Rond +/- 21.15 uur?
Het is een dag vol spanningen geweest. Dit heeft zo zijn weerslag gehad op de Bewoners. Zo is Dido, die zich erg gekwetst lijkt te voelen door de nominaties, de hele dag al erg stil. Plotseling staat ze op en vraagt Roel of hij even mee gaat roken in de Tuin.
Het blijkt dat de nominatie van gisteren niet het enige is waar Dido mee zit. Ze zijn nauwelijks gaan zitten of het hoge woord komt eruit: “Ik ben best wel gek op je…” Het is even stil en dan zegt Roel: ”Toen ik het met je verprutst had voelde ik me het ergst. Toen moest ik ook heel erg aan thuis denken en aan m’n ex. Daardoor ben ik ultracool tegen je gaan doen.”
”Ik wilde gewoon dat je het wist”, gaat Dido verder.
“Dank je, dat is lief van je, dat vind ik 'super-te-wreed' nieuws”, reageert Roel, die nog niet helemaal lijkt te weten wat hij met deze plotselinge ontboezeming aan moet.
Het is even stil en dan zegt Roel: “Ik ben wel blij dat jij hier zit, ik voel me steeds minder goed in de groep en ik kan mezelf zijn bij jou.” “De manier waarop ik de ‘ijskoningin’ ben geweest tegen jou...”, vervolgt Dido, “komt omdat ik niet wist hoe ik hiermee om moest gaan. En daarom dacht ik net: laat ik het maar gewoon tegen hem zeggen. Ik weet alleen nog steeds niet hoe ik met dit soort gevoelens om moet gaan binnen dit ‘spelletje’.” Roel zegt zacht: “Ik hoop dat je wat dat betreft je gewoon een keer kunt laten gaan.”
“Ik heb vier jaar een relatie gehad en ben vet op m’n bek gegaan, daardoor komt dat. Ik heb dat altijd mooi weten te blokken door iedereen uit de weg te gaan. Hier in het Huis kan ik jou niet uit de weg gaan en ik kan mezelf niet voor de gek blijven houden en zeggen dat ik je een eikel vind. Ik heb mijn best gedaan om je te vermijden. En dan hoor ik dat je een boodschap aan je ex wil doorgeven en dan wordt ik helemaal laaiend. Dat opende mijn ogen.” Roel kijkt haar aan en reageert: “Iedereen weet toch dat ik als een schoothondje achter je aan loop!”
“Dat weet ik, geloof me, het ligt echt aan mij,” gaat Dido verder met haar ontboezeming. “Ik ben hier heel moeilijk in. Ik wil niet meer gekwetst worden. Maar wat voor stomme dingen je ook doet, ik blijf je leuk vinden.” Als hij laat blijken dat hij ook echt goed voor haar kan zijn, praat ze door hem heen: “Dat weet ik ook.” Maar volgens Roel is dat niet waar: “Jij weet er nog geen snars van hoe ik kan zijn.”
Ze staat op en besluit: “Laat het maar ff tussen ons, ik wilde het graag tegen je zeggen en voor de rest gaat het niemand wat aan.” Met deze woorden voegen ze zich weer bij de andere Bewoners.
Bron:
http://www.talpa.tv/big-brother/(ik dacht, zie hier niets over staan, meld het ff
)