Is dat een afslankrecept?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Confessiones is voor mietjes. Ik zou gewoon voor De cicivitae dei gaan.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:40 schreef Monidique het volgende:
Geregiseerd door Godslasteraar?
Lord of the Rings,quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:19 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
![]()
Gedownload en gekekenMocht deze docu op de markt komen zal het de eerste dvd zijn die ik sinds LOTR ga kopen.
Ja dat lijkt me wel wat.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Maarten, jouw oor ruilen voor mijn kies?
Met mijn kies vang ik aardig wat op.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:21 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel wat.
Ik word gek van mijn oor.
*Note to self - niet slokje nemen van speciaalbier en tegelijk Latijn proberen te typen*quote:
Dat is nog leuk ook.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Met mijn kies vang ik aardig wat op.
Al die links zijn uit de lucht gehaald, van dat squadron, verdachtquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Met mijn kies vang ik aardig wat op.
Maar waarom is het beter dan de Belijdenissen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:23 schreef Floripas het volgende:
[..]
*Note to self - niet slokje nemen van speciaalbier en tegelijk Latijn proberen te typen*
De civitate dei, natuurlijk.
Het is een aardig boek, het geeft inzicht in de denktrant van een bekeerde christen op de grens van de klassieke leer en de christelijke.
De!quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:25 schreef Johan_de_With het volgende:
En je kunt indruk maken op geleerde vrouwen door op te merken dat de titel gewoonlijk verkeerd vertaald wordt.
Is het niet lief?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:21 schreef Floripas het volgende:
Monidique! U bent een soort Floripas!
Alsjeblieft niet!quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:27 schreef Floripas het volgende:
Monidique, ik zal je eens voorstellen aan krakers!
*Bladert door balboekje*
Nu wordt het eng.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:27 schreef Floripas het volgende:
*Bladert door balboekje*
Almanak?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:27 schreef Floripas het volgende:
*Bladert door balboekje*
Ja, lief is het.quote:
welterusten danquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:34 schreef Monidique het volgende:
O, ik ga gewoon Colonization spelen! Over vijf-en-een-half uur alweer naar bed.
volgend jaar wereldkampioen worden, is dat wat?quote:106 Teletekst za 05 nov
KNVB zoekt spelers aan als rolmodel
ZEIST De KNVB lanceert volgend jaar een
campagne met bekende voetballers om een
bijdrage te leveren aan de integratie
van allochtonen.De voetbalbond denkt
eraan om jonge Marokkaanse spelers,
zoals de PSV'ers Afellay en Aissati,
als rolmodel in te zetten.
Er is al geruime tijd overleg gaande
tussen het kabinet en de KNVB over het
integratievraagstuk.Daarbij speelt ook
de KNVB-amateurtak een grote rol.
De stichting 'Meer dan Voetbal',die is
opgezet door de KNVB en de clubs,gaat
spelers aanzoeken die als rolmodel gaan
meewerken.Veel clubs zijn al betrokken
bij maatschappelijke projecten.
quote:Doe even normaal joh.
Wat is dat nou voor reactie? Racistische topics bv. rond Frankrijk mogen zonder ingrijpen gevuld worden al probeert Klowjow er af en toe wat aan te doen en types als Wolffenstein mogen zonder weerspreken de superioriteit van het blanke ras hier prediken maar al wat je doet is Monidique uitkafferen?
Wederom afgekeken van Nieuw Zeeland, alsnog geen slecht idee, integendeel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:41 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
volgend jaar wereldkampioen worden, is dat wat?
Girl-on-girl.On girl. On girl. On girl, on girl, on girl.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:38 schreef Floripas het volgende:
Johan, als ik lesbisch ben, dan zijn al die mannen die naar girl-on-girl kijken óók lesbisch. Wie belt 't coc?
Als jij mijn Rachel zou zien, zou je ook spontaan heterosexueel worden.
Jij kunt daar toch niet tegen zijn, als papa-pooier?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:47 schreef George-Butters het volgende:
balboekje... heel eng.
Fysiek geweld? Vindicat?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:52 schreef George-Butters het volgende:
Ik heb gala's altijd heel eng gevonden.
Ben naar drie gala's geweest en daar drie keer ruzie gehad, met een of andere zich misdragende bal gehakt. Terwijl ik normaal gesproken nooit mot heb.
Gna!quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:53 schreef Floripas het volgende:
[img]http://images5.theimagehosting.com/chemira.jpg[img]
Nee, niet het blauwe ogen werk. Daarvoor ben ik veel te beschaafd.quote:
Brassen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:52 schreef George-Butters het volgende:
Ik heb gala's altijd heel eng gevonden.
Ben naar drie gala's geweest en daar drie keer ruzie gehad, met een of andere zich misdragende bal gehakt. Terwijl ik normaal gesproken nooit mot heb.
Je bent tenminste niet zo'n linkse zuiger als tvlxd, hulde daarvoor!quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:56 schreef George-Butters het volgende:
Ik wil geen racist worden.
En toch probeer je het weer.
Unitas?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:56 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nee, niet het blauwe ogen werk. Daarvoor ben ik veel te beschaafd.
Niet vindicat wel van verschillende studentenverenigingen in Utrecht.
Ik ben minder verveeld dan tvlxd.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je bent tenminste niet zo'n linkse zuiger als tvlxd, hulde daarvoor!
Hoogstwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:57 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik ben minder verveeld dan tvlxd.
Alchemie, amice.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:01 schreef Monidique het volgende:
Van [afbeelding] naar [afbeelding], hoe motiveer je dat, Yohen?
Alleen aan Yohen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:02 schreef Floripas het volgende:
Johan, verander die avatar nou eens, die gooit mij van het internet af.
Dan laat ik jou een foto van mijn Rachel zien.
Je hebt me zelfs tweemaal op TV kunnen bewonderen, lummel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:05 schreef Monidique het volgende:
Ik wil Rachel ook wel zien. En een foto van Yehoen.
in mijn mailbox kreeg, dacht ik: dit is ware liefde. Ik word weer hetero.quote:Ceterum censeo [floripan] esse blandulam et pulchellam.
Amerikadebat bij Buitenhof. Niet waar?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je hebt me zelfs tweemaal op TV kunnen bewonderen, lummel.
Daarom ben ik dus de enige die haar foto mag zien.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:06 schreef Floripas het volgende:
Toen ik
[..]
in mijn mailbox kreeg, dacht ik: dit is ware liefde. Ik word weer hetero.
Ja, en nogmaals bij Buitenhof. Toen was...ja, wie was het ook alweer?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Amerikadebat bij Buitenhof. Niet waar?
Alsof jij zo kunt verbuigen en vervoegen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Daarom ben ik dus de enige die haar foto mag zien.
Nee. Alleen het volkse 'mooitje' zou een vertaling zijn voor het verheven, affecteuze woord.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:08 schreef Monidique het volgende:
Pulchedinges (pulchra?), is dat niet 'vrouw'?
Johan_de_With, als jij kunt posten, kan je je profiel wijzigen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat leg ik toch net uit? Het kan niet! Nee!
Je doet het gewoon fout.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat leg ik toch net uit? Het kan niet! Nee!
Nee Ma, dat kan ik niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Johan_de_With, als jij kunt posten, kan je je profiel wijzigen.
Geef mij uw e-mail adres.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:12 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Geef je inlog gegevens maar. Dan doe ik het wel voor je.
Dat kun jij best zelf.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat kan je wel en anders roep ik Mutant01 erbij om je te beschuldigen van islamofobie.
Nee, voor Yildiz.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:13 schreef Floripas het volgende:
En dat alles voor een foto van Rachel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |