abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31963331
Ze kunnen geld verdienen met de opdrachten. De heren moeten zo lang mogelijk de halters hooghouden. De dames moeten op de mat liggend op hun rug met de ellebogen de knietjes raken. Iedere aanraking is een punt.
Zodra een van de dames of een van de heren ophoudt wordt de opdracht stilgelegd en de punten geteld om te kijken hoeveel geld ze met dit onderdeel verdient hebben. De gemaskerde mannen zitten bij de dames om het aantal punten te tellen. Ivan spoort ze aan om vooral goed door te gaan.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31963606
Nu gaan de vrouwen weer in de beginstand staan (op tenen en handen) om de tijd te bepalen en de mannen moeten push-ups gaan doen. Joost kwam als eerste met de knieen op de grond dus einde oefening
pi_31963643

Kontjes de lucht in bij de dames
  Moderator vrijdag 4 november 2005 @ 16:17:33 #54
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31963673
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_31963674
De weekopdracht is al weer voorbij zegt Ivan. "De scores zullen zo in de huiskamer met jullie doorgenomen worden. Dan hoor je het eindresultaat". Iedereen bedankt Ivan en gaat weer naar de slaapkamer. Het viel de meeste bewoners duidelijk mee dat dit ALLES was. "Een eitje" zegt Nathalie.
De bewoners praten nog even door over het geheel. Ze zijn op zich behoorlijk tevreden. Er werd nog wel gevraagd wat nou de reden is dat de laatste opdracht zo snel klaar was.
"Joost raakte met zijn knieën de grond", word er gezegd.
pi_31964400
De bewoners zijn aan het speculeren over het bedrag dat ze verdient hebben. Ze rekenen zich nu al rijk zonder te weten wat de beloning van BB is. Volgens de bewoners hebben ze ruim 600 punten gescoord waardoor ze voor iedere punt een euro verdient hebben (wie bepaald de regels in BB ) Ze hebben voor zichzelf dus al berekend dat ze toch zeker een 200 euri meer te besteden hebben dan met het normale budget van 9 maal 50 euri per persoon
pi_31965113
De bewoners worden opgeroepen om naar de slaapkamer te gaan.
"Natuurlijk, ze gaan de apparaten uit de huiskamer weghalen", wordt er gelijk gereageerd door een van de dames.
Als extra tip krijgen ze van BB mee dat een aantal bewoners misschien voor de zekerheid nog even gebruik moeten maken van het toilet
pi_31965685
Chantal: "Ik ben blij dat ik de opdracht niet verziekt heb, dat zou ik niet kunnen hebben", (Ze vergeet voor het gemak dat ze bij de 1eoefening een score van 0 punten had, dus geen extra geld verdient heeft toen)
Ze hopen dat ze nu toch gauw de uitslag eens horen. Daar zijn ze toch wel benieuwd naar.
Men hoopt dat er niet teveel beelden van de weekopdracht getoond worden

Nu vragen ze zich af waar die gemaskerde mannen vandaan komen. "van de straat geplukt", "nee joh die zijn van de redactie". "Kom je eindelijk in BB en dan sta je daar met een masker op". En zo nog een paar van die opmerkingen
pi_31967199
het lijkt erop of de weekopdracht geslaagt is. Naat is druk bezig met de bestellijsten. Rob en Dido zitten nog in de slaapkamer en de diva is nog steeds kwaad. Roel lurkt rustig aan een shaggie. Chantal, Joost en Lieske kijken mee bij de bestellijsten
pi_31967533
Dido en Rob zijn inmiddels uit de slaapkamer. Rob helpt mee met het samenstellen van de bestellijsten. Dido is zwijgzaam in de zithoek gaan zitten, waar Roel en Ingrid ook zitten. Dido lijkt ieder moment tot ontploffing te gaan komen (de regie houd hier ook rekening mee want er blijft 1 camera op haar gericht)
pi_31969485
Zijn zijn in de zithoek aan het eten. Volgens mij zijn het kippenbouten.
pi_31969925
Vlak voordat ze gingen eten zaten Roel en Dido in de tuin.
Dido vertelde Roel dat ze toch wel gevoelens voor hem heeft en dat ze hem dit toch nog wilde vertellen voordat ze donderdag het huis uitgaat.
Roel zegt dat ze niet weet of ze donderdag eruit moet maar Dido zegt dat ze eigenlijk wel zeker weet dat ze eruit moet.
Dido zegt dat na het incident met Linda haar gevoelens minder waren maar dat ze diep in haar hart altijd nog wat voor hem gevoeld heeft.

