quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:47 schreef newsman het volgende:
En daarbij ben ik liever blauw dan helder.
6 pack amstel light, ik begin straks aan me wijntjes.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat zeker wel he, nog een beetje gedronken vandaag of niet![]()
Vind dronken schotten wel grappig.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel goed met ieren kunnen omgaan ...vooral het dronken bleren is iets wat ik enorm goed beheers :-) Ik hou dan ook van een ECHTE ierse pub...in Utrecht is echt een hele echte en goede...
En geen vrouwenstreken he, gewoon guinness drinken !
Opblaaspaard?!?!quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
Vind dronken schotten wel grappig.
Paar jaar geleden was een schot in een kielt was helemaal de weg kwijt.
Zat hij achter een opblaaspaard aan helemaal boos dat die ni stil lag.
Knalde die stuk Hij huilen joh.
Leuk om te zien zn gebeurtenis.
Da's haags voor patat oorlog!quote:
Roggel is pas 35!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:51 schreef newsman het volgende:
Roggel Hazes, ze mag dan jonger zijn maar ziet er niet uit, trouwens weet niet eens hoe oud ze is.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Da's haags voor patat oorlog!
Begin nou niet weer he. Frietvet is net afgekoeldquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Da's haags voor patat oorlog!
Lovebear begon!quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Begin nou niet weer he. Frietvet is net afgekoeld
Leuk! Ingevuld!!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:39 schreef APK het volgende:
[..]
BB survival game, kijken of het werkt
Lijkt me wel een kutbaan..quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:54 schreef versabommie het volgende:
Het lijkt wel een gewone baan...
de hele dag roddelen en Menno afmaken en dan om een bepaalde tijd als ze gaan slapen dan beginnen ze over andere dingen te praten. Dan opstaan en ff wakker worden en dan weer aan het werk : roddel roddel menno roddel roddel enz enz
Het gaat je goed af SuperMOMquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:41 schreef SuperMOM het volgende:
(wel lekker dat er nu niet zo veel gebeurt, kan ik oefenen op de streamverslagen)
ja, kreeg er honger van!quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nou dank je geef mij maar weer de schuld![]()
Later welquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:59 schreef newsman het volgende:
Opblaaspaard met gaten misschien lovebear ??
Tuurlijk wel, oorlog!quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:59 schreef Day het volgende:
[..]
Leuk! Ingevuld!!!![]()
Misschien wel leuk voor ons ook (maar niet TE persoonlijk worden)
Ja geef een ander maar snel de schuld. Zou ik ook doen als ik jou was.quote:
Dat hemdjequote:Op zaterdag 5 november 2005 01:00 schreef Falco het volgende:
En opeens had ik er weer één:
[afbeelding]
Truste lieverd.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:59 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga ook naar mijn mandje, trusten![]()
![]()
Heej dank je wel!quote:
ochgod...de haagse en brabantse vrouwen trekken een front....quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja geef een ander maar snel de schuld. Zou ik ook doen als ik jou was.![]()
Ja he? Eigenlijk moest het hemdje wat witter zijn bedenk ik me nu, maar het plaatje vind ik wel treffend jaquote:
Whahahahahahaquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:00 schreef Falco het volgende:
En opeens had ik er weer één:
[afbeelding]
Ja begin maar lolquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
ochgod...de haagse en brabantse vrouwen trekken een front....
momentje ga ik ff trillen![]()
* high-fived lovebearquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:05 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja begin maar lol
We zijn een erg duo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |