje.
Grappig he, dat ik het nog kan verdubbelen, wordt voor jou moeilijker Cuall hahaha
ikke nietquote:
Ik ben aan het verzesvoudigen sinds het begin van BB5quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:32 schreef Snaptnix het volgende:
Wacht maar.Nog even en je bent net zo verslaafd aan het posten als de rest hier. Valt het voor jou ook niet meer mee om te verdubbelen.
Waar is z'n piemol? Ik zie 'm niet...quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:35 schreef ChantalC het volgende:
Roel naakt onder de douche...
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:31 schreef janna55 het volgende:
Bedankt Cuall en Flugeltje.
Grappig he, dat ik het nog kan verdubbelen, wordt voor jou moeilijker Cuall hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |