abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 4 november 2005 @ 23:59:52 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_31978110
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van vrijdag 4 november.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31978814
Dido is vol van de adrealine als ze de hele dag tegen iemand heeft getteterd Naat beaamt dit, wat is er met Nana aan de hand zegt ze zelf. Ze hadden alledrie zin om die ninja's in elkaar te meppen, Roel (met zijn tea-kwon-do) wilde hem wel helemaal aanpakken, ze hadden er zin in, helaas was er een andere weekopdracht
Dido over een verhaal met een judoka die ze vloerde (daarna werd ze wel meedere malen ingemaakt)
Ondertussen komt Rob zijn bed uit om bij BB per telefoon even wc papier te bestellen. Naat en Dido zeggen dag lekker ding....dag "meisjes" zegt Rob.
pi_31979187
00.25
Ze dachten toch wel dat Joost de homo was (Dido, Roel en Nathalie) Ook laat hij iets te graag zijn lul zien volgend Dido. Volgens Naat krijgt hij wel erg dicht lepeltje-lepeltje dat Naat denkt... nouuu gelukkig ben jij het Joost.
Naat zegt dat Dido een smeerseltje moet nemen, Dido zegt ja voor smet-plekken. Wat? zegt Roel? Nou zweet plekken bij ouderen of babies. (Roel denkt Naat ga naar bed dan ben ik alleen met Dido ) sorrie Dido had een blokhoofd toen ze geboren werd en haar moeder zei: sjeee wat is die lelijk! Nathalie leek als babie op Calimero, ze miste nog net een eierdopje.
pi_31979424
00.40:
21 zakken chips (3 de man), 20 flessen wijn (3 de vrouw), vlees, gehakt, fonduen, soep, er is genoeg te eten en te drinken en Naat baalt dat ze geen fles wodka hebben besteld.
Naat gaat der tanden poetsen (jammer Dido en Roel ook)
pi_31979703
Dido, Roel en Naat poetsen hun tanden, bla bla bla en Roel gaat slapen, Naat en Dido vergelijken hun spierballen tot ze geluid (gelach) uit de damesslaapkamer horen en Dido aan de deur gaat luisteren.
Ingrid vond de sport instructeur wel erg leuk.
pi_31979790
00.50:
Lieske gaat even uierzalf op haar gezicht smeren. Nathalie komt erbij en ze hebben het over de nominatie (op Dido) en Lieske is blij dat er nu weer een normaal sfeertje is.
pi_31979847
Chantal heeft een goede bestelling bedacht. "Ik wil 5 lekkere mannen. Iwan en 4 Ninja's, gnagnagna"
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31979925
Ze hebben het weer over bestellen (wodka?) Chantal wil graag 5 lekkere mannen bestellen, én Iwan (de sportinstructeur) Alle dames hebben scheurplekken op hun ...... niet billen.....Morgen lekker shoarma eten omdat Dido het lekker vind. Lekker wijntje erbij en gezellig maken. Ze hopen op muziek maar gaan er niet vanuit. Hopen wel dat de jacuzzi het weer doet en zondag kaas fondue.
Gaat maar door over eten, vissticks, wraps, chocolademousse met slagroom, helaas hebben de dames geen make up remover.
pi_31979936
Alle bewoners zijn naar bed.
De dameskamer lijkt op het moment wel de servicebali van AH. Het hele assortiment wat ze besteld hebben wordt nog even doorgenomen door de dames.
Ondertussen is het in de herenslaapkamer helemaal stil. Roel ligt keurig in zijn eigen bedje. Menno draait nogal onrustig in zijn bed. Verder geen activiteit daar
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31980000
01.00:
De dames zijn melig en Naat maakt kreun geluiden oooh Chan.... Hou ff op jah! Naat kreunt en rekt uit en Ingrid denkt heej hou op, wordt je opgewonden Ing vraagt Chan?
Ze duiken nu echt in een diepe slaap...............
pi_31980476
01.15:
Ingrid begint te lachen en Chantal reageert erop en iedereen schijnt gewoon wakker te zijn. Dido reageert, Nathalie, Chantal allemaal hebben ze hebben het over die ninja's...zijn wel erg benieuwd wat er achter die maskers schuilt Joost had het wel erg moeilijk volgens Naat. Volgens Ing probeerde hij het in ieder geval en dat telde ook wel punten.
Chantal geeft toe dat ze de meest onsportieve type is, Joost was ontroerend hoe hij ze best deed.
pi_31980805
01.40:

