Iedereen geeft Menno de schuld... Dit kan er ook nog wel bij...quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:43 schreef cuall het volgende:
ja maar het komt door Menno
![]()
Door hem was ik zo van slag dat ik gisteren aan de zuip ben gegaan, waardoor ik nu niet fris ben
hoezo??quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:43 schreef cuall het volgende:
[..]
ja maar het komt door Menno
![]()
Door hem was ik zo van slag dat ik gisteren aan de zuip ben gegaan, waardoor ik nu niet fris ben
alleen om rob te etteren zou ik graag zien dat menno wintquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:45 schreef crazymamma het volgende:
Ja, Menno was gisteren de beste tijdens de test. Kan Robje niet hebben he!
Daar hebben ze 'in de groep' allang iets op verzonnnen hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:45 schreef crazymamma het volgende:
Ja, Menno was gisteren de beste tijdens de test. Kan Robje niet hebben he!
Ja, wat een doorgehaalde kwallebak is die rob, brbrbbrbrquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:46 schreef muizemeis het volgende:
[..]
alleen om rob te etteren zou ik graag zien dat menno wint
Dat valt zeker niet mee.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
[afbeelding]
Daar valt niet tegenaan te zoomen.![]()
Je vergeet dat die ook nog gehandicapt is, dus het eigenlij in verhouding veeeel beter heeft gedaan dan Menno. Rob is gewoon geweldigquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar hebben ze 'in de groep' allang iets op verzonnnen hoor![]()
Rob had maar één punt minder dan Menno... Maar DAT met 20 jaar verschil....![]()
Kortom, Rob is stukken beter dan Menno...
Wat iedereen ook probeert... Het blijft gewoon een zwarte vlekquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:47 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat valt zeker niet mee.
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot003a.jpg]afbeelding][/URL]
ik heb echt een gráfhekel aan dei enge vent met zn rare praatjes ...quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:47 schreef janna55 het volgende:
[..]
Ja, wat een doorgehaalde kwallebak is die rob, brbrbbrbr
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:46 schreef muizemeis het volgende:
[..]
alleen om rob te etteren zou ik graag zien dat menno wint
een 'brrr-smilie'?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:48 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik heb echt een gráfhekel aan dei enge vent met zn rare praatjes ...
ik mis een smiley die angst uitdrukt, een bibberende smiley zeg maar...
tip??
*noteert even op lijstje: kandidaat voor -- puntjes*quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je vergeet dat die ook nog gehandicapt is, dus het eigenlij in verhouding veeeel beter heeft gedaan dan Menno. Rob is gewoon geweldig![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:45 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hoezo??
liep ie in zn nakie rond??![]()
ook leuk, dat is wel zooooooooo'n loserquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:49 schreef cuall het volgende:
[..]
wis Roel ook niet uit, die gaat dan echt door het lint
![]()
tsk, dan vind ik menno te gemakkelijk hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:50 schreef cuall het volgende:
[..]
ik had gewoon ff een zondebok nodig
![]()
Ik mis Ralph steeds vakerquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:51 schreef muizemeis het volgende:
ook leuk, dat is wel zooooooooo'n loser![]()
vond hem in het begin nog wel erg leuk, maar bah wat valt die tegen zeg
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |