Wel een beetje nichterig om dat nu tegen 'm te gebruiken.Noem mijn naam alsjeblieft niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:51 schreef Monidique het volgende:
Hm?
Ik weet niet wát die groep is, ik neem aan dat het iets met die crimineel te maken heeft, ik hoor het pas net. Dus. Daarnaast wordt POL-SC door velen gelezen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wel een beetje nichterig om dat nu tegen 'm te gebruiken.Noem mijn naam alsjeblieft niet..
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:54 schreef Sickie het volgende:
SCH is een kloon van Clairy Polak. Wat ik je brom.
Ik zat OP net te lezen. Ben zo aangedaan dat ik de daaropvolgende "discussie" maar heb gelaten voor wat-ie was...quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:25 schreef Floripas het volgende:
Ik moet een beetje huilen van Ik wil geen racist worden.
En LPF heeft zich gereduceerd tot stemvee voor de coalitie, bgreep ik...quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:35 schreef RichardQuest het volgende:
D66 stemt steeds vaker met links meegoede zaak dat D66 niet zomaar jaknikt, maar dat was al duidelijk.
Hoe waar!quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:04 schreef MrX1982 het volgende:
Blanken vormen de bron van alle ellende in deze wereld.
Soms zie ik de zaken best helder.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:04 schreef Monidique het volgende:
Hoe waar!
Waar de blanke bron van ellende schittert in de zonnegloedquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:04 schreef MrX1982 het volgende:
Blanken vormen de bron van alle ellende in deze wereld.
*ontroerd isquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:06 schreef Johan_de_With het volgende:
Waar de blanke bron van ellende schittert in de zonnegloed
En de racistische politie, traangas spuitend, de toekomst van ons land begroet...
Dat is zoiets als je gevangenis het koosnaampje Nieuw Auschwitz geven.quote:The offensive -- nicknamed the "son of Falluja" by troops -- includes 3,000 U.S. Marines, soldiers and sailors and 550 Iraqi soldiers. It was launched about 6:30 a.m. Saturday (10:30 p.m. Friday ET).
Ik ben geen Rotterdammerquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:10 schreef Johan_de_With het volgende:
Zie je wel dat Rotterdammers een hart hebben.
Het woord white had ik iig goed.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:15 schreef Johan_de_With het volgende:
Het is the white Man is keeping us down, Marlboro-adept.
Voor de gunst om Sidekick oraal te verwennen, bedoel je?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:26 schreef Tafkahs het volgende:
Ik denk dat ik maar eens iemand ga verraden voor 30 zilverstukken
auditief bedoel je? Ik denk dat het accentverschil te groot isquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Voor de gunst om Sidekick oraal te verwennen, bedoel je?
Een docu: The god who wasn't therequote:Op zaterdag 5 november 2005 15:30 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoe kom je aan die dingen, Harry?
Je moet de vertaling van Wijdeveld kopen, en het boek van Von Harnack.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:42 schreef Monidique het volgende:
Over kerkvaders gesproken, in de boekhandel zag ik de Belijdenissen staan voor acht euro. Helaas betrof het niet het gehele boek, maar een uitvoerige samenvatting. Daar heb ik toch niets aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |