Ik moest na het lezen van deze post echt werkelijk waar ff 5 minuten staren naar de halfnaaktfoto van chantal om uberhaupt te kunnen stoppen met lachen!quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:05 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja begin maar lol
We zijn een erg duo
oeee... wel met AB toch zekerquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:08 schreef newsman het volgende:
* newsman geeft lovebear, een speeltje met trilfunctie
Nee kom op, help effe het users tournament leven in te blazen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:05 schreef Falco het volgende:
Heerlijk zeg! Al die bewoners slapen. Hoef je eindelijk niet dat gezeik en die walgelijke huichelarij aan te horen.
Ongemak? Wat mankeert eraan dan?quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Nee kom op, help effe het users tournament leven in te blazen.![]()
Scanman -- Lieske geilert![]()
CartWOman ++ Ondanks lichamelijk ongemak een heerlijke mod.![]()
Pinball ++ Wegens prachtige statistieken!![]()
waar vindik dat ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Peter6000 ++ Sympathiestemmen zijn okequote:Op zaterdag 5 november 2005 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Lach maar wie t laatst lacht lacht t bestquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik moest na het lezen van deze post echt werkelijk waar ff 5 minuten staren naar de halfnaaktfoto van chantal om uberhaupt te kunnen stoppen met lachen!
UHm.... hier voor je neus. Je reageert er net opquote:
How YOU Doin'?quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:11 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lach maar wie t laatst lacht lacht t best
ik begrijp 'm dus ff niet, wat is de bedoeling?quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
UHm.... hier voor je neus. Je reageert er net op![]()
Moeten we daar geen nieuwe topic voor openen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
wat is de bedoeling dan ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
Moeten we daar geen nieuwe topic voor openen?
APK moet openen kan hij goedquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
Lekker hoor, dankje!quote:
ja waar blijft de lijst dan ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
Het zelfde als voor BB tournament maar dan voor fokkers
Die is APK makenquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja waar blijft de lijst dan ?
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:23 schreef lovebear het volgende:
Ik ga slapen
Slaap lekker allemaal![]()
![]()
En Streamse nog
Survival game, De users!quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:23 schreef lovebear het volgende:
Ik ga slapen
![]()
En Streamse nog
Survival game, De users!quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja waar blijft de lijst dan ?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:23 schreef lovebear het volgende:
Ik ga slapen
![]()
En Streamse nog
Een beetje oude post misschien, maar wel boeiendquote:Eindelijk iemand die begrijpt hoe het werkt. BB bepaald wie er uit gaat en daar komt geen kijker aan te pas. Te veel vrouwen zou de verhouding inderdaad behoorlijk verstoren. Bij BB hadden ze gehoopt dat bijvoorbeeld Dido of Natalie op de bank had gezeten. Natuurlijk had BB ook liever Linda binnen gehouden. De in de liefuitzending gehanteerde voorlopige stemming wordt nu te doorzichtig. De wisseling van de laagste twee draait tot nu toe altijd om. Deze mannier levert de meeste bellers op. Ik vermoed dat de volgende keer een iets aangepaste voorlopige stemming op het scherm verschijnt. De nu gehanteerde graphics worden tijdens/of voor de repetitie s'middags al aangemaakt. Wakker worden, het bedrog is groter dan je kan bevatten. Het gaat om kijkcijfers, spanning en sensatie. Zo was het, zo is iedere gameshow, zo zal het altijd blijven
Trustenquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:31 schreef versabommie het volgende:
ik ga pitten en me morgen eens ff beraden / inlezen wbd survivalgame
Van welke datum was deze post?quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:33 schreef BONG4002 het volgende:
Even een interesti feit ertussendoor maar de post die ik nu plaats is ooit door een BB medewerker hier neergezet en daarom knal ik hem er ff tussendoor:
[..]
Een beetje oude post misschien, maar wel boeiend
je bedoelt: is ooit hier neer gezet door iemand die beweert een BB medewerker te zijn....quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:33 schreef BONG4002 het volgende:
Even een interesti feit ertussendoor maar de post die ik nu plaats is ooit door een BB medewerker hier neergezet en daarom knal ik hem er ff tussendoor:
[..]
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:31 schreef versabommie het volgende:
ik ga pitten en me morgen eens ff beraden / inlezen wbd survivalgame
Geef eens een bron.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[poll] De nieuwste complot theoryquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
je bedoelt: is ooit hier neer gezet door iemand die beweert een BB medewerker te zijn....
Ik weet het niet. Ik geloof het nog niet helemaal.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:33 schreef BONG4002 het volgende:
Dat is de psychologie erachter, mensen denken en willen het geloven maar zo ís het niet helaas....dat is denk ik wat deze user ermee wil zeggenquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik geloof het nog niet helemaal.
Als de mensen achter dit soort programma's hersens hebben, manipuleren ze alleen de beelden, en niet de cijfers.
Met de cijfers spelen is net als een toneelspeler neerzetten ipv iemand van straat, het kost je enkel populariteit uiteindelijk. Daarom was BB ooit zo populair juist. Lekker oorspronkelijk en ongekunsteld.
Alles wat er tot nu toe gebeurd is qua cijfers geloof ik nog wel. Die tussenstanden doen er niet toe, als de einduitslag maar klopt. Mocht ik er ooit achter komen dat het niet zo is, maak ik geen hetze, maar kijk ik het gewoon nooit meer.
Manipulatie van stemmen is saai..
En bezig met een spel. En we zijn net zo slecht als de BB-bewoners!quote:
Ja ik zie het.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:57 schreef Day het volgende:
[..]
En bezig met een spel. En we zijn net zo slecht als de BB-bewoners!
neeee... de bewoners zijn alleen maar bezig met het spel.. .wij zijn gewoon onszelf...quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:57 schreef Day het volgende:
[..]
En bezig met een spel. En we zijn net zo slecht als de BB-bewoners!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |