abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 09:39:20 #1
111030 dragems
Ex-Radio49/onzinradio DJ
pi_31430932
mijn theorie is dan bb anders met te weinig mannen zat, dus hebben ze rob laten zitten en dat varken van een tanja er uit voor de bevalling is natuurlijk ook niks.
dus dan maar linda er uit.

(wat vinden jullie)
Poll: Zit er een grond van waarheid aan deze theorie
  • Ja je heb gelijk
  • Nee is wel eerlijk gegaan
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

[ Bericht 3% gewijzigd door dragems op 14-10-2005 15:49:39 (taalgebrekkigheid lol) ]
  • I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    pi_31430999
    een beetje man heeft twee benen en een derde ding dat ertussen hangt ...

Rob valt dus eigenlijk al af ... Roel natuurlijk ook...

als je de definitie van een man uitbreidt met 'geen homo' en 'laat zich niet ringeloren door een kinderlijke frigide ex-gogo-danseres' ... vallen Jost en Menno ook al af.

Met Ralph is de laatste man uit BB allang verdwenen
    "Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
      vrijdag 14 oktober 2005 @ 09:44:02 #3
    111030 dragems
    Ex-Radio49/onzinradio DJ
    pi_31431028
    laten we het ff houden op wat in het paspoort staat (als we het over mannen hebben)

maar je heb een punt (achteraf vind ik ralf wel ok maar ik het huis vond ik hem niet alles)
    I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    pi_31431241
    quote:
    Op vrijdag 14 oktober 2005 09:39 schreef dragems het volgende:
    mijn theory is dan bb anders met te weinig mannen zat dus hebben ze rob laten zitten een dat varken van een tanja er uit voor de bevalling is natuurlijk ook niks dus maar linda.

(wat vinden jullie)
    Poll: Zit er een grond van waarheid aan deze theory
  • Ja je heb gelijk
  • Nee is wel eerlijk gegaan
    Tussenstand:
    [afbeelding]
    Ook een poll maken? Klik hier
  • Je hebt gelijk behalve dan dat Tanja een varken is, waarom zeg je dat nou weer...
      vrijdag 14 oktober 2005 @ 10:00:29 #5
    132191 -jos-
    Money=Power
    pi_31431347
    Anders leer je eens een normaal begrijpelijke Nederlandse zin te formuleren, nu weet nog niemand wat die theorie is
    WEB / [HaxBall #64] Jos is God
    Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
      Moderator vrijdag 14 oktober 2005 @ 10:01:41 #6
    18653 crew  D.
    pi_31431371
    waarom schrijf je theorie met een y?
    pi_31431402
    Eindelijk iemand die begrijpt hoe het werkt. BB bepaald wie er uit gaat en daar komt geen kijker aan te pas. Te veel vrouwen zou de verhouding inderdaad behoorlijk verstoren. Bij BB hadden ze gehoopt dat bijvoorbeeld Dido of Natalie op de bank had gezeten. Natuurlijk had BB ook liever Linda binnen gehouden. De in de liefuitzending gehanteerde voorlopige stemming wordt nu te doorzichtig. De wisseling van de laagste twee draait tot nu toe altijd om. Deze mannier levert de meeste bellers op. Ik vermoed dat de volgende keer een iets aangepaste voorlopige stemming op het scherm verschijnt. De nu gehanteerde graphics worden tijdens/of voor de repetitie s'middags al aangemaakt. Wakker worden, het bedrog is groter dan je kan bevatten. Het gaat om kijkcijfers, spanning en sensatie. Zo was het, zo is iedere gameshow, zo zal het altijd blijven
    pi_31432614
    Ze zijn wel erg stom bezig op deze manier.
    Ik snap dat ze de primeur van de eerste BB-baby niet uit handen geven en er alles aan doen om Tanja binnen te houden, maar ze denken niet aan BB na de baby.
    Linda was toch heel sfeerbepalend in de groep. Nu zal het gaan verzanden in eindeloze discussies. Ik weet niet of we daar met a'n allen op zitten wachten.
    Het volgende dat ons te wachten staat is de "Chantal zoekt een man"-aktie.
    De meest onsympathieke, door half Nederland nu al uitgekotste roddeltante zal dus de volgende zijn die koste van het kost in het huis moet blijven, anders mislukt de aktie.
    Ze krijgt nu al heel veel airplay en dat zal nog erger worden. Ik weet niet of ik het kan volhouden om te blijven kijken dan.
    Op dit moment krijg ik echt het idee dat ruzie het belangrijkste is. Ik ben bang dat Menno het kind van de rekening is.
    Hij heeft het echt zwaar te verduren. Ik vind het tenenkrommend om te zien hoe hij door BB vernederd wordt.
      vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:09:15 #9
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_31432774
    Weet iemand waar ik de patch tegen het enge spellingsvirus kan downloaden
    Who the fuck can sleep with all this shit going on?
      vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:13:53 #10
    14746 k_i_m
    Oldbies Automatisering BV.
    pi_31432883
    Er heeft 1 persoon gestemd .
    In my life
    Why do I smile
    At people who I'd much rather kick in the eye ?
    pi_31434262
    quote:
    Op vrijdag 14 oktober 2005 11:02 schreef crazymamma het volgende:

Op dit moment krijg ik echt het idee dat ruzie het belangrijkste is. Ik ben bang dat Menno het kind van de rekening is.
    Ja, inderdaad ... BigBrother gaat niet om lekker knus elkaars vriendje zijn... enkel conflicten brengen ontwikkelingen, juist de etters en irritantjes houden de kijkers het meest gebonden aan hun scherm ....

Rob heeft het met zijn psychopatische gedrag van vorige week, het opzoeken van de confrontatie en conflict, slim gedaan ... daarmee viel hij duidelijk op, was er veel over hem te praten ....

Linda liet zich terugzakken op de achtergrond, en moest daarvoor betalen, mensen die niet opvallen, de 'Rikkerts' verdwijnen doodsimpel ... daarbij kan best manipulatie sterk meespelen, echter ik vermoed dat ook grotendeels ook bij het SMS-sturende publiek gewoon zo is ...
    "Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
    pi_31434309
    Doe eens wat meer moeite, dit is niet te lezen.
    En theorieën over de standen kun je ook hier kwijt: Verrassende standen op de Talpa poll

Slotje.
    Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')