Iedereen in diepe russssssssssssssssssstttttttttttttt
pi_31982433
dit was mijn bijdrage 03.25


Iedereen in diepe rustttttttttttttttttttttttttt

dit was mijn bijdrage hoop dat jullie het begrepen hebben en tot de volgende keer
pi_31982882
Nathalie draaide wat in haar slaap en zei vrij duidelijk "Ja" en nu is alles weer rustig
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  zaterdag 5 november 2005 @ 08:43:33 #15
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31983556
Rob is als eerste wakker. Hij begint met de afwas. Andere bewoners slapen nog.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 5 november 2005 @ 09:12:34 #16
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31983693
Rob heeft afgewassen, een ontbijtje gemaakt en en opgegeten, en is nu bezig met de boodschappenlijsten.

Geen teken van leven van de anderen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 5 november 2005 @ 09:40:08 #17
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31983871

(Trevanian)

Rob zit inmiddels op de rand van het bad en schroeft zijn been af.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_31984017
Rob is buiten aan een uitgebreide warming-up bezig: jongleren met de balalen, sitpus, touwtje springen, kniebuigingen, pushups, flies etc... Werken aan zijn nieuwe tv-image of daily-routine?
pi_31984625


Rob met zijn oefeningen in de tuin bezig



Ondertussen is Nathalie bezig met brood bakken

[ Bericht 8% gewijzigd door M-en-A op 05-11-2005 11:59:25 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31985514
Dido, Nathalie, Ingrid, Lieske, Chantal, Rob, Joost, Menno zijn in de huiskamer.
De haan heeft gekraait. Roel ligt nog onder zijn dekbedje. De cameraman consentreerd zich op de bewegende tenen van Roel .


(met dank aan Pinball)

BB laat de haan nog maar weer eens kraaien in een poging hem uit zijn bed te krijgen.


[ Bericht 18% gewijzigd door M-en-A op 05-11-2005 12:10:33 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31985614
Roel komt even overeind en kijkt de slaapkamer rond. Maar laat zich niet kennen, gaat weer liggen en sluit zijn oren af met het dekbed.
Maar ook BB wil zich niet laten kennen, dus we worden via de stream gek gemaakt met de haan die maar niet op wil houden. Roel geeft zich maar gewonnen en stapt toch uit zijn bed en de haan is gelijk stil.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31985819
Roel gaat vanuit zijn bed gelijk naar de douche toe.



[ Bericht 25% gewijzigd door M-en-A op 05-11-2005 11:55:38 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31987592
Dido en Nathalie zijn samen gaan douchen.
Ingrid is ondertussen ook in de badkamer. Ineens hoor ik Chantal als een briesende furie tekeer gaan. Het schijnt er over te gaan dat ze denkt dat Ingrid dingen over haar heeft verteld aan Dido. Ingrid zegt dat ze niks gezegd heeft, alleen haar eigen mening. En dat Chantal zelf vandaag een gesprek met Dido moet aangaan.
BB is waarschijnlijk bang dat de haren nu door de badkamer zullen vliegen of willen een wedstrijdje SUMO-worstelen bewaren voor de uitzending van maandag, want de streams worden snel overgeschakeld naar de woonkamer waar de heren wat aan het kletsen zijn over zaken als parkeergelegenheid en zo.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31988032
Lieske is weer in de kamer. Rob laat merken dat hun door hebben dat de dames ruzie aan het maken zijn. Lieske: "Ik heb me er niet in gemengd. Ik heb 1 woord proberen te zeggen, maar kwam er niet tussen". Rob: "Nee schat, dat moet je ook niet doen, daar heb je niks aan".

Op de achtergrond zijn de stemmen van Chantal, Dido en Ingrid te horen, maar helaas is het niet te volgen doordat de stemmen vanuit de huiskamer er te hard overheen staan. BB wil ons niet mee laten genieten met de discussies van de dames.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31988040
Joost vertelt dat hij zich in z'n hele leven nog nooit heeft opgedrukt, waarom zou hij?
Lieske zegt dat zij zich niet in de discussie rond het nomineren gaat mengen, ze praat wel een keer alleen met Dido. Verder vindt ze dat Dido zeurt, want Lieske heeft zelf ook een keer 6 stemmen gekregen.
Rob en Lieske denken dat er vaker opdrachten zullen komen waarbij ze boodschappengeld kunnen verdienen, want als je straks nog maar met 2 man bent, en je hebt 100 euro voor een week, is dat veel te weinig. ZE blijven toch met 3 man over neem ik aan???
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')