Roel vind het heel lief dat ze het hem vertelt en baalt van die personen die zich er steeds in mengen.
Hij begrijpt niet wat Dido tegenhoudt om haar gevoelens meer te tonen maar hij hij heeft er wel begrip voor.
Dido snapt het zelf ook niet..............
waar is die kutkip??
pi_31974921
inde kamer zitten roel nathalie dido en rob te praten, het gesprek gaat over: jahoor menno!
ze vinden alle 4 dat menno het spel raar speelt. volgens roel lult hij tegen iedereen andere dingen zodat het goed uitkomt voor hem.

rob komt met het idee om menno te negeren
de rest is het er opzich wel mee eens.

dido zegt voor de gein we moeten een keer een week niet nomineren, rob gaat hier hard tegenin en roept "nee hij moet er juist uit! "

rob vind de motivatie van menno om rob te nomineren nergens op slaan, rob hoopt dat menno hard op ze bek gaat en er deze week uitgaat. rob zegt dat het hem dan niks uitmaakt of hij de week erop eruit gaat.

roel vind het raar dat menno zijn naam nooit over het hek word geschreeuwd en dat er toch veel mensen op hem stemmen.
dido verteld dat zei het leuk vind als haar naam over het hek word geroepen. roel zegt "dat komt doordat je het lekkerste wijf hier bent"
roel zegt dat hyij het echt kut zal vinden als rob donderdag het huis uit moet.
"als dat gebeurd meot ik overblijven met menno en joost, aan die 2 heb ik nog helemaal niks gehad"
rob vind het leuk om te horen dat roel er zo over denkt
hardcoholic
  vrijdag 4 november 2005 @ 22:34:50 #64
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31974999
In de slaapkamer roddelen Ingrid en Chantal ondertussen over Dido.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_31975133
Rond +/- 21.15 uur?

Het is een dag vol spanningen geweest. Dit heeft zo zijn weerslag gehad op de Bewoners. Zo is Dido, die zich erg gekwetst lijkt te voelen door de nominaties, de hele dag al erg stil. Plotseling staat ze op en vraagt Roel of hij even mee gaat roken in de Tuin.
Het blijkt dat de nominatie van gisteren niet het enige is waar Dido mee zit. Ze zijn nauwelijks gaan zitten of het hoge woord komt eruit: “Ik ben best wel gek op je…” Het is even stil en dan zegt Roel: ”Toen ik het met je verprutst had voelde ik me het ergst. Toen moest ik ook heel erg aan thuis denken en aan m’n ex. Daardoor ben ik ultracool tegen je gaan doen.”
”Ik wilde gewoon dat je het wist”, gaat Dido verder.

“Dank je, dat is lief van je, dat vind ik 'super-te-wreed' nieuws”, reageert Roel, die nog niet helemaal lijkt te weten wat hij met deze plotselinge ontboezeming aan moet.

Het is even stil en dan zegt Roel: “Ik ben wel blij dat jij hier zit, ik voel me steeds minder goed in de groep en ik kan mezelf zijn bij jou.” “De manier waarop ik de ‘ijskoningin’ ben geweest tegen jou...”, vervolgt Dido, “komt omdat ik niet wist hoe ik hiermee om moest gaan. En daarom dacht ik net: laat ik het maar gewoon tegen hem zeggen. Ik weet alleen nog steeds niet hoe ik met dit soort gevoelens om moet gaan binnen dit ‘spelletje’.” Roel zegt zacht: “Ik hoop dat je wat dat betreft je gewoon een keer kunt laten gaan.”
“Ik heb vier jaar een relatie gehad en ben vet op m’n bek gegaan, daardoor komt dat. Ik heb dat altijd mooi weten te blokken door iedereen uit de weg te gaan. Hier in het Huis kan ik jou niet uit de weg gaan en ik kan mezelf niet voor de gek blijven houden en zeggen dat ik je een eikel vind. Ik heb mijn best gedaan om je te vermijden. En dan hoor ik dat je een boodschap aan je ex wil doorgeven en dan wordt ik helemaal laaiend. Dat opende mijn ogen.” Roel kijkt haar aan en reageert: “Iedereen weet toch dat ik als een schoothondje achter je aan loop!”

“Dat weet ik, geloof me, het ligt echt aan mij,” gaat Dido verder met haar ontboezeming. “Ik ben hier heel moeilijk in. Ik wil niet meer gekwetst worden. Maar wat voor stomme dingen je ook doet, ik blijf je leuk vinden.” Als hij laat blijken dat hij ook echt goed voor haar kan zijn, praat ze door hem heen: “Dat weet ik ook.” Maar volgens Roel is dat niet waar: “Jij weet er nog geen snars van hoe ik kan zijn.”

Ze staat op en besluit: “Laat het maar ff tussen ons, ik wilde het graag tegen je zeggen en voor de rest gaat het niemand wat aan.” Met deze woorden voegen ze zich weer bij de andere Bewoners.

Bron: http://www.talpa.tv/big-brother/

(ik dacht, zie hier niets over staan, meld het ff )
  vrijdag 4 november 2005 @ 22:59:09 #66
65846 Bocaj
47th President.
pi_31975967
--- Edit ---

[ Bericht 97% gewijzigd door Bocaj op 04-11-2005 23:08:29 (Verkeerde topic) ]
pi_31976449
23.01 In de huiskamer zitten Roel, Dido, Rob en Nathalie. Menno gaat over de tong, waarom doet hij zo voor de buitenwereld terwijl Dido gewoon doet omdat ze zo is. Het gaat over dat het feestje gestopt moest worden of niet. Volgens Roel zei Menno meteen: stoppen. Nathalie wil een ijsje. Volgens Ingrid kan Roel niet objectief oordelen over Lieske omdat hij haar wel leuk vind. (zegt Roel) Iemand (Ingrid?) vroeg een vuurtje aan Roel een paar weken geleden en hij zei euhhhhhh terwijl 5 minuten later Dido een vuurtje vroeg en hij het hele huis overhoop haalde om vuur te zoeken voor haar. (volgens Dido kon Lieske er niet tegen omdat zij meer aandacht kreeg van Roel) Ze vinden allemaal Lieske lief en schattig maar vraagt wel veel aandacht vind Nathalie. Dido vind dat Lieske overdreef met haar knie, zodra haar verband eraf was ging het van aaahhhh en vervolgens liep ze weg. Roel en Nathalie beamen dit. (aandacht vragen volgens deze 3) Volgens Roel laat Lieske zich een beetje meeslepen door Ingrid en Chantal en daarom heeft ze Dido genomineerd.

(dit is mijn allereerste poging tot een streamverslag, ik ga nu even naar de slaapkamer)

[ Bericht 1% gewijzigd door SuperMOM op 04-11-2005 23:20:28 ]
pi_31976671
23.15 uur
Slaapkamer met Lieske, Chantal en Ingrid. Ze hebben het over praten in hun slaap. Ingrid schijnt te praten in haar slaap.
Net nu ik overschakel gaat Lieske slapen, over naar de huiskamer dus
pi_31977024
23.25:

Huiskamer met Chantal, Dido, Nathalie, Ingrid, Rob en Roel. Rob snurkt niet zoveel. Dido en Chantal spreken weer samen over oppervlakkige dingen. Nathalie schijnt geluiden in haar slaap te maken alsof ze zichzelf aan het bevredigen is volgens Chantal.
In de mannenslaapkamer gebeurt niet veel volgens Rob, nee zegt Ingrid helemaal niet met Ralph en Rikkert. Ralph zag je helemaal niet.
Ze hebben het nu over een neutraal onderwerp: Ralph en hoe ze de brandweer oefening moesten doen. De "logisch" en luisterah vliegen over en weer. (Nathalie doet even zijn accent na)
Over een bal die het hek over ging en over een bewakerT
pi_31977384
23.40:
In de slaapkamer (Ingrid en Lieske) hebben het over spierpijn en pijn aan hun knieen. Ook over de weekopdracht en dat Iwan riep kom op hielen in de grond, hielen in de grond! Ach zegt Ingrid, morgen nemen we lekker een rood wijntje.
In de huiskamer hebben ze het over eten, morgen gaan ze shoarma eten, dat wilde Dido zo graag. Of kaasfondue oppert Roel. Nathalie moet even een poepje laten en loopt weg, ze vraagt of de mensen even door willen praten zodat ze haar niet horen.
Nathalie belt met BB, ze willen graag waxinelichtjes erbij hebben als het budget het nog toe laat. Ze schijnen dus al besteld te hebben.
Ze willen graag fonduen en dan rond de salontafel, kussentjes op de grond, gezellig!

(wel lekker dat er nu niet zo veel gebeurt, kan ik oefenen op de streamverslagen )
pi_31977817
Volgens Nathalie trekt Rob zijn lip altijd in! (sorry kon het niet laten)

Roel gaat morgen vragen of hij zijn haar weer mag millimeteren. Naat en Dido willen hun haarverf.
pi_31978015
23.50:
Dido vertelt nu aan Nathalie dat ze tegen Roel heeft gezegd dat hij toch een speciaal plekje heeft bij haar. Net in de tuin, stel dat ik eruit ga dan weet hj het in ieder geval, niet dat ik er iets mee doe maar dan weet hij het. Oh daarom doet hij zo lief tegen je zegt Nathalie, ze vind het erg lief van Dido dat ze dat gezegd heeft en hoopt dat Roel geen fouten meer maakt en dat hij er geen loopje mee neemt. Leuk hoor zegt Naat.
fluistertoon tegen Naat: ik heb gezegd dat ik best wel gek op hem ben, straks ben ik het huis uit....opeens staat ze op om thee te zetten en praten ze beiden erg hard (Roel ging naar de wc)
  zaterdag 5 november 2005 @ 00:02:31 #73
6941 APK
Factual, I think.
pi_31978244
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31978458
Streamers
Fijne verslagen weer! Morgenavond een feestje?
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')